A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Is (2005-2012)

Is 220D 

Az ítélet értékelése
2,0(5 db)

Nem ide való

Szöveges ítélet

Nem ezt akartam venni, de volt pénz, és én egy Audi A6osban gondolkodtam, de a feleségem nyoszogatott, hogy kidobónak, maffiózónak (blablabla) fogják nézni a családot. Hát akkor mi a "legkisebb" luxusmárka? Lexus. Papíron.
Ezt az autót nem szabadna egy lapon említeni a német luxusautógyárakkal. A japánok lehet, hogy jók az alsó-középkategóriában, de hogy itt, a premiumgyártók között semmi keresnivalójuk az biztos.
Ja, hogy évente 250%kal növekedik az eladás. Majdnem elhasaltam a röhögéstől. Teccik tudni uram, ha valaki évente 2 darab autót ad el, és következő évben elad 5öt az már 250% és juppi, legjobban fejlődő blablabla. A BMW meg elad évente ~700 autót, aminél az ~5%kos növekedés darabszámra fényévekkel több, a lexus 250 százalékánál. (magyarországon)
Tessék gondolkodni.
(ennyi erővel alapítok egy autógyárat, idén eladok 1 darabot (magamnak), jövőre 20at az ismerősöknek, és így már 2000%-kal nőttek az eladásaim, ergo enyém a világ legnagyobb autógyára. IQ)
Azt hiszem ön is a fanatikus, "se nem látok, se nem hallok" japán rajongók közé tartozik.
Lezárva ezt a tök értelmetlen vitát, mindenki üljön be egy audiba, és utána egy lexusba. A lexus erőtlen sz*r az audihoz képest, kényelmileg még nagyobb 0, a fenntartása viszont valóban olcsóbb. Ez az egy előnye van. De őszintén szólva, aki megteheti, hogy audit vesz, azt ne zavarja a fogyasztás...
Amúgy a lexus imagie-e egyenlőre 0, igazából mikor megláttam azt hittem valami középkategóriás gyártó nagyobbik autója.
A motorja erőtlen, nem tetszik, maga a stílusa, meg a vezethetősége nem ide való. Kényelmileg elöl majdnem jó, hátul viszont elviselhetetlen. Az anyagok viszont jók az utastérben (igaz nem audi), de ahhoz képest egészen jók.
Megbízhatóságát el se hittem. Az avensisem az a 4 év alatt míg nálam volt el se kezdett zörögni. Ez meg cirka 30k alatt már elromlott többször is.

A japánok nagyon helyesen uralják a középkategóriát. Viszont a premium-autógyártáshoz semmi közük. Még.

(és ezt úgy írtam, hogy az alap japán autókkal semmi bajom. PL az avensist szerettem. Nagyon szerettem.)

Hibalista

- Nincs japán megbízhatóság, legalábbis nálam:
- Klíma, turbófeltöltő, ablakemelő.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Avensis Következő autója? Audi A6
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Is 2005 (2005)

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)