A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Pancser

Szöveges ítélet

Anyám akart egy bevásárlókocsit és azzal próbált szövetségesévé tenni, hogy bár 80 km-re lakunk, közös lesz. Még az öcsémet is bepalizta ezzel a dumával (14 éves, ja anyám csendes terrorja).
Belementem és szépen családilag megbeszéltük, jó lesz valami nagy, de legalább gazdaságos, német (vidéki fixáció) autó.
Próbáltunk öreg omegákat, passatokat és f?leg zöldségeseket sok krómmal és kevés olajjal, csodálatos szúette batárok voltak.
Aztán anyám meglátott egy ilyen korcsot és felkiáltott: Milyen aranyos! és elvesztünk.
Nálam az autó ott kezd?dik, ha a volánnál ülve nehézkesen érem el a másik ajtó gombját (176 cm), de legalább szélesebb mint magasabb. Az urának meg gazdaságosság-lendület-vonóhorog köt?dései vannak, tehát csak sokliteres, hálásan kerreg? dízelek jöhetnek számitásba.
Na anyám (Anyááám!!) megvette a suzukit. Tapinthatóan rosszul vezet, ezért rendelt egy automata váltós (ja, nagyon kemény) egyedet légzsákokkal, légkondival ezüstmetál sz?rrel (bálna alatt szánalmas egy szín).
Kis híjján 3 millióért, lízingelve. Megtéptük ruháinkat, hamut szórtunk a fejünkre majdnem kolostorba vonultam.
A sírás akkor fordult kínos röhögésbe amikor a repes? tulajdonos a szalonból kitolatva lenyírta a jobb visszapillantót. Mi csak álltunk a jó öreg 405-ös mellett, de 15 éves motorjának kerregése sem tudta elnyomni üvölt? kárörömünket. A helyzetet csak fokozta a közös suzuki-volvo márkakereskedésben (perverz egy párosítás) álló kétliteres használt S40-es két és fél millióért. Csomókban hullott a hajunk.
Anyám másnap kórházba került az autótól függetlenül. Én könyörögtem, hogy vigyük vissza oda ahonnan hoztuk, de nem „Gondolj bele milyen rosszul esne neki, vidd el, használd amíg beteg”
Visszaszikszalagoztam a visszapillantót és elindultam.
Automata kocsit még ezel?tt nem vezettem, az els? fél óra jó alkalmazkodóképességem és magas ingerküszöböm ellenére kriminális volt. Ez még nem az autó hibája.
Aztán a négyesen egy ifa mögé szorultam és hát el?zni kellett. Úristen, hogy váltok itt vissza?? Mert hát ez csak úgy nem gyorsít ki. Oké, parkoló, nem, nagyon kedves a sz?ke hölgy, de nem élek a leszboszi örömökkel, pénzért f?leg nem, köszönöm, nem és felhívtam a legautósabb haveromat mondja már el micsináljak. Elmondta, nem ment. Másik haver, ugyanaz. Akárhogy padlóztam és vettem el a gázt és újra, mindenféle ritmusokban, semmi. Két óra alatt felértem Pestre egy teherautó mögött és beültettem mindenféle férfiakat találják ki, legyenek szívesek hogy kapcsol vissza ez a nyomorék. Nem jöttek rá, prózaian nem kapcsol vissza. Pont.
Ledodzsemezték, letrolizták, engem meg lehülyéztek.
A váltó és az állandó gyilkolás és er?ltetés következtében a luxusdögöt sejtet? 14-15 literes fogyasztást tudta hozni, ami enyhén szólva indokolatlan egy kis 1.3as f?nyírónak, ami még csak nem is megy jól.
Az el?zés mellett a kanyarok is szívinfarktus közelébe sodortak utasaimmal együtt.
Nem ajánlott a kanyarból kifelé gázadással kísérletezni, mert billegni kezd, aztán meg jól felborul, aztán nézhet a paraszt. Gázt csak teljesen egyenes útszakaszokon tessék adagolni, azt is óvatosan, a féket szintén, nem ám a satuzgatás, mert orra tetszik bukni.
Lejöttem az el?zésekr?l és kalapos wartburgos stílusban kanyarodtam, f?leg azokon a napokon amikor a hülye haverjaim röhögve nyomkodták be ujjal az ajtólemezeket és a légzsákot az autó színvonalához mérték.
A földút tabu. Ahol vígan elmentem teltházzal a Golffal (az ex-bevásárlókocsi, kimúlt, állat volt, egy Ies GTD, ráadásul piros) és észre se vettem jé, kátyú, ott ezzel rettegtem és halvány pocsolyákat méregettem botokkal és állati motorb?géssel (bocs, a hangja is béna pörgés csupán) jöttem ki a traktornyomocskákból.
100 km/óra felett tabu. Ránézésre is mértéktelen bizonytalanságot sejtet a rollerkerekekkel, az aránytalanul keskeny és magas építéssel. Az is. 80 körül már kezdtek remegni a beleim, átizzadtam a blúzom, de nem azért, mert annyira jó volt, pont hogy nem. Egyre er?sebb lett a percegés és a neszezés, ami 100-nál kiteljesedett, ráadásul egy kultúrált sávváltás is részeges imbolygással ment végbe. Folyt rólam a víz rendesen. Éreztem ahogy össze-vissza él az összes alkatrész, nyúlik mindenfelé és akkor volt lágy amikor keménynek kellett volna lennie és fordítva. Mint egy béna és részeg szeret?. A hideg kiráz még ma is.
A légkondit sose próbáltam, a huzat jó, bár ilyen rosszul szerkesztett ablaknyílást még nem éltem, mértéktelenül vágta az arcomba a szelet.
A truváj a sok béna n? szerint az, hogy magasan ülsz. Én amikor vezetek, autóba akarok ülni, nem székre. Nem lehet egy autó mozgását érezni abban a merev testhelyzetben. Minden elindulás és megállás el?re-hátra bólogatáshoz vezet és ráz, de nem dögösen, hanem csak kényelmetlenül. A gázt egyértelm?en lefelé kell nyomni, nem el?refelé ami elvesz minden örömet és ellenkezik minden elemi logikával és ösztönnel. Azzal meg hagyjatok, hogy családi, meg egyter?, mert a háromajtós Golfba is ennyi fért. Reménytelenül élménymentes autó, alig vártam hogy kiszálljak bel?le, de lehet?leg senki se lássa, hogy hozzám tartozik ez a jellegtelen bénaság. Teljes aszexualitás és sterilitás, semmi vagányság. Nagyon nem illettünk össze, nem vagyok suzukis csaj.
Nemrég visszapasszoltuk a kereskedésbe, el is adták valakinek, én kérek elnézést t?le.
A külsejét anyu nagyon jól összefoglalta az aranyossal. Az. Ha netán van férfi aki azt hiszi ha aranyosnak tartják a csajok, akkor vannak esélyei, téved, csak szociálisan érzékeny n?ket fogott ki, akik nem akarták lepancserozni. Mindenesetre az „érdekes” n?knél próbálkozhat. Az S embléma fekszik, egy XS-es kispályás, nulla, senkihelyettes.
Az még sokat elárul, hogy közvetlen a trágyadomb után egy mazda kisteherautót mozgathattam és hát nem lehetett letörölni a vigyort az arcomról, bár beszállni kissé nehézkes volt magassarkúban, de legalább mások napját is megszépíthettem, és az ajtóba ugró zsuk sem ölt meg, ráadásul amióta szüleim láttak vele parkolni mintha máshogy kezelnének.
Mostanában alkalomadtán egy 12 éves 1.6-os astra caravant (hál´ istennek nem fehér, és nem adtak hozzá k?m?vest sem) használok és az is látványosan jobb érzetet ad, pedig nem az az er?ssége, egy hálás teve és nem hullik le az útról és belefért az a kanapé ami a nyomorékba nem, negyedannyi egységért.
Annyira kedves, hogy a tervezett beruházás talán egy gsi lesz.


Hibalista

- új autó, még csak az kellett volna

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Golf I GTD Következő autója? nézel?dök, calibrákat
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)