A presztizsértéket meg kell fizetni, a javításban is
Szöveges ítélet
Hibalista
- 100000 km-ig semmi bajom nem volt vele, csak a kötelező dolgok, féktárcsa, betét.... olaj és a többi szükséges dolog. A 100000-es nagyszervíz után olajfolyást vettem észre. Vissza vittem a szervízbe, ahol azt mondták a turbó kezdi megadni magát és a szívó oldalon "fossa" ki az olajat.
- Elvégeztettem a szervízbe a turbó javítással járó dolgokat, meg kötelező kellékanyagok és csövek cseréjét, és a javítás közben kereset fel a szervíz vezető, hogy újabb hibákat fedeztek fel az autón.
- Mégpedig: a kipufogó öntvény repedt, és a főtengely végén lévő észíjtárcsa is a végét járja....
- Típus betegség ez mind, ezt egyértelműen megmondták a szervízben. Mivel ezek az alkatrészek cseréje megközelítette az 1 millió forintot ezért nagyon kiábrándultam a diesel motorokból, és talán a kicsit a BMW márka presztizs értékét sem tartom már olyan sokra, ha ilyen rossz és konstrukciós hibás motorokat gyárt.
-
- Nagyon oda figyeltem az autómra, a turbót minden esetben vissza hűtöttem, a gyárilag előírt olajat rakattam bele 0W-40W Longlife 3 olajat igyekeztem a lehető legjobb szervízkellékeket megadni az autónak.
-
- Ami igazán drága az autóhoz az:
- -- turbó
- -- szívósor (turbó cserénél ajánlják)
- -- kipufogó öntvény
- -- ékszíjtárcsa
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
NT-auto
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | BMW 320 D szintén tönkre ment a turbó 100000 km előtt | Következő autója? | Lexus is 250 V6 BENZIN! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |