A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2007-2015)

Mondeo 2.2 Tdci Titanium S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Felemás érzések...

Szöveges ítélet

Nézegettem, kinek milyen élményei vannak az új Mondeoval kapcsolatban. Látom, hogy senki nem írt még a 2.2 Tdci motorral szerelt csúcs-dízelről...?

Korábban is Mondeom volt, 2.5 V6 benzines. Az papíron csak 170 lóerő volt (az új meg 175), de sokkal dinamikusabban mozgatta az autót, mint ez a dízel erőforrás. Lehet, hogy a nagyobb súly miatt, d a mostani igazából csak 2.500-tól kezd el húzni (de akkor nagyon), viszont 3.500-nál véget is ér a vágta, és lehet váltani! Ennél azért többet vártam volna (dízeles rugalmasság).

Azért ne csak rosszat írjak, a menetkomfort és csendesség terén óriásit fejlődött az új Mondeo. Minden úthibán nagyvonalúan lép át, és sokkal csendesebb lett, mint elődje.

Hát egyelőre ennyi tapasztalatom van csak, mert immár öt hete szervízben van az autó, mivel motort kellett benne cserélni!!! Először csak az elektronika bolondult meg, gázadás után (bár én már fékeztem volna) ő folyamatosan nyomta a gázt, még a piros fordulatszám fölé is, majd leállt a motor és "Engine failure" felirat jelent meg a fedélzeti számítógép kijelzőjén. Kikapcs-bekapcs után probléma nélkül indult újra az autó, és mentem tovább. Ezt eljátszotta még vagy ötször, úgyhogy bevittem a szervízbe, hol szofvert frissítettek rajta. Ha nem szűnik meg a hiba, akkor újra frissítünk, néha attól is megoldódnak a problémák!" - mondták a szervízben!???

Hát nem oldódtak meg, másnap az M3-ason először elment a turbó, majd elkezdett csörögni-csattogni az autó, majd végleg kilehelte a lelkét. Azóta eltelt öt hét, és talán jövő héten belekerül az új motor. Hát ez nem villámgyors!!!?

Egy hónap alatt ennyi......

Na visszakaptam az autót. 7 hét alatt sikerült benne motort cserélni, De ennyi idő sem volt elég az átíratáshoz, úgyhogy januárban újabb két napra meg kell válnom a géptől. Viszont ahogy kihoztam este a szervízből az autót, rögtön tudtam, hogy valami nincsen rendben. Hangosan búgott dörmögött az autó - valami hiba lesz a kipufogónál. Reggel a megszokott pesti szervízbe vettem az irányt (a motort a gyöngyösi szervízben cserélték) és ott kiderült, hogy a szerelő kolléga elfelejtette a kipufogó rögzítő csavarjait meghúzni...? Hát ez elég nagy baki szerintem...

Hibalista

- MOTOR!!! 5600 km-nél!???? (ja, csere)

Ide hordtam szervizbe

Ford szervíz, Gyöngyös

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 5600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Ford Mondeo 2.5 V6 Következő autója? Hát most elgondolkodtam...?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2007 (2007)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)