Rejtett luxus
Szöveges ítélet
Szertem:
Az autóval nagyon megvagyok elégedve. Azért választottam mert ár/érték arányban szerintem a legjobb a piacon. Az elején zavart az a csúnya embléma de kit érdekel ha még azt sem a csehek gyártják. Nyáron lelopták (vajon kinek kellett??) és vettem rá gyárit, az volt rajta hogy MADE IN ITALY. Ez egy VW Skoda emblémával. A bels? igényesebb mint a VW-é (Comfort bézs). Nagyon tetszik a formája, f?leg az eleje. Igazából a motor a lényeg: kitün?. Jól megy és keveset eszik. Sok benzinest meg lehet alázni vele. El?z? autóm 211 lóer?s V6-os bezines volt. 200-ig szinte úgy megy cserébe 13 helyett 6-6,5-öt eszik átlagban. Egyszer utaztam vele kilencvennel 4,3-mat evett. Gondolkozom chiptuningon de félek hogy az élettartam rovására menne. Jó a felszereltség: ESP, Bi-Xenon, es?szenzor, 8 légzsák, tolatóradar, CD, alufelni...stb. Nem feltün? az autó, akárki ránéz, megcsodálja aztán azt mondja: ez csak egy Skoda. Hatalmas a bels?tér hátul. Ha valakit nem érdekel a márka csak ajánlani tudom.
Nem szertem:
kényelmetlen vezet?i pozíció,
1800 körül rezonáló és mindenhol zajos motor,
szélzaj már úgy 120-tól, állítólag a tükör formája miatt van (tipushiba),
kissé kopogós Audis futóm?, cserébe nagyon stabil.
hamar elforgó els? kerekek,
nehezen veszi be az 1-est néha
Kiegészítés 2006.02.28-án:
Már 42.000 km van az autó és továbra sem volt semmi baja, hála istennek. 30-ezernél volt szervízbe olaj és szűrő kellett bele. Igaz mostmár kezd itt-ott nyiszorogni belül, dehát nincs hibátlan autó. A fogyastásról most már van pontos adatom:
Város: Bp. 7-7,5l
100nál: 5l
120nál: 5,5l
150nél: 6,2l
180nál: 7,5l
átlag (25% város, 75% 140-150km): 6,2 ami számomra még mindig felfoghatatlan egy 4,8m 1500kgos nagyon rugalmas autótól...
2007.05.28:
már 86.000 km van az autóba. A chip csak belekerült igaz Box formájában, amit nem ajánlok mivel túl nagy volt tőle a PD nyomás és vmi felrobbant a hengerfejbe :) De hála a garanciának a szervízbe majdem új motort kapott az autó. Most megint újszerű a hangja. Már ismét meg van chippelve :) igaz rendesen... állítólag 160-170 le és 400 nm, ami érezhető... most jobban megy mint valaha, a turbó nyomás 1,6 bar és 4600ig kitartja a nyomatékot... közben kormol mint állat... igaz a fogyasztás is nő ha padlózom... városba akár 10 is meg lehet vele etetni, de normálisan közlekedve 7 körül eszik. Jobban imádom mint valaha, remélem fogja bírni...
Hibalista
- Alsó motorburkolatot tartó patent eltört és lógott a burkolat (gari 5 perc alatt)
- Hátsó fékbetét, tárcsa (80e km)
-
Ide hordtam szervizbe
Porsche Pest
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Full-autó Debrecen
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 86000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Omega MV6 | Következő autója? | VW csoport |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |