A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 M3 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

BMW M POWER asszem nem kell többet irnom

Szöveges ítélet

Félelmetes röviden ennyibe lehetne jelemezni magát az egész autót.Nagyon sokat nézegettem autókat mielőtt megvettem mivel 20 éves vagyok a kor engem nem érdekelt csak a lovak és a presztizs érdekelt mivel nincsen kiváltságos anyagi hátterem ezért maradtak a régebbi tipusok.Nézegettem amg mercit de automatát nme akartam néztem s-eket de valahogy nme tetszettek utolsónak hagytam az m3at már teljesen az öszeomlás határán voltam mondom ha ez sem esz jó árba akkor feladom és veszek valmi ujabb gyengébb autót.De szerencsére nme hagyott cserben.Amikor először megemlitettem szüleimnek hogy milyen és hány éves autót szeretnék venni egyből hogyn me vagyok normális minek veszek 13 éves autót ennyi pénzért hiába magyaráztam nekik hogy 290 ló ennél nme számit a kor akkor meg az volt hogy majd meghalsz vele nesze neked.Aztán mikor haverjaimnak emlitettem ők szerencsére nme ilyen maradiak hogy a kort nézik hanem az autó paramétereit ők igen csak támogatták az ötletet.Másnap fel is hivtam elmentünk bár szüleimtől végig azt halgattam hogy forduljunk vissza ne vegyem meg de hajthatatlan voltam.Megnéztük a kocsit és a próba körre került a sor anyu mondta ő nme jön el de fater ragaszkodott hozzá ott már tudtam hogy a végén nagyot röhögök.Elindulunk a srác megvárta mig eléri az üzemmeleget a motor aztán onantól minden fokozatban szabályzásig tapadunk mindanyian az ülésbe én röhögök a hátsó ülésen 240nél fater fejét nézve olyan rémületet még életemben nem láttam rajta mint akkor amikor ránézett a kilométer órára jó azért hozzáteszem a srác nagyon komolyan tolta neki.Visszaérünk fater hófehéren szál ki az autóból szó szerint rosszul lett és itt megjegyeztem neki 13 év mi fater melyik 2-3 éves autód volt ilyen hatással rád.Nyélbe ütöttük az üzletet életem legboldogabb napja volt amikor átvettem a saját m3asom kulcsát.Fater az amikor megvettem kijelentette hogy ebbe a szörnyetegben me hajlandó beülni.hazafele ut is nagyon nagyon élvezetes volt mondom magamban megkergetem egy kicsit a gépet telefon kikapcs nehogy faterék megzavarják a bulimat elkezdem neki tolni 180 190 mondom azért első utam nem ismerem az autó nme nyelezem neki beértem egy e46 330i mögé aztán elkezdte padlózni neki ááá mondom itt van alattam közel 300 ló nehogy már megszégyenüljek elkezdtem én is padlózni csonton bent a bmw seggébe a srác nme gyözött a visza pillantoba nézegetni és olyan 240 körül kiált előlem és azt lehetett leolvasni a szájáról mi a f....m ez a az autó először nme értett mivel asszem a 330 is olyan 230 ló körül van mi tolhatja le egy egyel régebbi kaszznis bmw közül aztán megelőztem és kiindexeltem elé akkor látta a hátulján az m3om feliratot nézem a viszapilantot vilogtatott és elismerően vigyorgott jó érzés volt.Utána lenyugotam és megvártam faterékat.Hazaértünk első dolgom összehivni a bandát és megmutatni nekik a gépet na meg elmesélni az élményeket.Mindenkinek fullon tetszett és voltak akik még fater sorsára jutottak 300 lóazért az megindul ekkora kasztniba.Az autót fél éve használom ezalatt teljesen rendbe lett rakvba motorikusan amiket kellett kicseréltettem rajta került bele egy csip és egy direktszürő rendszer na meg közép dob kiszedbe és egy zeus dupla dob a végére hangját nme is tudom mivel lehetne jelemezni talán a legjobb hasonlat a menydörgés iszonyatszép az a mélyről jövő gurgulázás és üvöltés egyben leirhatatlan.Most az autóba kb annyi ló van mint a 3.2es m3ba vagy talán egy kicsivel több olyan 320-30 ló között körül van.A hátsókerék hajtás nagyon komoly és a plusz poén hogy nme kell se esőnek se hónak lenni hogy kersztbe verje magát egy nagyobb gázfröcs és már megelőz a kilincs elképesztő csak az az egy hátránya hogy a gumik hamar fogynak.Az alkatrészek ahhoz képest hogy mpower nem olyan vészek most lesz majd fékbetét féktárcsa ez lesz huzosabb összeg de muszály megadni egy az hogy megis érdemli kettő meg azért nme akarok az életemmel játszani valami gagyi utánzattal mert azért meg is kell állitani ezt a gépet 250ről is ennyit mentem vagy mertem vele menni de még ment volna szerintem bőven egy 270-80at kivitte volna talán de majd egyszer megnézem ha merem.A belső tér nagyon komoly a szép m3 as sportülések fekete bőr és az m3 logó benne szerintem nagyon kényelmes hát hátul nme olyannagy a hely de ez érdekel valakit????A lényeg az élmény marha jó vele menni mindenki utána fordul hiába régi autó a többi aszfalt betyár a hondákkal meg hasonló japán szamurájokkal kostolgat azt hiszik kamu az m3om felirat a hátuljén mert sajnos elterjedt hogy a sima 3oskra m logókat raknak de hát mit lehet ezekellen tenni csak akkor néznek nagyot amikor odapadlózok neki és rájönnek hogy az m3 felirat az m3as mocit is takar jó vezetni jó mindene fogyasztás egy ilyen erős motortól szerintem nem vészes 13 lityó körül van de ez engem nme is érdekel ezért az élményért amit kapok.Öszeségében nagyon erős szép és jó autó fiatal lóerőfüggő emberkéknek ajánlom bivaly strapabiró motor hátsó kerék hajtás coupe mi kell még egy husz évesnek max egy fiatalabb m3om:)

Hibalista

- Forgó kopók cseréje meg most kell majd nem sokára fékbetét féktárcsa na ez huuzósabb lesz de ha nme eszek egy hónapig akkor is a legjobbat veszem meg bele

Ide hordtam szervizbe

maszekhoz hordom bmw szalonra nincs pénzem igy meg sokkal olcsóbban kijövök és normális munkát is végeznek

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója? még egy jó darabig megtartom de nehéz lesz méltó utódot találni neki
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)