A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 406 Coupé (1997-2005)

406 Coupé 3.0 v24 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Gondoltam, hogy jó lesz, de hogy ennyire!

Szöveges ítélet

Ez az auto, az az auto ami mindenkinek tetszik. Kinek miert?
Elsosorban a megjelenese a mervado, Pininfarina kitett magaert, lassan 10 eves lesz az auto de a mai atlagautok a nyomaba sem erhetnek megjelenes teren.
Belso terben nincs hiba, bordo bor belso, sportos ulesek elol, hatul az eddig alltalam probalt legkenyelmesebb ulesek fekszenek. Plusz jo erzes a hatul ulonek hogy csak bort lat maga korul, nem pedig muanyagot, meg szovetet:) ugyan kerem.
Menetteljesitmenye, nos igen eppen annyira megy mint egy granturismonak szant auto, nehany adat: vegsebesseg 240km/h, ebbol 220-ig szoktam kihuzatni ott mar azert nem egy furge joszag de addig tokeletesen meg vagyok elegdve az erejevel. Plusz alltalaban valaki mindig ul mellettem, es o nem elvezi a nagy sebesseget annyira:) vegulis megertem anyos ulesben ulve veszelyesebbnek tunik 200 felett
Gyorsulasa 7,5 masodperc szazra gyarilag. Kis torodessel ezt atalalkitottam benne 6-ra egy hatekony sport legszuro es sportgyertyak segitettek neki ebben, tervben van valami komolyabb sport kipufogo vetele is. Ez a 6 eppen elegendo ahhoz hogy kozlekedni lehessen vele, esetleg meg lampatol lampaig versenyben is, ambar azert lattunk mar jobban gyorsulo autot.
Kanyarban megbizhato, nyugodtan bele lehet menni nagyobb sebesseggel, a fekek tokeletesek, gyarilag szerelt brembo fekkel adjak. Sajnos csak az elso kerekere jutott a gyar nagylelkusegebol, de igy is hamar megfogja az autot. Fokent hosszabb utakon hasznalom es autopalyan, ennek a 10-12cm-es hasmagassag orul a legjobban:) A motor hangolasa elegge sportos az en eszrevetelem szerint, autopalyan 130nal 3000 körül forog a motor 5.-ben, ha kisebb lenne kevesebbet fogyasztana, de igazandibol ez nem cel ennel az autonal, igy eppen kenyelmesen ki lehet elozni barmilyen helyzetben. Amugy egy normalis 130-as tempoju utnal nem eszik meg tobbet 9 liternel, ha meg ez alatt mesz akar 8bol is meguszhatod.
Mondjak par hibat is azert: Manualis valtoval van szerelve az auto, nos udvozlom a peugeot vezetoseget aki megengedte ezt a valtot egy ilyen kategoriaju autoba. Pontatlan hatramenetet nem szereti, inkabb mindig elore menne:) kettesbe visszarakni csak 30km/h sebessegnel engedi joszerevel. Ez fokent akkor zavaro ha az ember szepen nyugodtan szeretne autokazni kicsit esetleg varosban ahol elengedhetetlen a valtogatas. Ugyanakkor agresszivebb vezetesnel(kiporgetve a motort 6-7ezerig) igen konnyen valthato minden sebesseg. Ez lehetseges az elozo tulaj szethajtasabol szarmazo jelenseg. Mas, mivel mar nem egy fiatal autorol van szo igy a szigetelesek kicsit el vannak gyengulve, menetszel nem eppen kellemes 140 tajekan, nagyon remelem hogy erre ki tudnak a szervizesek talalni valami megoldast. A gyari hifi szinten elegge gyengecske, nem art kicserelni benne a nagyobb elmeny kedveert. Mindezek mellett, miota megvan jo fel eve, ugy erzem vegre megvan az az auto ami kell nekem. Kenyelmes sportos, irigylik, nem feltuno ugyanakkor a nagyautokat megszegyenitve tud kozlekedni. Udvozlom a 3 lotyi alatti motorral szerelt audi-s kozlekedotarsakat a belso savban akik nem akarnak onnan leterni sosenem, pedig igazan nem haladnak sebesen, csupan megvettek a markaval egyutt azt is hogy ott haladhassanak. Nos oket meg lehet lepni az autoval.
Ugy amugy nem vagyok peugeot parti, ez az elso peldanyom belole, de nem szeretem egybevenni egy 206-tal vagy egyebb csodakkal. Nekem az uj 407 coupe sem tetszik, kinaltak nagyon a szalonban de, muanyag mindenhol, ha bort kersz bele mit kepzelsz, azt kulon kell gyartatni akkor:) szoval javaslat peugeot-nak, szedje ossze magat mert nem csak en latom hogy kis gagyi autokat gyart az utobbi evekben.
Mindent osszevetve, mindenkinek ajanlom ezt az autot, aki szeret kenyelmesen utazni, olykor sportosan, plane annyi penzert amennyiert meg lehet mar kapni ezeket a jarmuveket.
Jajj meg valami. Az autoban a legminimalisabb elektronika van. Hala a jo egnek, igy nem tud elromlani semmi. En igazsag szerint azert nem vettem megint ujabb autot mert az elozokeben hasznaltakkal mindig elektronikai hiba volt. Keremszepen miert rakjuk bele ha tudjuk hogy nem fog mukodni? Ez az auto nem okoz csalodast ha nem megy akkor annak bizony az a baja hogy valami vas elhasznalodott, nem pedig ujra kell tolni a softvert:)
No, adtam olvasgatni valot.
udv mindenkinek

Hibalista

- Legtomegmero szelep, motortatro bak csere, huto csere, kanyarstabilizator, kipufogot kene cserelni lassan. Ez eddig mind oilcsosag volt nem lepte tul egyuttesen a 100k-t

Ide hordtam szervizbe

Ismerosokhoz, avagy magam szerelem

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Lybra 2.0 Következő autója? Aston, Porsche, Maserati, es meg van tippem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 406 Coupé 1997

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)