Jó érzés volt vezetni, és már most hiányzik
Szöveges ítélet
Igen, jól írtam 1,4-es.
Rendkívül tágas és kényelmes a beltér, 5 embernek is. Hatalmas a csomagtartó, és jól pakolható. Jó az út tartása szereti a kanyarokat. Külföldről való autó volt, sebváltó hibássan vettem, de működöképes volt. 10000 Km-ig bírta még a váltó mikor végleg megadta magát. Sebváltó csere (35000 ft) után tökéletes. Elösször féltem tőle hogy, kevés lesz az az 1,4-es motor (Renault 11 Turbo-bol ültem át), de meggyőzött. Na jó, nem egy versenyautó, de a huzamossabb 140-150-es tempó sem okozott neki gondot. mindent összevetve elég dinamikus, nagy és kényelmes autó, és megbízható. Sosem hagyott ott sehol. Nagyon hirtelen váltam meg tőle, akkor fel sem fogtam hogy, mi történik. Most nagyon hiányzik. De már öreg volt, és mielött garmadával jöttek volna a problémák, meg kellett válnunk egymástól. Most várom az új autót, és addig nosztalgiázom :-) . Én csak, ajánlani tudom mindenkinek.
Hibalista
- Sebváltó 5.sebesség csapágya, ez miatt a difi is.
- Bal elektromos ablak.
- Hengerfej tömítés.
- Kipufogó dobok.
- Kopó alkatrészek (fékek)
- Kuplung Csere
Ide hordtam szervizbe
Maszek szerelők.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | R11 1,4 Turbo | Következő autója? | Suzuki Swift 2 1,3 GLX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
