A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 3.0TDI Quattro Tiptronic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A 4 kerekű gyönyörű hibahalmaz

Szöveges ítélet

Az asszony akarta...szerette az audit, el?tte egy Allroad Quattroja volt. Mondjuk tény, hogy az sem volt rossz autó, amikor éppen ment... Szóval bementünk a P hu-ba és megkérdeztük, hogy mit ajánlanak. Be kellett számítani a régi autót, és nem is ragaszkodtunk a teljesen újhoz. Szemet vetettünk az egyik igazgatói autóra 6 hónapos volt és full extrás 18000km-rel. 13,5 millióért egy leheletnyivel volt drágább mint a képes autós társai, de ennyi megért, hogy itt vegyük. Illetve vegye a barátn?m...
Szóval megvette, elhoztuk, és kezd?dött a kálvária: Október volt jöttek a hidegek, és hát egyszer mikor együtt mentünk lehúztam a hátsó ablakot. Na ? ekkor szólt, hogy ezt nem kellett volna, mert nem megy fel...Nem is ment. Szintén ekkoriban vettem észre, hogy az autó nem nagyon akar "pöccre" indulni. Furcsállottam, ezért amikor elvittük az ablak problémával szervizbe akkor elmondtam ezt, de a munkafelvev? nagyokosan kifejtette, hogy ez egy common rail motor, és ez ilyen. Furcsállva hallgattam az el?adását, hiszen az én szintén common rail rendszer? céges 2,5 DTI Omegám nem így indul...Na mind 1 gondoltam. Közben azért még az ablakhoz járultak hibák, és a kocsit már csak kulccsal lehetett indítani, mert a keyless go teljesen beszart.
Na mind 1 megcsinálták. Elhoztuk. Amikor elhoztuk észrevettem az MMI-ben, hogy az akkumulátor szintje 10% de mondta a szerel?, hogy valószín?leg azért, mert nyitva volt a szervízben végig az összes ajtó. Na mind 1 nem foglalkoztam vele, hiszen éppen anyámékoz készültünk, szóval egy jó 100km-t mentünk az autóval. Másnapra nem indult az autó a fütött garázsban... Jött a sárgaangyal, bebikázta, elindult. Elmentünk mindketten dolgozni, illetve az asszony a kocsival vidékre. 200km-t ment az autóval! Útközben hívott, hogy a rádió magátol kikapcsol, elindul a cd, majd minden kikapocsol. De ügyes volt, mert rájött, hogyha újraindítja ay azutót akkor egy id? után elkezd m?ködni a csodás mmi rendszer. Persze bénázott és hozzáért a hátsó ablak gombhoz (a másikhoz) és lement az ablak...Persze fel már nem (AUDI min?ség). Szumma szummárum addíg küzdött a gombokkal mire csoda történt és egyszer csak felment az ablak (Decemberben -5 fok). Szóval eljutott a célig, jött is volna haza, de az autó megint nem indult. Szokásos procedúra. Kés?bb el?jött a legviccesebb hiba: A napi kilóméterszámláló csak kb 30-50 kilóméternél kezdett el elindulni és számolni.. Másnap utaztunk el 2 nétre külföldre, szóval jó alkalom volt, hogy otthagyjuk az autót és mindent megcsináljanak. Lediktáltam minden hibát, köztükaz ujból elromlott keyless go-t. 2 hét mulva amikor jöttünk vissza els? dolgom volt hívni a pohu-t.
Megpróbálom pontosan leírni a telefonbeszélgetésünket:
-jónapot az .... rendszámú audi után érdeklódnék
-jónapot...van egy jó hírem és egy rossz.
-húha
-a jó hír, hogy minden hibát sikerült kijavítanunk, de sajnos a nagy hidegekben az autó már egyáltalán nem indult el. Ezért utánanéztünk, hogy mi lehet, és kiderült, hogy a gyári kerámiabetétes izzítógyertyákat az audi visszahívta és fém gyertyákra cseréli. Ezt a kollégák ki is szerették volna cserélni, de mivel nem figyeltek oda A GYÁRI UTASÍTÁSRA MISZERINT IGEN KÖRÜLTEKINT?EN KELL ELJÁRNI, ezért sajnos beletörték az izzítógyertyát a hengerfejbe....
-....öööö (kb ennyit tudtam mondani) és akkor most mi lesz
-megrendeltük az alkatrészeket németországból és már uton vannak.
-és mit cserélnek?
-komplett hengerfejet, gyertyákat, stb
-tejézusmária! egy 6 hónapos autón a fél motort?
-igen...

Ezek után kaptunk egy csereautót, és mindenki elnézést kért.
1,5 hét múlva amikor az asszony már kezdte megszeretni a kölcsönkapott A3 sportbackot, visszakaptuk az A6-ot. Az autó akkor TÖBB MINT EGY HÓNAPIG VOLT SZERVÍZBEN!!!!

Elhoztuk, örülünk, 2nap mulva megint nem indult...
Teljesen kiakadtam! Ott álltunk eg étterem el?tt és az autó se kulccsal, se gombbal nem indult az autó...

Visszavittük a szervízbe és megigérték, hogy megcsinálják. Közben volt egy 3 napos ünnep. Mentünk az autóért, és mondta az asszony, hogy ? 3/4 tankkal hozta be az autót és most tele van a tank (!!!!). Megjegyeztem ezt a munkafelvev?nek, és kicsit kérd?re is vontam. Mondtam, hogy szerintem mentek az autóval és nézzük meg a munkafelvételi lapot és hasonlítsuk össze a kilométerórával 1100 km VOLT AZ ELTÉRÉS!!!!!! Tehát valaki a hétvégén ennyit ment az autóval. Természetesen ekkor kiborult a bili és minden igazgatót kértem. Próbálták megmagyarázni, hogy lehet, hogy kipróbálták az autót autópályán, stb. Erre mondtam nekik, hogy "ember dehát 1100km-t?? meg azért ez mégsem egy poló! 13,7 milliót fizettünk érte, talán egy telefon beleférne" Persze az 1100kmt ?k sem hitték el ezért megígérték, hogy megnézik a kamerát és visszahívnak. Állítólag a kamera alapján az autó nem ment sehová, de persze a felvételt nem láttam. Mindenesetre innent?l már elegünk volt az egész porsche csoportból. Nagy nehezen, minden fórumot megjárva 8 hónap használat után visszavették t?lünk az autót 2,5 milliós bukással. Vetettem az asszonnyal egy rendes Japán Pajerot ami azóta is hibátlanul megy, pedíg feleannyiba sem került, és van már 100e km benne...

Az igazsághoz még: Az asszony imádta a kényelmét! Gyönyör?, komfortos igen jó autó volt, fantasztikus menetteljesítményekkel és példás fogyasztással. Szerintem egy 2005-ös modell, amib?l elmúltak a gyermekbetegségek, a legjobb autók közé tartozhat.

Hibalista

- Akkumumulátor
- Elektromos ablak el?l
- Elektromos ablak hátúl
- Keyless go
- Indításkapcsoló
- M?szerfalvilágítás
- Csomagtér nyitó
- Cd tár
- Izzitógyertyák
- napi számláló
- És még 1000 millió más, amit próbálunk elfeldni

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Allroad Quattro Következő autója? Pajero
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)