A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Corsa (2000-2006)

Corsa GSI 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

GSI- Modern orosz rulett 4 millióért

Szöveges ítélet

nagyon szerettem volna egy ilyen autót és sikerült is megkapni (cégautóként)...
Idáig tartott az öröm...
már az elején elkezdődött a kálvária... átvételkor meghibásodást jelzett a motorvezérlőelektronika és volt rajta két apróbb festéshiba...
A festéshibát kijavították, az elektronika problémát nagy nehézségek és hatalmas tanácstalanság közepette valahogy orvosolták.
Ezután jöttek az apróbb a hibák és hiányosságok de ez röviden le van írva a hiba rovatban... hosszabban nem írnám le mert ez nem regény...

Jöttek a nagyobb hibák:
ESP hiba: sportos vezetés közben veavatkozott az ESP egy kanyarban, azonban m?ködés közben hibakóddal kikapcsolt... és persze megpördült de szerencsére megúsztam összetörés nélkül... a rendszer november óta ezt játssza kisebb-nagyobb id?közzel, nagy nehézségek árán sikerült kicsikarni az elektronikából egy hibakódot /a kormányelfordulás jeladó elkalibrálódását jelezte/ (ez nem volt egyszer? mert a gyújtás levételével törl?dnek a hibakódok). A szép az, hogy az ESP menet közben kikapcsol, de ha megállok és leállítom, és leveszem a gyújtást, akkor utána törl?dik a hibakód és újra m?ködik...azt gondoltam ilyen bossszantó rejtett hiba után semmin se lep?dök meg, hát tévedtem...

egy este munkából hazafelé tartva, át akartam menni gyorsan egy f?útvonal keresztez?désében és közben levált a gázpedál fels? taposó része, ami miatt beszorult a lábam a fékpedál és a gázpedál közé és emiatt majdnem telibetrafált egy busz, ami a f?útvonalon jött... ezután már tényleg úgy gondoltam, hogy nem lehet más hiba...

de jött az újabb, másnap városban közlekedtem, és lelépett elém egy gyalogos, hát nem kikapcsolt az ABS m?ködés közben... szerencsére a gyalogos az ijedségen kívül megúszta... Hibakód: a nyomásérzékel? áramkörének meghibásodását jelezte...
a hibák egyenl?re javítás és vita alatt vannak...
eredmény:ABS elektronika+karosszériamodul csere+akkumulátor csere


Legutóbbi fejlemények:
- kicserélték komletten a gázpedált (megváltoztatták a gyártástechnológiát)
- cseréltek rajta 3-szor már légzsákcsévetestet a benne lévő kormányelfordulásjeladó miatt... (volt ami 600 km-t bírt mindössze). A szervizesek állítása szerint széria hibásak voltak, és a legutolsó már egy továbbfejlesztett konstrukciójú elfordulásjeladót tartalmaz. Eddig bejött nekik, mert a legutolsó csere óta már 5000 km-t leautóztam különösebb incidens nélkül...

Folytatás:
Azóta "csak" kormányművet kellett extraként cserélni, meg egy irányjelző kart... Na és persze a gyári lengyel akksi nagyon rossz minőségű... Újból csere, de most már nem gyárira!
Egyedül a váltóval nem sikerült megbarátkozni, iszonyatosan nehezen lehet vele sportosan közlekedni. Nehezen jár és akadozik.
A többi csak szokásos: olaj, szűrők (benzinszűrő 30000km-ként), gyertyák,fékbetétek,vezérműszíj+tartozékok
Csodálom, hogy a futómű még bírja 90000km után is, még semmi se lett rajta cserélve...

Hibalista

- - 0 km-es korában a motorelektronikára új szoftvert kellett tölteni mert a gyárban rosszat tettek rá (nevetséges).
- - 0km-es korában meg volt folyva a hátsó lökhárító fényezése.
- - a hátsó ablaktörl? motor csavarjai kilazultak
- - 14.000 km ESP-meghibásodása
- - kanyarban, egyenes menetben sivító hang a bal els? kerék fel?l, mintha "fogna" a fék
- - kilazult m?szerfalcsavar
- - immobilizer hiba
- - levált a gázpedál fels? taposó része- gázpedálcsere 2-szer
- - 17.000 km ABS hiba (elektronika csere)
- - reggelente hidegben fura rendellenes hang jön a motorból (vízpumpa)
- - 18.000 km után a vezet?ülés nyikorog, "szétült" olyan mintha már 200.000 km lenne benne
- - 3-szor légzsákcsévetest (kormányelfordulásérzékelővel) csere
- - Akkumulátor csere (1 év)
- - Kormányműcsere (50000KM)
- - Akkumulátor csere (2 év)
- - hátsó ablaktörlő motor csere
- - irányjelző kar csere (80000km)

Ide hordtam szervizbe

Kiss-Gerencsér opel márkaszervíz Zalaegerszeg

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Jó barátom Gyula (autószerelő)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 91000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? focus Következő autója? Golf GTI
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Corsa 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (329 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)