A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Starlet (1989-1996)

Starlet 1,3 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Az első japánom, amit csak szeretni lehet!!!

Szöveges ítélet

Egy hete vásároltam egy 95-ös évjáratú modelt. Az első utam alkalmával 5.5 literre jött ki a fogyasztás.:-)) 192000 Km-el került hozzám. Amit a vásárláskor már tudtam, hogy a két hátsó lengéscsillapítót cserélni kell. 14.500ft/db. Mivel nem szeretem ha egy utón valami rossz, ezért cseréltem még az első féket kompletten. Ami tulajdon képen jó volt, csak a betét kopott el. Csak hát én ilyen vagyok. Cseréltem mert engem ez nyugtatott meg. A tárcsákat elraktam tarcsiba. 1.5 mm-el volt vékonyabb a gyári méretnél)) Betét. Motorolaj + szűrő. 4db gyertya. Váltó olaj. A vezérmű szíjat is megvettem. Van még a cseréig 30.000Km. ezek voltak összesen 63.000 ft. Eredeti japán alkatrészek, kivétel az olaj. Sajna a jobb oldali központi zár motorja feladta a szolgálatot, de a tető kiválóan működik. Majd nézek bontóba. Egy pár égőt kellett még cserélnem, és egy két kontakt hibát kellett még kijavítanom. Egy apró korrózió van a hátsó sárvédőn, az meg azért mert meghúzták, és nem lett normálisan felület kezelve. Az autó pont olyan stádiumba került hozzám amelyik a vízválasztó. Innen lehet leharcolni egy utót, vagy egy kis ráfordítással megőrizni az állapotát. Persze ezek a hibák nem az utó hibái. Kopó alkatrészek. Beállítottam a szelephézagokat. Háát nem volt rossz 12 szelepet átnyálazni..-))) Ennyi kilométer után a vezérmű tengelyen említésre sem érdemes kopás volt érzékelhető. Szinte, semmi. 10 éves autónál általános a csavar összerohadási probléma. Hát itt nem. 1.5 Óra alatt cseréltük ki a két hátsó lengéscsillapítót az első fékeket az olajakat és a gyertyákat. Ketten csináltuk. Ez az autó hálás kis jószág. Minimális odafigyeléssel és a kellő olajcserével, és minimális szervízzel, szerintem a világból kimegy. Puritán a belseje, az nem is vitatható, de minek is a rengeteg világítü kütyü?:-))) A váltó pontos precíz. A fék, tökéletes. A szervó pont jó, nem kemény nem túl finom. Dinamikus az autó. 3.ban kiadja az erejét. Tökéletes városi kis verda. Az ajtók méretei jók. Én 180cm magas vagyok, de nem kell megszakadnom hogy hátra is be tudjak szállni. Amit még cserélnem kell az a kuplungtárcsa. Érződik , hogy kopott. Még nem szedtem szét, és nem tudom milyen a szerkezet, de azt is le fogom írrni. A végösszeget amit az autóra kell költenem olyan 100.000-re saccolom. De amiket cseréltem még az eredeti alkatrészek, és ha 190.000-et kihúztak, akkor a csere után, nálam is bírni fogják még sokáig.

Hibalista

- Hátsó lengéscsillapítók, jobb oldali központi zár motorja.

Ide hordtam szervizbe

Én szerelem:-))

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 192000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ascona Következő autója? Japán
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Starlet 1989

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)