A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1988-1997)

Passat 1.9 d 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

a világ legszarabb autója!!

Szöveges ítélet

Avval kezdem hogy volt már nekem 1 ilyen autóm csak 1.9 td és arra a gatyámat ráköltöttem és tanulhattam volna belölle hogy vw-t nem veszünk többet!!ÉS ez nem arról szól hogy én 1 trehány tulaj vagyok mert ha meghallom hogy az autóba kopog vmi már rohanok a szerelőhöz!!Na de az elözmények!A mazda is 1 csalodás volt eladtam mert hogy drága a benzin sokat fogyaszt meg hasonlók,fogtam a kis pénzem és vártam hogy legyen vmi jó vétel vagy merci vagy vw barátom unszolására hogy nem rossz ez az autó csak kifogtam az elözőthogy 1000-böl 1 szar!!És nincs mi elromoljon mert nincs benne semmi elektronikai kütyü!!Hát vártam !! Fél év mulva találtam is 1-et ami sérülésmentes 1 tulaj vezetett szervizkönyv 200000km-ig!!Mondtam magamnak na végre evvel nem lesz baj! Tévedtem!! eltelt 2 hónap és 1-szer csak hirtelen éreztem hogy az utö jobb oldalára bicsaklik és jobb kerék blokkol, hát persze eltört a bölcső és ráült a kaszti a kerékre!!Ezt persze mondta a szerelő barátom hogy ez gyári hiba mindnek ez a baja 1 idő után!! Tréleresnek telefon irány a szerviz!Kiderült mi a baj na rohangálás bölcsőért ára 25.000 forint és még tetözzük meg avval hogy a féltengely is szétszakadt még 15000 forint szóval ez a mutatvány került nekem munkadijjal 60.000ezerbe mindenestül!Mondtam magamba jó ilyen előfordul!Nem telt el sok idő elkezdte enni az autó a hütővizet mondja a szerelőbarátom hogy gátas a hegerfej lassan csere!Sebaj volt1 ember aki hozott nekem 1 gyári vw hengerfejet ami a vw szervizből meglovasitottak ujonnan 10000-ért ennyiért ez semmi!!Mondom szerelő barátomnak mehet a hengerfej csere mert megvan a cucc rendben volt minden megusztam az egészet a tömitésekkel porlasztócsúcsokkal meg a többivel 60000-ből!!Mondtam magamnak na most van 1 jó kis kocsim és mehetek ide-oda!Igen 1 hónap volt csak az öröm!!azthalom reggel mikor melegitem az autót hogy sziszeg valami kinyitom a motorháztrtőt csupa olaj minden szétrobbant az olajszürő!na mondom ez király !Szerelőnektelefon mondom mi a baj hát lehet hogy csak a szürö adta meg magát!!oksa szürő csere! eltelt 2 nap megint!!Mondja a szerelő na hagyd itt mert itt valami nagyobb a baj ! hát persze hogy az olajpumpa és abba is az olajnyomás szabályzó ment tönkre kimérték és nyomott 6bar-t!40000 ezerbe került a gyári mert mindenki mondta hogy az utángyártott az szar és hamar tönkremegy!!a szerelőbarátom nem is kért munkadijatt mert már látta hogy kezdek kilenni!Na utána jött a többi vátóba meghalt a difi váltó és ha már lent van kuplung meg szerkezet csere a váltót bontottan vetten 15.000+a többi volt 25.000 pénz igy a munkadijjal meg mindennel 50000 forint volt az egész hadmüvelet!!Azt mondanom sem kell hogy eközben még generátort és az öninditot is felújittattam ami 55000-ft volt!És a hab a tortán!!!!Müszaki vizsga elötti felkészités!!szinte nem kellett semmi csak pár gömbfej ami a munkadijjal volt 15.000 pénz a fékek átvizsgálásával meg hasonlók!!Vizsgára elmenve aztmondták ilyen patent autót rég láttak ilyen idősen át is ment a vizsgán!Csakhát utána mentem kb 10 km-tés beálta motor nem tudni miért?Se hang se figyelmeztetőjelzés hogy nincs olajd! De az volt benne mert megnéztük utána és a nivó felénél több volt !! Barátom nekiált a motorfelújitásnak és a a végösszeg140000-ft volt!Hát ennyi !!Miután készlett az autó elkezdtem árulni 350000ft-ért ami mások szerint nevetségesen olcsó volt senki nem jelentkezett és azóta is árulom az autót!! Én óva intek bárkit aki ilyen autót akar venni mert 1 rakás szar szemét !!A VW-röl megvan a véleményem soha többet nem veszek se ujat se öreget!!És ezt hívják népautónak!!Szerintem népellenesnek kéne hivni!!

Hibalista

- bölcső eltört!hengerfej,izzitógyertyák ,öninditó ,generátor ,vizpumpa ,vákumpumpa ,porlasztócsúcsok,olajpumpa, bal hátsó kerékagycsapágy, váltó,és végül beállt a blokk ami 140000-be került!!!

Ide hordtam szervizbe

a gyerekkori barátomhoz aki autószerelő és nagyon profi!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1990
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 203000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 626 Következő autója? bmw 520 D 2002-ből
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1988

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)