Tüzes és kezes ménes, elemlámpával
Szöveges ítélet
Aszfaltallat!
Annak aki nem vezetett ilyet, akkora a kulonbseg kozte es egy Otto motoros auto kozt, mint egy regi diesel es az Otto kozt: ha arra gondolsz, hogy gyorsuljon azt kb. feleannyi ido alatt teszi meg, mint a masik.
A sulypontja kozepen van, amit azota sem talaltam meg sokkal dragabb sportkocsikon sem.
Kategoriakkal magasabb vezetesi elmenyt ad.
Semmit sem tudsz az igazi sportkocsikrol, ha nem vezetted.
Egy topmodell, aki a szivedet is ellopja es meg sokba sem kerul, de fozni es takaritani nem fog.
Hibalista
- Elektromos kutyuk: remalom. De ugyis hajtja az ember, eszre sem veszi, hogy a muszerfalon neha csak a legfontosabb infok erkeznek meg. Finoman szolva, nem ez adta a Toyota Prius alapjat.
- A kedvencem, hogy pittyegett, amikor baja volt - marmint alapesetben. Ha egve hagytam a lampat szolt, de ha lekapcsoltam, akkor utana is napokig buntetett az idegesito hangjaval, hogy legkozelebb nehogy elfelejtsem.
- Neha meg csak pittyegett, mert zarlatos lett a pityegoje: vagyis a hibajelzo hibajat jelezte.
- Hat persze, hogy elvagtam a vezeteket.
-
Ide hordtam szervizbe
Kincses Istvan (Gyor): jo szerelo, ert az autohoz, de link (akar 4-6 hetig is all nala az auto) es kicserelt olyan alkatreszt is, amiert nem szolt es nem is kert penzt (vagyis gondolom rosszabbra cserelt par dolgot)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Mazda Mirai (Bp.): volt hogy nem Wankel szakerto szerelte,
(pl. csodalkozott, hogy miert van 2 tarcsan 4 gyertya :)
viszont korrekt es megbizhato szerviz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Porsche 911 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
