Kiváló munkaautó - mindig legyen egy a garázsban
Szöveges ítélet
Tökéletes gép. Véletlenül vettem, mert Kalosban nem volt raktáron klímás és ABS-es, a gép pedig gyorsan kellett. Pécs-Budapest között hetente használom, 130-150km/h között a pályán, de a 170-et is teljesen korrekten viszi huzamosan is (Furcsa, de a 150-160at jobban szereti, mint a 120-130-at - ezt valahogy nem veszi olyan szívesen). Kényelmes, megbízható és az ár-érték aránya kiváló. Az 1,4-es motorhoz képest jól megy. Akit eddig vittem, csak lesett a kényelemtől és a viszonylagos dinamikától is. Presztízse nincs, de ez a tudatlanság és a fogyasztói társadalom butasága :-) miatt van - felesleges kiadni háromszor ennyit egy passatért vagy 6-os mazdáért, kivéve, ha reprezentációs kocsit akar valaki. Felsőkategóriás kocsikat nyúzó hivatásos gépkocsivezető barátaim, ismerőseim is dicsérik, privátban többük ilyet használ - teljesen elégedetten. Praktikus, nagyon szép, kényelmes, jól pakolható autó. A manuális klíma sztem teljesen megfelelő, a fűtésre sincs panasz. Gyári hangrendszer is szuper. A gumikat viszont cseréltem GoodYear-re (Hidragrip), azóra úgy ül az úton (kanyarban is), mint ha oda lenne szögelve. Maximálisan ajánlom mindenkinek, főleg családosoknak.
Hibalista
- Első lámpa izzók, amíg a szervízben nem rakattam bele eredeti izzókat - nem érdemes nekiállni izzót cserélni! Azóta kifogástalanul működik. Egyébként semmi!
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Sántics, Pécs - korrektek és udvariasak. Minden hülye kívánságot igyekeznek teljesíteni. Hárítást még nem tapasztaltam náluk.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ugyanez és mellé egy VOLVO s60, ha tárgyalni megyek |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |