A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 159 (2005-2013)

159 Sportwagon 2,4 JTDM 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Igazi Gran Turismo

Szöveges ítélet

Fájó szívvel váltam meg Alfa156 2,5 V6-os SW-mtől az új szerelemért.
Az auto németországból , kereskedők (értsd : nepperek) hozták be a kevés munka nagy haszon vezérelvet követve, de érekes módon a végösszeg még mindig 30%-kal van a mo.-i szalonárak alatt ( viszont nem szervizelik 3 évig ingyen a kocsimat ). Ha az elődöt (156SW) életmódkombinak titulálták, akkor ez joggal érdemli a tank becenevet. A trendi karosszéria nővelés (kb 10-10 cm hossz és szélesség) mellett több, mint 300kg-nyi önsúly már mutatja hogy ez nem egy cuore sportivo által mozgatott sportos, temperamentumos jármű, hanem egy masszív, nagyon merev, maga elöl mindent félresöprő autó. A széles középkonzol a hosszú, és vérfagyasztó tekinteű orr, erőt és masszívitást sugároz, a 200 Lóerő pedig kelló dinamikát biztosít.
Eddig még nem tapasztaltam a tesztek és népitéletek szerinti kárpit és csavar hullást, szerintem az autó nagyon egyben van, a német hatás érzékelhető ( pl. index-kar, lámpakapcsolók, tolatóradar, ülésfűtés kapcsolói, stb ) , de egy nagyon jó GranTurismo . Országúti temponál (120-ig) mélységes csend van, az úttartás kifogástalan, városban viszont érezni a kaszni súját.
A csomagtartó lényeges (kb. 30%-os) növekedése a hátsó ülléssor rovására ment, de négy személynek hosszútávon így elég hely jut. Vegyes használat esetén nem kért többet 8,5 liter gázoljanál.


Túl az 50-en ....
Lassan 2 éve használom szeretett autómat , éppen túl vagyunk az 50 ezer km.-en. Eddig elvitt mindenhová és haza is hozott. Autópályán 160-nál szinte hangtalanul falja a kilómétereket, a turbó-nyomás vemelkedése jelzi az emelkedőt, élvezet volt vele Horvátországban kerülgetni az übermensch német PDTDI és TDCI játműveket (amiket - érdekes módon - csak hegynek felfelé lehet kielőzni...)
Átlagfogyasztása 8,2-8,5 között változik.




Hibalista

- vadi új auto, minden OK !
- 2007 Az EGR-szelep (?) hibája miatt nagyon sok korom rakódott le a szívó(nyomó) oldalon, garanciában cserélve.
- 2008 EGR szelep funkiciójának ideiglenes korlátozása (dugózás)
- kormányszervó olaj utántöltés kb. 1 dl.

Ide hordtam szervizbe

még sehova
Fiat Best Autóház - kötelező szervízek, olajcsere

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

A kötelezező szervizeket a Fiat-Best Autoházban végeztettem. A munkafolyamatokat végig figyelemmel kísértem, a szerelő elöször őrült a kiváncsiságomnak, de miután rákérdezett, megnyugtattam, hogy BIZALMATLAN vagyok, nem kíváncsi !
Amúgy korrektek voltak

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 156 2,5 V6 Következő autója? Alfa 169
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 159 2005 (2005)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)