A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » S (1991-1999)

S S500 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Stuttgarti CSÚCS W140

Szöveges ítélet

Az autó a kanadai el?írásoknak megfelel? típus és onnan is jött velem haza. Kapott egy ici-pici futóm? és optikai tuningot a lelkem és számomra így vált tökéletessé. Ezzel csak egy probléma volt, hogy miután az autót kicsomagolták a konténerb?l Rotterdamban, elindultam hazafelé és az osztrák-magyar határ után kevésbé találtam tökéletesnek a "jó magyar utakhoz". Nem volt mit tenni az autónak így kellett maradnia. Nyugaton autózva viszont olyan , hogy az ember meg sem akar állni csak tankolni és menni. Hihetetlenül jól van megépítve kív?l és bel?l is. Tökéletes, viszont számomra a gyári futóm? egy kicsit puha volt, a 250 km/h-s lebutítás is fájt, (igaz Kanadában csak 100 km/h az autópálya maximum) de ez egy AMG kezeléssel megoldható volt. A motor úgy jó, ahogy azt a gyári mérnökök megalkották. 256 ezer után semmi "testnedv" nem látható. A kényelem HIHETETLEN és még sorolhatnám. Ez a modell volt a technikai csúcsa a Benz konszernnek. Nekem van W108(280 SE 4,5), W116(450 SEL AMG), W123(280CE AMG), W126(AMG 6,0 HAMMER), W124(320CE AMG), igaz ezeket nem hozom haza, mert elég veszélyes lenne a biztosítási összeg, de ez az S500 messze veri a legújabb modellt. A 2002-es modellt?l 6 hónap használat után alig vártam, hogy megszabaduljak, pedig soha nem adom el az autót amit megveszek. Annak ellenére, hogy nem tudok hibákat felsorolni és azt mondom, hogy a legjobbak legjobbja, én most egy XSARA Coupe SX 1,6 16V-t vezetek lásd XSARA "Sárika nem is olyan butácska". A nejem szinte könyörgött, hogy az övé lehessen, meg is kapta. Ez az autó n?knek egyenesen tökéletes, hiszen néha elkövetnek dolgokat amin mi férfiak csodálkozunk, de ez az autó tökéletesen vigyáz rájuk és haza hozza ?ket hozzánk. Amióta az asszony vezeti, túlnyomó részt autópályán, ? is megtanulta hogyan lehet egy autóba beleszeretni. Az autó annak ellenére, hogy elég brutális, 5,9s 100-ig, 282 Km/h vég, még is úgy viselkedik, mint egy szelíd cica. Eddig a drága magyar benzint és a kötelez? szervízeket leszámítva egy centembe sem került.

Hibalista

- Még a kötelez? szervízelésen kívül és futóm? ültetésen kív?l nem került nem került pénzbe.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam kezelem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 256000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? W126 AMG 6,0 Következő autója? Most XSARA coupe SX1,6 16V is
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz S 1991

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)