T-1300-as, a T-34 unokája
Szöveges ítélet
Ez egy tank.
Mez?gazdasági használatra van befogva, sz?l? gyümölcs, szal minden ami földút.
Amióta megvan sztem maximum 2ször kellet megtolni, amúgy a fater még a tárcsanyomon is elmegy vele friss tárcsázás után 2esben. Igaz kissé égett szaga volt utána z autónak, de nem lett t?le semmi baja. Télen is a legnagyobb hóban is elmegy vele 4 évszakos gumival, a 4 keréken sztem lehe 5 féle gumi van:D
A benzint azt zabálja, de hál istennek van benne gáz is.
Ha nem megy vele a fater naponta mondjuk 3 napig csak áll a garázsban, akkor nem hajlandó beindulni. Bezze ha naponta hajtja sárba fagyba akkor els? pöccre indul szívtó nélkül.
Legutóbb kiszakadt benne a hátsó híd, mert a 16 éves kasztni már teljesen szt van rohadva, és nincs mihez hozzáer?síteni már hidat. A padlólemez is cserélve van itt ott, de azér még van pár lyuk ahol a homokot kényelmesen ki lehet söpörni menet közben. Az ülések borzalmasak, úgy vannak már belehegezstve, de az anyósüléést így is már csak alig tartja valami, de ülni kénylemes benne, szó se róla. A váltója az a világ 8ik csodája. Körbe körbe tekerheted s ebességek között, ha nincs 2 év tapasztalatod fogalmad nincs hol vannak a sebességek:D meg az is fura nekem aki Fiaton tanultamvezetni hogy kuplung nélkül álló helyben símán sebességbe ehet rakni egy n?ies mozdulattal.
Még egy Subaru impresáért se cserélném el, de mondjuk egy új 1500ös vagy egy Níva már megfontolandó lenne.
Hibalista
- A motoron kívül szinte minden:D
Ide hordtam szervizbe
Antóni László, a fater volt osztálytársa.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | valami szürke szemét Dacia brrr | Következő autója? | mellette egy Ford Fusion utcai használatra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |