A legenda
Szöveges ítélet
Hát aki nem vezetett még RX-7-est, nehéz elmondani milyen feeling... És ez a lényeg: FEELING. Ahogy beteszi magát a kanyarba, ahogy gyorsul, Mmmmm :)
Az én drágaságom egy 1979-es példány volt, és gyönyörű. NEM rohadt!!!! Az óra 200-ig skálázva, amit autópályán rendre kihasználtam: szinte utazósebességként kezelve. Még ha hihetetlennek tűnik is :)
1146ccm wankel moci, 105 LE. És nagyon szép klasszikus rakéta forma sportautó. Nem is tudom mit írjak még...
Csak azért adtam el, mert vettem egy 1987-es turbós RX-7-et. De egyszer visszaszerzem ezt is, elhatároztam...
Hibalista
- 1 évig volt nálam. Kupplung henger felújítás volt, semmi más komolyabb
Ide hordtam szervizbe
Kincses István
Akkor még Győr.
Gyorsan változó árak (értsd: mire leértél, sokkal drágáb lett a szerelés, mint amit előtt megbeszéltetek), lassú, nagyon lassú, olyanok cserélése amiről nem volt szó, stb stb :(
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Mazda MESTER
Reitter 160.
Az ellenkezője Kincsesnek :)
Megbízható, korrekt. Általában tele vannak, néha csak napok múltán fér be az autó, de semmi rosszaságot nem tesznek az autókkal :) Már sok RX-7 megfordult náluk, értenek hozzá
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | MAZDA RX-7 Turbo II |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |