Jó autó! Ennyi!
Szöveges ítélet
Sajnos az első autómat elég rendesen tetőre tettem saját hülyeségem miatt.Imádtam!Majdnem elsírtam magam,mikor visszafordítottuk a kerekeire.Sürgősen kellett autó a munkahelyem miatt,s mivel megfogadtam,hogy 150le alá nem adom,inkább erősebb kellett.Haver V6-osát próbáltam már,eléggé meggyőzőnek tünt.300 km-t kellett mennem a kocsiért,de már az első próbaút meggyőzött.Megvettem.Hazahoztam és 2 nap után vettem észre,hogy valami nem stimmel a lámpákkal,mivel csak a ködlámpák és az indexek voltak jók(nem tudom,az előző gazdája milyen égőket tett bele,de a focsor szét volt égve).Új lámpákat szereztünk bele,és láss csodát...Ezekután minden "kötelező" csere megvolt:vezérlés,olaj,olajszűrő,légszűrő,gyertyák,mindenből majdnem a legjobb.De kb 3000 km után jött a baj,mikor összekeveredett az olaj és a víz.Mint utólag kiderült,megrepedt a motorblokk.Szétszedtünk mindent,és szakemberek vizsgálata után kiderült, hogy a kocsit már ezzel ahibával vettem meg.Ezúton is megköszönném a kereskedésben dolgozóknak,hogy MAJDNEM szóltak eme kis hibáról.Na de mindegy,új motot a kicsimbe!Találtam is,mondjuk olcsón.Most ez duruzsol benne.Volt idő,mikor utáltam az autóm,mert nem volt jó.De az idő begyógyít minden sebet!
Nem bántam meg,hogy megvettem,mert a V-motor pokolban is V-motor(persze,csak ha jó).
Sokszor megfordúltak már a kocsim után gyönyörű hangja miatt.A teljesítménye elegendő szerintem,vagyis epp elég ahhoz,hogy ha egy Suzuki-s 120-nál kiteszi az indexet,akkor te porrá alázd!
Kényelmes,legalábbis annak aki elől ül,az olcsó helyeken kuporgóknak meg kuss!
Még pár tanács a végére:ha valaki V6-ost akar venni,akkor elötte mindent nézessen át 1 hozzáértővel,v szerelővel,nehogy úgy járjon,mint én.Az autót nem kell agyonpörgetni,sokszor a nyomaték megold mindent.Jut eszembe:a kocsi 4 személyes,de azoknak akkor marad is hely!
Vegyetek V6-ost,nem fogjátok megbánni!
Hibalista
- 1,olajhűtő kijukadt-egyik haverom által tervezett kicsinyített John Deer olajhűtő azóta is tökéletesen szuperál
- 2,lámpa(cali betegség)-kiút:xenon
- 3,fékek,jó gumik-valahogy meg is kell állni
Ide hordtam szervizbe
Minden szervizelést haverokkal csináltam (Töki & Friends Kertek Alatt Gyorsabb Sufnituning Team)!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nekem megfelelt az első szerelő is!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 131578 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra "A" 2000 16v | Következő autója? | Opel Zafira OPC |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
