A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Civic Crx (1983-1987)

Civic Crx 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mr X

Szöveges ítélet

Előre leszögezném hogy nem ezt akartan… ELCSÁBÍTOTT!!!
Már 13-14 éves koromban elkeztek érdekelni komolyabban az autók valószínű a családi érdeklődést követtem de mindig ott próbáltam mozogni ahol autók voltak!Bátyám révén egy idő után Mitsubishi fan lettem és eldöntöttem ha 1* jogsim lesz lesz egy Colt-om…Ahogy múltak lassan az évek egyre jobban megszerettem a mitsubishit de diákként nem nagyon tudtam rá pénzt találni így egyik nyár elején felmerült egy 1987-es 1.6-os Honda Crx ami eladósorba került az ismeretségből viszonylag jó áron.. Egyből rácsaptam!Megvettem (Persze össze vissza kölcsönökböl)! Hozáteszem még a jogsihoz kellett majdnem 1 év(16 éves voltam. :( Miután az átírást nagy nehezen kifizettem elkezdtük szépen rendberakni… Minden ment ahogy kellet...,kuplungozás olajcsere stb … plus amit a szokásos használt autónál ki szoktak cserélni!Azt azért tudni kell hogy kívülről nem egy patent álapotú kocsi 8.-kerületbe ált az utcákon…De motorikusan kiválónak tünt!!!! :( Szóval jöttek a cserék stb stb stb…!Elkezdtük használni,persze nem én ismerős…Kijött az első komolyabb gond amivel azóta is küszködök!Ahogy lecseréltük az olajat kiderült hogy csapágyas.:(Pénzgyüjtés motorszétszed csapágyaz (fötengely gépműhelybe) kitakarít összerak.Bejáratás...hogy a nagykönyvbe le van írva letelt a 3000km és végre meglett közbe a jogsi . Szerencsémre már úgy kaptam az autó hogy hajthattam :) (Bár 17 évesen lehet hogy nem a legjobb választás egy ilyen autó sőtt…) Elmentem vele laza 1000km-et és újra csapágyas lett :( Újra csapágyazás közben 1-2 váltólevétel kuplungozás stb.. az utángyártott felújított kuplung nem ebbe való legalábbis ha hajtod nem!!Érdemes a gyárit megvenni és nem csak ebből hanem tapasztalataim szerint mindenből!!! Ezt még eljátszottuk 1* persze újra precízen bejáratva hozzáteszem az autónak ezen kívül semmi baja nem volt soha csak 4000km-enként kb mindig csapágyas lett. Mivel autószerelőként tanulok eddig mindent magam illetve bátyámmal segítségével csináltunk de persze nem egy komoly műhelybe csak az otthoni kis sufni-ba. Lehetséges hoyg ez volt a baj de valószínübb lehet hogy a gépműhely ahova addig hortam az főtengelyt (és soha nem szóltak hogy bármi gáz lenne az olajcsatornákkal amit késöbb orvosoltak) ezt tartom valószínübbnek mivel sok motor lett összerakva a kezünk alatt és még 1-nek se volt ilyen problémája de ezt már sose tudom meg mert a 4. alkalomnál meguntam és egy ismerős által ajánlott helyre vittem egy öreg bácsihoz aki első talákozásunkor garanciát vállalt az összerakásra aztán amikor elhoztam a motort ezt visszavonta és persze össze se rakta azt mondta nem tudja mi lehetett a baj de így pénzt se kért pedig kiköszörülte a hajtókarokat kerekre, kitisztította az összes olajcsatornát (A főtengyel egyik csatornájaába volt egy kis darab csapágy mi elzárhatta az olaj útját a hajtókarhot) az egész motort eltakarította az olajpumpát lemérte (ami mondjuk egy másik olajpumpa volt mint ami addig benne volt)!!Na szóval összeraktuk és reménykedve megyek vele most már a 9000. kilómétert szóval nem tudom mit csinált az öreg bácsi de valamit biztos és ezúton is nagyon köszönöm neki és mindenkinek aki segített de most úgy tűnik végre jó. Ennyit az eddigi szervízről.
És most a kocsiról: Ez egy vadálat!!!A 135 Le nem sok így hallásra a mai autók teljesítményéhez de ha hozzávesszük a körülbelül 800kilós súlyt akkor megkapjuk azt a körülbelül 7 másodperces gyorsulást százra és a jóval 200fölötti végsebességet ami eszméletlen érzést nyújt.A futómű az előző (valamelyik) tulajnál ki lett cserélve kompletten (Gátlók,rúgók,szilentek) a híres KONI cég verseny alkatrészeire így nem igazán Magyarországra való viszont versenypályán vagy hegyi szerpentínen nagyon jó a beton keménysége!
Időközben persze ahogy pénz jutott rá próbáltam szépítgetni jobbítani bár így hogy a motorra ennyit kellett költeni nem sok jutott a külsejére. A 13colos felniket azért sikerült leváltani egy 15-ös alu garnitúrára a hozzá illő 205-ös gumikkal így taljes lett a futómű és a kinézeten is sokat dobott. Egy komplett kipufogórendszert csináltunk alá saválló csőből egy gázgyorító dobból és a végén egy 5Zigen style végdobbal ami a kellő hangot teremti meg igaz sokak számára elviselhetetlen hangerővel (néha én se bírom).
Egy fóliázásra futotta még eddig és most valahol itt járok az autóval!Terveim között van még nagyon sok minden de már közeledek a végéhez ami a gyári kinézet visszaalakítása és egy szép piros fényezés. Persze egy ilyen korú autónál semmit se könnyű beszerezni főleg hogy az eleje műanyag és szeret nagyon könnyen összetörni a magyar utaktól és a kemény futomű által kapott ütésektől ezt ugye a Crx tulajok is jól tudják és ha valaki bontja az autóját ezek nagyon könnyen nagyon sok pénzért elkelnek így nagyon nehéz jó állapotúhoz hozzájutni az árakat már nem is említeném. Ezen kívül még sok hibája van de főleg a kasztninak korából adódóan természetesen rohad, de megfelelő lakatolás után egy komoly védelemmel még sokat elmehet . Nagyából ennyi lenne az eddigi történetem a kocsival amibe azóta is szerelmes vagyok, és minden reggel amikor elindulok vele elfog ugyanaz az érzés mint amikor először vezettem. Kár hogy leált a honda az ilyen stílusú autók gyártásával pedig szerintem még most is nagy kereslet lenne rá ahogy az emberek tekintetét nézem a buszmegálókban...!Soha nem adom el!!!:)

Hibalista

- Csak az én hibámból és a pénzhiánybó romlottak el dolgok
- Cserélve lett a komplett kuplung szett,egy váltó megszorult mert nem volt benne olaj (valamelyik jóakaróm leengedte)
- Fékbetétek.Csapágyazások.Azonkívül ki lett cserélve a komplett vezérlés.Körülbelül 200e Ft-ba van eddig a motor munkadijj nélkül mert minden magamnak csinálok

Ide hordtam szervizbe

1* volt a motor egy érdi öreg bácsinál a többit mind saját

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 192000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Honda Integra Type-R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Civic Crx 1983

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)