A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2001-2004)

C5 3,0 V6 Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék disznó

Szöveges ítélet

Céges autóként hullott az ölembe, majdnem 1 évvel ezelőtt, korábban a főnököm hajtotta. Az autóban minden elektronikus kütyü benne van (szenzoros xenon lámpák, ablaktörlő, stb.), kézzel is kapcsolható automataváltó, 3 literes V6-os motor - ami igazi benzintemető; hydractive futómű - szerintem ez az autó egyik legrosszabb pontja. Kis úthibán iszonyat nagyot üt az első kerék a kormányon, ráadásul dobol is. Hosszú úthullámokon bering, mint egy hánykolódó hajó a tengeren. Ha növekszik a tempó vagy Sport állásba kapcsolom a vezérlést, akkor erősen felkeményíti a csillapítást, ami olyan érzetet ad, mintha vasalódeszkát vezetne az ember. Életemben nem utáltam még ennyire autót, mint ez a francia "csúcsmodellt". Minden zörög az utastérben, az elektronika teljesen megbízhatatlan (a fedélzeti computer random jelleggel ír ki hiba üzeneteket, majd a következő indításkor már nincs semmi gond). Még egy dolog: a váltó iszonyat lassan reagál a gázpedálra, pedig állítólag tanulékony aggyal rendelkezik.. Ha viszont Sport állásban használom, akkor 4.500 alatt az istennek sem hajlandó feljebb kapcsolni, akár 1 perc is eltelik, mire felfogja: váltani illene. Öröm az ürömben: szép hangon énekel a V6-os blokk, húzatva kifejezetten izgalmasan szól. Igaz, az élményt némileg elrontja egy kelepelő hang, talán a hidraulika szivattyú lehet... Bár nem az én zsebemet érinti, de borzalmas a C5 értékvesztése, tavaly - 5 évesen - 1,6 milliót adtak volna érte, az újkori ára 8,5 millió volt!

Hibalista

- Elektronika - össze-vissza minden, ami csak bír kigyullad, kijelez, stb;
- Motorvezérlés (Windows módi: reset - majd megy tovább az autó);
- Elekromos ablakok akadnak vagy néha nem működnek;
- Elektromos tükör határolója eltörött;
- Zárak akadnak;
- Jobb első gömbcsukló csere 100e km-nél;
- Bizonyos fordulaton ráz a motor;
- A beltérben minden burkolat nyöszörög, zörög, a műanyagok nagyon könnyen karcolódnak;
- A gumi tömítések úgy néznek ki, mintha egy 10 éves autóról lennének átrakva.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Őrmező - korrekt munkafelvétel, normális minőségű munkavégzés.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2001
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Focus Következő autója? Japán vagy Ford
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2001

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)