A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.5 dci 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Eggyötös décééiii

Szöveges ítélet

Null kilóméteresen vettük át kb 3 hónap várakozás után..Egy gyengén(szándékosan) megvilágított helyen volt az átvétel.
Igy probálja az ember jól átnézni a kocsit..Az ülésen egy bazi nagy folt fogadott..először az átadó probálkozott hogy eza csak a minta egy része..baromi vicces volt az ürge..nem is kapott semmi pénzt.
Elbúcsuzunk elindulok a kocsival..kiérek a benzin kútra és kapásból kiszúrom az ajtón lévő baromi mély karcot..akkor már mit tehettem volna..lenyeltem a békát és kurva idegesen elindultam az utamra az új kocsival.
A motor nagy jó.Szépen ment.Klima faszán hűt(odakinn 40 fok,fekete kocsi).
Intézem dolgom és végre kezdek jó hangulatba jönni(mégis csak új kocsi)Félre állok a városban és kitenném az elekadás jelzőt...de az első nyomásra eltörik benne vmi és többet nem tom kikapcsolni..azt hittem vmi kandi kamera komolyan..
Mivel másom nemvolt,ezért zsepi és gyufa darabokkal ékeltem ki,hogy ne mennyen folyamatosan..Kedvem megin a béka segge alatt..
Másnap bevágtatok,hogy ez történt.Rezzenéstelen arcal mondja,hogy nincs raktáron egy rohadék kapcsoló..rendelni tudnak.2-3 nap és majd hívnak.
4 ik nap felhívtam őket és mondták jjaaaa megérkezett persze..mennyek be és soron kívűl beteszik..milyen kedvesek és áldozatkészek voltak mi?
Teltek a hónapok és röpültek bele a km-ek.Nagyon sokat ment..nem cég autó volt de a vasárnap kivételvél(az se mindig) minden nap 100-150 km kapott..ebben nincsenek benne a kirándulások,országjárások stb..
Jön a tél, gondoltam bekapcsolom az ülésfűtést..
Benyomom és semmi..gondoltam időbe tellik..de semmi.
Jobb oldali megy..király.MOndom akkor majd onnan vezetek.
Irány a Baumg.-er. Mosolyogva mondja az egyik srác, hogy ugye tudja hogy 10 fok alatt nem kapcsol be:) Mondom tudom és gondolom a -2 fok az már elég alacsony neki..Jó átnézik.
Du megyek érte és mondják kontakt hiba..jó mondom de azért kiprobálnám.Áá ugyse fog mert most még meleg van..majd este.
Mondanom se kell,hogy az ülés fűtés nem müködött..Néha teljesen vratlan(hömérséklettől függetlenül)bekapcsolt és leégette az ember seggéről a szőrt mert kikapcsolni nem lehetett,csak ha leállítottam a kocsit..fasza akár le is éghetett volna.
Egyiknap felvillant a légzsák visszajelző lámpa..na mondom ezzel nem tréfálunk..gyorsan el rönószervizbe.
Ott közölték velem,hogy lehetőleg ne ütközzeg ilyenkor..
Rendben mondtam,hát ezért vagyok itt.Essenek neki gyorsan.Igenám,de a szervizes srác beböfögi a képembe,hogy ballagás van és nincs elég embere.Pár perc és a szervízfőnökkel való hangos beszélgetés után beállt a szervízbe és kb 20 perc alatt orvosolták..biztos klónoztak egy villanyászt a wc-ben..
Azzal is szembesülnöm kellett,hogy a fűtése se vmi kimagasló..Jó igaz pici dizel motor,és ha már üzem meleg lett,már jól fűtött,de addig cidri..slussz poén,hogy a fűtőventi újkorától hallatta hangját.
Egy szép nyári napon mindeféle hibaüzenet villogott a müszerfalon pislogtam,mint hal a szatyorban,de csak 1 percig villogott és elmúlt.Gondoltam francia elektronika..
Néhány napra rá viszont nem indult el a kocsi..ekkor érzetem,hogy ez nem lesz egyszerű.
Asszisztans bevitt..
Közlik du a hírt:Izzító gyertya(ekkor még ezt hitték)
Visszahívnak,hogy kivették és semmi bajuk,(hurrá!)de 4 porlasztó csúcs kuka.
Mese nincs ,cseréljék csak gariban ahogy kell.Ebben hiba nem volt, és neki is álltak a munkának.
Telefonálnak,hogy várnak szeretettel mert kész a mű.Király mondom,és rohantam a szervízbe.
Átadták én meg nagygáz és el onnan..azt hittem ezzel ez le is zárúlt..(haha)
Egy hétre rá megin villog a müszefral mint a karácsonyfa..Azt hittem neki megyek egy fának.Szó szerint a rosszúllét kerülgetett..Nem is vártam sokat, és még a totális leállás elött bekocsikáztam a szervízbe,hogy újra szétkapják.A diagnózis ugyanaz.Négy porlasztócsúcs és most a nagynyomásu szivattyú is bekakált..Ja és mostmár bevizsgálják a kermivel az üa-ot,mert ezt a rönó hungária már nem akarja gariban vállalni..(kb az összeg 7-800eze ft környékén mozogott és csak az alkatrész.)
Mondtam,hogy tőlem fürödhetnek is benne,csak csinálják.Ez plusz 3 nap volt,ezért egy hétig kellett a kocsit nélkülözni.
Nagyjából egy évre rá mit ad isten...mi villog a müszerfalon??
Hát ismételten a karácsonyfa..ekkor már elgondolkoztam,hogy rossz válsztás volt a renanult..Egy-két napot jártam még vele,mert egyszerűen nem tudtam letenni.Szervíbe már vontatva került,ráadásul dunaújvárosba.
Otthagytuk és vártuk a "doktor úr" telefonját a diagnózisról..bár tisztában voltunk vele.
Porlasztócsúcs,nagy nyomású szivattyú,szűrők csövek stb..(800 ezer)
A szervízes faszi itt még pofátlanúl benyögte,hogy biztos kannáztam a gázolajat..Erősen gondolkodtam rajta nyakon vágom,egy kezembe akadó nehéz tompa tárgyal,de győzött az önuralom.
Egyébként énmég olyan kihalt helyet nem láttam..ahányszor ott voltam az őrön és melósokon kivűl mást nem láttam.
Miután távoztam és vmi csoda folytán beindult a gép,elhatároztam,hogy szakítok a márkaszervízekkel.
Hálistennek találtam megoldást(lévén,hogy renaultclub tag voltam(vagyok) és így szakszerűen megjavítattam a kocsit és nem sokba került..mihet képest..(150 ezer lett igy is)
Pár dologra fény is derűlt a hibával kapcsolatban.Az második hibánál azt mondták,hogy leveszik tankot csöveket és kipucolják.Na ezt elméletben biztos megcsinálták,de gyakorlatban nem..HOPPÁ! A többi hiba mind innen eredt..Valamit biztos betankolhattam még újkorában valamelyik csoda kútunkról(sajna minden számlát nem tettem el..így nehéz lett volna utána járni) ami szépen lezabálta a csúcsokat amik beégtek és a nagynyomású szivattyú is idővel megadta magát..Ha akkor tényleg kimossák a tankot és a rendszert akkor nem jártam volna így..
Megcsinálta a szerelő az autót,levette a tankot kimosta rendesen,megmutatott minden alkatrészt ami behányt és 2 nap alatt újra pöfögött a Dci.Nagyon köszönöm azóta is neki.
De onnantól kezdve nem kisértettem a sorsot.Meghirdettem és eladtam a kocsit.De leaglább nyugodtan adtam el,mert megvolt csinálva és azóta is megy.(néha látom még)
Összegezve nagyon jó kis kocsit lett volna ha nem szarik be..pláne nem a legdrágább részei a kocsinak,igaz ebben a szervíz is nagyban hibás a trehány munka miatt.
Keveset evett, jól ment viszonylag kényelmes(2 embernek)
nagyon jó futómóve volt,a fék bitang jol fogott.
Lehet pénteki autót fogtam ki,de lehet,hogy csak pech nemtudom..de az is biztos,hogy a gyár ezt az autót csak összedobálta..látták biztos a papíron,hogy hova megy:)
Sajna nem érte meg..lehet hogy ha benzinest veszek,akkor még mindig használnám..kitudja.

Hibalista

- Hát sorolom. Üzemanyag rendszer. MIndenestül. Nagynyomásu szivattyú(2xer) 16db porlasztócsúcsot evett meg,üa csövek,sz?r?k stb..ülés f?tés,elakadásjelz? kapcsoló,ég?k tucatjai,a rádio távirányitoja az ölembe hullott..

Ide hordtam szervizbe

Probáltuk a rönó baumgártnernél..Undorító és pofátlan banda.
Az ember képébe hazudnak minden további nélkül..Egy kötelez? szerviz(olaj,sz?r?k)reggel 8-tól du 5ig. Ha reklamáltam a vállukat ránatták és a sok munkára hivatkoztak.Egy id?pontot nemtudtak betartani.Pl. 3 ra mennyek vissza.Oda megyek 3 ra és a válasz már mossák mingyár kész..1 én nem kértem mosást..2 du 5 kor még mindig a kocsira vártam..üvöltözés után 20 percre hozák az autók..és nem volt is lemosva...asszem ez gyönyörüen bemutatja milyen a baromgártner..senki ne vigye oda még egy izzócserére se.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Lanos Következő autója? japán:)
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)