A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (2003-2010)

5 525 d  

Az ítélet értékelése
3,5(4 db)

A presztizsértéket meg kell fizetni, a javításban is

Szöveges ítélet

Hibalista

- 100000 km-ig semmi bajom nem volt vele, csak a kötelező dolgok, féktárcsa, betét.... olaj és a többi szükséges dolog. A 100000-es nagyszervíz után olajfolyást vettem észre. Vissza vittem a szervízbe, ahol azt mondták a turbó kezdi megadni magát és a szívó oldalon "fossa" ki az olajat.
- Elvégeztettem a szervízbe a turbó javítással járó dolgokat, meg kötelező kellékanyagok és csövek cseréjét, és a javítás közben kereset fel a szervíz vezető, hogy újabb hibákat fedeztek fel az autón.
- Mégpedig: a kipufogó öntvény repedt, és a főtengely végén lévő észíjtárcsa is a végét járja....
- Típus betegség ez mind, ezt egyértelműen megmondták a szervízben. Mivel ezek az alkatrészek cseréje megközelítette az 1 millió forintot ezért nagyon kiábrándultam a diesel motorokból, és talán a kicsit a BMW márka presztizs értékét sem tartom már olyan sokra, ha ilyen rossz és konstrukciós hibás motorokat gyárt.
-
- Nagyon oda figyeltem az autómra, a turbót minden esetben vissza hűtöttem, a gyárilag előírt olajat rakattam bele 0W-40W Longlife 3 olajat igyekeztem a lehető legjobb szervízkellékeket megadni az autónak.
-
- Ami igazán drága az autóhoz az:
- -- turbó
- -- szívósor (turbó cserénél ajánlják)
- -- kipufogó öntvény
- -- ékszíjtárcsa
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

NT-auto

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 43000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? BMW 320 D szintén tönkre ment a turbó 100000 km előtt Következő autója? Lexus is 250 V6 BENZIN!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 2003 (2003 - 2010)

További ítéletek (128 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)