Veszélyes ÁLLAT!
Szöveges ítélet
A formája brutál jó, elég széles a broadside-hoz is, sohasem akart felborulni. Terepben akkora süvölt? hörgést produkál, hogy az tiszta adrenalin, minden csúcsforgalomból kihallatszik.
Üresen simán megy százat, de a kollégájé piszkálva 130-at is. A diffizárakat bekapcsolva (3db) feltúrja a legméjebb iszapot. Megfelel? sárban forgatni is lehet, mint a BMW-t. Ha aszfalton farolsz vele (megfelel?en szar gumi kell hozzá), a két duplahátsókerékt?l akkora búgó ordítás jön, hogy feláll a sz?r a hátadon. A biztosítéktábla a keszty?tartó mellett van, így ha menetközben kihullanak a biztosítékok, meg sem kell állni a cseréhez. Ha meg az önindító nem húz be, odakell b@szni a franciakulccsal. A megfelel? nyomatékot a 8 seb(4terep) segíti kivállasztani. A fogy. állatkodáskor 34 is lehet. Olyan egyszer? szerelni, mint egy trabantot, de a méretes alkatrészek miatt jobb, ha egy lakatos áll neki.
Hibalista
- nem húzott be az önindító,
- hullanak a biztik, mint a hó,
- Ha koccolod a tükröt, benéz a (felhútott) oldalablakon és lehet hónapokig szedegetni a kocsiból a szilánkokat
- Bonyolult f?téskapcsolás (a mai napig nemtudom, hogy kell használni)
Ide hordtam szervizbe
laktanyaszervíz, király
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 62000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 26 l |
Előző autója? | W50 | Következő autója? | GAZ-66 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |