A városi gyorsulás királya
Szöveges ítélet
Aki azt hiszi a suzukikról,hogy nem mennek az k...-ra téved,0-ról 100-ra 6-8 mp 0-ról 60-ra 2mp agyorsulása,igaz folytás nélkül egy kis pover full hátsó dobbal némi kipufogó tuningal,sportlégszűrövel.utcai gyorsulásokon nem sok ellenfél akad,ahoz képest,hogy ez mégis csak egy 1.3-as motorral rendelkező verda.3-ba 155 km/h-nál szabályoz, négybe,ötbe már viszont elfogy a kráft,végre 180-190-et megy.(de lesz még jobb is).fapadosnak nem mondható,van központi zár,el.ablak,el.visszap.tükrök,gyári kagyló űlés,pohár tartó,dönthető hátsó űlések,15"-osfelnivel,195/45-ös gumeszokkal is 2-be csikkan a kerék.7.5 ezres fordulatot leadja,4000-től indul meg isten igazából.rosszat még nem tudok mondani róla!
Hibalista
- másfél év alatt csak tárcsaféket,meg fékbetétet kellet vennem előre.Azon kívül csak a tuningra költök,bár nagy részét én készítem.
Ide hordtam szervizbe
még sehova nem vittem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 164000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | peugeot 309 gti | Következő autója? | mindenképpe japán(pörgős) autót (honda,suzuki gti) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)