A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ferrari » 599 Gtb (2006)

599 Gtb Enzo 293. 

Az ítélet értékelése
3,8(9 db)

Olasz a románok között

Szöveges ítélet

Udv, koszonom a lehetoseget, 599 temajaban irok az Enzomrol, mivel Enzo tema nincs, de mar nagyon kikivankozott belolem, ezert irom ide a velemenyemet. A kocsit bo egy eve szereztem meg, 2. tulajtol, nemetorszagbol. Az arat nem kommentalom, nagyon draga volt, viszont jo vetelt csinaltam vele, mert megy fel az ara, minel oregebb lesz. Mar most 50-100.000€-val tobbet kapnek erte mint 1eve. Ez az jarmu tenyleg AZ Auto! Nagyon szeretem minden hibajaval egyutt. Ami mindenkeppen jo, az a vezetes elmenye, es a presztizs amit egy ilyen kocsi jelent. Ude szinfolt a piros lampanal a sok Dacia kozott :) A hangjara, szinere, mindenre, midnenki felfigyel. A teljesitmenyerol szerintem nem kell beszelni, a 800 loero magaert beszel. Fogyasztasilag varosban 35-40 litert is megpapizik, orszaguton normalis 120-130 tempoban 20-25 liter. Szerintem ilyen kocsitol elviselheto. Kenyelem maximalis, bar nem romaniai utakra terveztek ezt az olaszok, semmi kulonos zorges, kenyelmetlenseg nem tapasztalhato... Na meg lassan jobbak az itteni utak mint Magyarorszagon. A kocsimat romaniai hajtasival hasznalom, mivel a magyar adorendszer teljesen ellehetetleniti az ilyen nagy teljesitmenyu kocsikat... Az autot altalaban csak hetvegen veszem elo, vagy bevasarlasra. A hetkoznapokban egy Honda Accord-ot hasznalok. A problema csak az, hogy egy tarsashazban lakom, szuk garazs jar hozza, csak az egyiket tudom bepakolni fedett helyre, ez termeszetesen az Enzo :) Kicsit nehezkes, es maceras, mert szeles a kocsi, hat el kell vele ugyeskedni par percet... A szervizek 2500km enkent kotelezoek, minden kisebb dolgot cserelnek rajta, hat nem egy japan, hogy 100 ezreket megy szerviz igeny nelkul... De ez van ezt kell szeretni. A futomurol sem kell sokat beszelnem, termeszetesen nagyon jo minden az auton, semmit sem valtoztatnek meg. Tenyleg praktikus, nem is gondolna rola az ember. Versenyezni meg sohasem voltam vele, eddig max 180 a tempo, így tudom hogy nem tul jo neki, de a kihuzatast hetente egyszer 1es sebessegben vegzem, 1esben kb 120kmh tempoval lehet vele menni ilyenkor!!! Ha nem lenne ez megcsinalva hetente, ellustulna, nem egnek ki a hengerek es rarakodik az olaj! Osszessegeben ezt nagyon ajalnom, ha mas nem, befektetesnek sem utolso! Remelem midnent leirtam amire kivancsiak vagytok!

Hibalista

- Semmi varatlan, csak a kotelezo cserek 2500km utan :)

Ide hordtam szervizbe

Forza Rossa - Bukarest

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2400
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 28 l
Előző autója? Accord 2.4 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ferrari 599 Gtb 2006

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)