A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Multipla (1999-2004)

Multipla 1.6 Dynamic 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

E ÖRÖ, E BÓDOTTÁ

Szöveges ítélet

Isten áldja annak a Fiatos márkakereskedő barátomnak, aki először rábeszélt a Multiplára. Családi autót akartunk venni (Marea), mikor is megláttam ez a szörnyet. Olyan csúnyának tartottam, hogy amikor az első példány legurult a szalagról, én lepedőt dobtam volna rá, mert nem tudtam volna eldönteni, hogy ugrik vagy repül. A lényeg: asszony kapott egy Puntót én meg megvettem magamnak ezt a rozsdabarna metálszínű überalles csodasárkányt. Állítólag az első MULTIPLA volt amit Magyarországon értékesítettek. Az első úton hazafelé menet kisebb dugót okoztam, mert a látványtól mindenki sokkot kapott. Előzgettek, kerülgettek, nézegettek, hogy mi a repedt here ez, a buszmegállóban ujjal mutogattak rám. Hogy mégis miért vettem meg? Elmondom, hogy miért: Mert nincs hozzá hasonló drága német, francia és japánimádó autóstársaim. Mert a begyepesedett agyatokkal csak az idióta lekerekített- lesarkított idomtalan autóitokat tartjátok szépnek, melyek már mind egy kaptafa szerint készülnek. Nincs az autóitok között semmilyen különbség, egyformán egyhangú és silány mindegyik. Na jó, egy-két keménycsávó sportkifugozza meg lesötétiti és azt hiszi hogy ő a Pininfarina. De hát nem. Ennyi, amit el tudtok érni. Maradjunk csak a tényeknél: A mai napig csak az olaszok tudnak maradandó és kifinomult szépségű autót tervezni. Tudjátok, olyat, amire jó ránézni. Na jó, van egy kivétel, csak azt Porsche-nak hívják, nem opel Astra ABCDEFGHnak. Gyá he! Én őszintén szólva, mostmár nagyon sajnállak titeket. Szerintem egy Opelnél vagy VWnél én szebbet alkotok reggelenként 80x120-as helységben.
Látom ám a szemem sarkából, hogy a piros lámpánál kíváncsian nyújtogatjátok a nyakatokat, nézegettek, mustrálgattok. És azt is tudom, hogy a fél karotokat odaadnátok, hogy egyszer középen ülhessetek. A baráti körömben szabályos veszekedés volt egy kirándulás alkalmával emiatt. Ő speciel egy "gyík" opeles, aki előtte a sárga földig szapulta az autómat, ezért a feleségem hátraültette. Én nem vagyok nagy piás, nem szoktam inni, csak minden este, de akkor nagyon. Egy ilyen szinte mindennapos este alatt majdnem sírva valotta be, hogy ez mennyire rosszul esett neki. "Baráto, én szeretle, éted, de az vazze, amiko nem hagytá elő üni, éted, tuod, ako miko hárakűdté, tuod, én szeretle, de a nagyon fájt, éted".
Bárki aki beült a kocsimba, mindenkinek elált a szava a belső helykínálattól, kilátástól, meg mindentól. Nyúlkálgatnak, csavargatnak minden izét, kérdezgetnek, és mondogatják: " Nebasz, ez hatalmas, de király, tényleg csak ennyi?, nekem is kell"

Ez az autó önmagában maga csoda. Igazi családi autó, erős, robosztus, hatalmas. Mindehez kedvező ár párosul. Olyan még nem volt, hogy elromlott volna. Vigyázok is rá, mint a bal herémre. A szervízkölségek meglepően olcsók, jó áron lehet elkopott (nem elromlott) alkatrészekhez jutni. Talán egyvalamit említenék meg rossz pontnak: a pótkereket nehéz elővarázsolni a csomagtartó alól. Amúgy meg a lehető legjobban praktikusság szempontjából megrajzolt autó. Az év elején egy kollegám Focus-aval mentünk síelni (mert ragaszkodott a kocsijához hogy ez ígymegúgy). Rendben Ő fizeti az üzemanyagot, na de az élmény számomra: Úgy éreztem, hogy az éppen bimbózó ánuszrózsám az aszfalot súrolja, szűk ablakai miatt mintha egy tengeralattjárón lettem volna, szűk láb és válltér.... BRRR! Alig vártam hogy kiszállhassak egy majdnem 7 milliós autóból.
Azt viszont nagyon sajnálom, hogy az új MULTIPLÁT így elrontották, az autó elvesztette minden egyéniségét, mostmár egyszerűen beleolvadt a középmezönybe. Bár beül még mindig gyönyörű.
Nekem ez a harmadik Multiplám és azt garantálom, hogy más autót én sosem vennék. Oké, ha nyernék a lottón, akkor lenne egy Ferrarim is. És lezsírozva elásnék egy Multiplát, hogy 30 év múlva elő tudjam venni.
Én bevallom, eléggé elfogult vagyok, sőt atom fanatikus de csak azért mert a jót én már kipróbáltam és használhattam. Ha 10 emberből 9nek megadatott volna hogy egy ilyen autót vezethessen, akkor a világon most csak Multiplák rohangálnának.

Hibalista

- Mi romlik el egy MULTIPLÁN? Mínusz 10C alatt a kézifék befagyhat. Talán Ez a legkomolyabb hibája az autónak.

Ide hordtam szervizbe

Saját, maszek jól bejáratott szerelő.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Csiki Bege Békásmegyer: Budapest legnagyszerűbb FIAT szervize. Olcsó, gyors és megbízható. A kiszolgálás fantasztikus, a szervízvezetők rendkívűl rugalmas és empatikus csókák.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 135000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Multipla Következő autója? Nem szeretnék mást venni
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Multipla 1999

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)