Langaléta billegő
Szöveges ítélet
Szerettem, mert megbízható volt, tágas 4 ajtós, viszonylag nagy, bár nehezen pakolható csomagtérrel. Az autó magas építésű, így igen könnyű a beszállás és a kiszállás. Az 1.4-es 83 lóerős motor ugyan nem teszi különösebben dinamikussá, de városban elegendő, autópályán pedig kényelmes 130-150 tartható vele. A vásárlásnál én az alapfelszereltségen kívül csupán metálfényt kértem. Ezt senkinek sem ajánlom, mert szervo nélkül a kormányt tekerni csak napi rendszerességgel gyúró ifjaknak szórakoztató. A másik melléfogásom a klímaberendezés kispórolása volt. Ha nincs klíma, pollenszűrő sincs. Ekkor komoly méretű falevelek csapódnak az utasok arcába minden esetben, amikor a ventillátort bekapcsolják. Ezek inkább bosszantó hiányosságok, mint hibák. Hiba viszont, hogy nagy sebességű kanyarokban billegésre hajlamos. Mivel elégedett voltam vele, az új autóm 2006. márciustól Chevrolet Aveo 1.2 ötajtós lett.
Hibalista
- Még a legelején rossz volt a jobb-első ajtó tömítése, nagy sebességnél autópályán visított: garanciális csere. A futóműben a stabilizátor gumipersely nyöszörgött fél év után. Módosított perselyre cserélték garanciában. A féktárcsa ütött, eldeformálódott a hőterheléstől: garanciális csere. Az első évben mindkét fényszóróizzó cserére szorult.
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Négykerék Miskolc
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 57000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kadett 1.6 S | Következő autója? | Chevrolet Aveo 1.2 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |