A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Celica (1977-1985)

Celica 1.6 sti 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Egy szépség, aki ha kell könyörtelenül büntet is

Szöveges ítélet

Régi történet ez és boldogult ifjúkoromat juttatja eszembe. 1990-ben 650 nyugatnémet márkáért, vámmentesen lett az enyém ez a gyönyör?, metálbordó, kék plüssüléses, bordó b?rkárpitos, lapos, csupaüveg sportkupé, - (szerintem) minden Celicák legszebbike.

1.6-os motorja papíron csak 88 lóer?s volt, de ezt a mai napig sem hiszem el, csakis valami elírásról lehetett szó, mert úgy ment, mint a seggberúgás és 1990-91-ben gyakorlatilag bármilyen másik autót könnyedén megbüntetett. (No persze, akkor még nem voltak EVO Lancerek és Imprezák: a 323/325 BMW-k, GSI Kadettok és a GTI Golf II-k lehettek volna ellenfelek, de nem voltak azok) A kocsi hihetetlen menetteljesítményére példa: Els? útjaink egyikén, négy személlyel vágtam neki az érdi emelked?ne. Kissé kishit? voltam a 88 lóer? miatt, így csaknem tövig tapostam a gázpedált, hogy a 140-es tempót megtartsam. Három feddhetetlen ember (+én) a tanúm arra, hogy a Celica az emelked? tetejére nemhogy lelassult volna, hanem ellenkez?leg: 190-re gyorsult fel!

Egyszer a Margit-hídon lenyomtam egy lomha 560SEC-et. A vastagnyakú maffiózó ezt a sértést nem tudta lenyelni - vagy az anyósülésen lustuló sz?ke cicus hergelte fel? - ezért megpróbált bosszút állni. Végigtolt a Margit utcán, a Rómer Flóris utcán, fel a hegyre majd végül a Törökvészi út hosszú egyenes emelked?jén sikerült neki a visszavágás (Hiába: 5.6 liter, az 5.6 liter!). Mire az emelked? tetejére értem, a Merdzsó már jött is lefelé, s a kopasz diadalittasan vigyorgott. (A hülyéje képes volt kb. 4km-t autózni fölöslegesen, csakhogy megel?zhessen egy öreg 1.6-os kupét) Hazáig röhögtem rajta.

Csajozásra elméletben kiválóan alkalmas volt a járgány. Egy barátom ezt az elméletet a gyakorlatba kívánván ültetni meg is kísérelt az elektronyos ablakemel? alkalmazásával kocsiból leszólítani egy csinos hölgyet a Kazinczy utcában, de az ablakemel? bemindta az unalmast. Barátom belátta, hogy a csukott ablakon keresztüli aszfaltbetyárkodás legfeljebb egy korai Menzel-filmben állná meg a helyét, így a járgány csajozásra alkalmasságának gyakorlati tesztje végülis meghiúsult.

Raktérrel nem igazán rendelkezett a kicsike. Egy alkalommal ugyanezen barátommal, s két hölgy társaságában kíséreltünk meg lejutni a Balatonra, de a hölgyek tetemes mennyiség? poggyásza egyszer?en nem fért be a gyönyör?, csupaüveg csomagtérajtó alá.

Ez a mal?r egyben a gépkocsi hattyúdala is volt egyben, mert az apámtól a hétvégére kölcsönkért - ekkor már két napja a tulajdonát képez? - Mercedes Benz 200D (W115-állólámpás) típusú gépelybe kb. 100 méter megtétele után szabályosan beleszerettem és h?tlenül elhagytam (elcseréltem) érte az én kedves Celicámat.

Végülis szerelem volt ez, de csak afféle, mint a kamaszkori szerelmek. Imádott Mercedeseim árnyékában szeretett Celicámra, inkább csak, mint romantikus, könny? kis kalandra gondolok vissza, akárcsak arra a lányra, akinek a cuccai miatt életem átültem nagy szerelmébe a W115-be.

Utóirat: Azért hihetetlen, mennyire változik a világ!Köztisztvisel?ként dolgoztam és f?iskolára jártam 1990/91-ben, s mégis megengedhettem magamnak egy sportkocsit. Nem is tudom, hogy ma ez mennyire volna lehetséges...

Hibalista

- Gyújtáselosztó (párás hajnalokon papírzsebkend?vel kellett kitörölni), ablakemel? (csajozási kísérlet közben), kuplung (beesett), fékrendszer felleveg?södött (pumpálni kellett, de a légtelenítést követ?en soha többé nem fordult el?)

Ide hordtam szervizbe

Körszálló melletti már megsz?nt AFIT (?) szervíz.
(Olcsók voltak és mindig jól megcsodálták a kicsikét!)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1980
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? BMW 316 (E-21) Következő autója? Mercedes Benz W115 200d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Celica 1977

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)