AUDI S6 - Lakkfekete rakéta-EZÜST NYIL
Szöveges ítélet
Ez az autó egy 2.2 literes, 20 szelepes, turbós magyarországi,rendszeresen szervízelt,hibátlan állapotú s6 volt amit 2002 októberében vettem.Sok gond volt vele az elején a hozzánem értők miatt,de aztán rátaláltam a mesterre.Ő rakta össze rendesen a motort(Úgy kezd?dött a kálvária,hogy lemosták a járó motort -10 fokban,hazavágták a gyújtásvégfokot,a gyertyapipát és az egyik trafót.Innent?l kezdve nem járt az egyik henger és egyik nagy szervíz sem tudta megmondani,hogy mi a baja.Végül a használattól szétrepedt a hengerfej,muszály volt felújítani az egész motort(kb. 350 ezer forint)1200 km után csapágyas lett az autó,mert a gépm?helybe ahol összef?zték a blokkot nem húzták meg az egyik csapágy hűtő olajspricnit,és szétmállott az új hajtókarcsapágy.Persze sem a gépműhely sem az akkori szerel? nem ismerte el,hogy hibázott.Főtengely keresése közben ismerkedtem meg Istvánnal.6 nap alatt rakta össze a motort!!!!!!!!!!!,úgy hogy két raklapon kapta meg,ez is kb u.a. -ba került mint elötte,mert a hengerfej javítás árából most f?tengelyt vettem.(jó kis legózás lehetett,de hibátlanul megoldotta a feladatot)Azóta hibátlanul ketyeg,pedig két lépcsőben átépítette azóta a motort.Els? lépcs?ben kkk26-27-es turbó,rs-2es csonk,rs2-es injektorok,70-es kipuffogó rendszer,nagy lefújó szelep,1,5 bar.os program került beépítésre így lett a gyári 230 le-b?l kb 380-400 le,de az olaj melegedett,és a karter gáz nyomta a nívónál az olajat.Ez után következett a második lépcs?,kapott az autó egy hatalmas egyedi intercoolert,440-es verseny injektorokat,olajlecsapatót(megszünt a nívónál az olajszivárgás),egy egyedi olajh?t?t(300-nál sem melegszik az olaj),meg 1,8-as programot,Így lett kb 450 le, 6800-nál 280-nal megy és 8000-et forog.Nagyon jó autó 193 333-km-néll került rá a tuning,azóta használom és semmi baja.Soha nem fogom eladni!!!!!!!!!Jobbat megy mint a gyári rs6,vagy az új rs4,a versenyeken is csak a komolyan tuningolt s2-esek az ellenfelek,mert jóval könnyebbek mint az s6(de ezt tudtam el?re)Egyedüli gyenge pontja a fuóm?,mert 18 as kerékkel használom és nem a Budapesti utakra tervezték.Ha ésszel használom városban 13 literrel is beéri,de ha odalépek 300 km egy telitank. Sajnálatos módon az autó 2007 01 13-án totalcar-os lett (Szerencsére nem az én hibámból).És már az új S6 is megvan,amit még erősebbre fogunk építeni :)Update 1(2008,05):Az autó elkészült félig-meddig a Fekete motorja hibátlanul dohog az új karosszériában.Kapott egy 5 leömlőt,egy GARRETT GT3076r-es golyóscsapágyas turbót,900-as injektorokat,DTA fast s80 pro versenycomputert(ALS,RAJTPROGRAM).Megjött az összes motyó a motorhoz is(kovácsolt dogók,hajtókarok,vezérműtengelyek,szelepek,főtengely),de mivel elkezdődött a gyorsulási szezon,Istinek nem volt ideje,hogy kicseréljen mindent a motorban.Sajnos a versenyautók elsőbbséget élveznek.Az autó egyébként így is 1 másodpercet javult 400m-en.Jelenleg 1,9-es nyomással használom(mivel a motor még mindíg gyári belűlről),és brutál lett már így is,még a városban is könnyű kihuzatni 6.fokozatban tiltásig.Kíváncsi leszek milyen lesz végre a 2,6-os konfig.Most egy telitank,ha tényleg nyomom neki 200-220km(75 liter),de még mindíg tud normálisan fogyasztani ha nem nyomom neki(400-450km).
Hibalista
- Szinte mindent kicseréltettem rajta,de ez nem az autó hibája,hanem a nagytudású szakembereké,akiknél azelött jártam,hogy megismertem Farkas Istvánt.
Ide hordtam szervizbe
Farkas István 2.2 turbó guru-Audimaxpower
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 161000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 84000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | S6 | Következő autója? | Jelen pillanatban egy Bmw 750i van mellette. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
