A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Grand Vitara (1998-2000)

Grand Vitara Grand Vitara 2.0TD VAN 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Megbízható mindenes, masszív terepes

Szöveges ítélet

A motor teljesítménye még éppen megfelelő, lehet vele tempósan is haladni. A váltó rövid, vagy egy hatodik sebesség elférne, 140-nél 3600-at forog a motor, dízelnek az sok, pedig ereje lenne.* Az úthibákon nagy sebességgel is át lehet menni, alig érezni, és a kocsi sem pereg szét. Sajnos eléggé lelakva vettem, de minden kapcsoló és műszer hibátlan. A motor tökéletes, nem füstöl, dízelhez képest csendes, és óvatosan hajtva 7 liter is elég neki. A váltó elég pontos, könnyen kapcsolható, a szervó könnyű. A hátsó helykínálat és kényelem tökéletes, sajnos az első üléseim már ki vannak ülve, de ott is komfortos. Középre könyöklő kell!
Jól fekszi az utat, de télen az elsőkerékhajtás bekapcsolása nélkül havon-jegen kisebb gázadásra is keresztbe fordulna.
Ha pedig be van kapcsolva, akkor meg csak lassan kanyarodni, mert összezárja az első és hátsó tengelyt, az eleje menne tovább egyenesen. Terepen elég jó, ha kicsit magasabb lenne a hasa, nem is kéne jobb. Havon lealázott egy Lada Nivát, mármint az kapargatott, ennek meg sem kottyant a havas emelkedő (lehet a gumi miatt). Sárban keskenyebb gumik kellenek, ez csak csúszkál jobbra-balra. Sajnos az előző vitara felnije nem jó rá, minimum 16" kell rá az első féknyereg miatt. Télen a fűtése kevés, ha nincs erőltetve a motor, sosem melegszik be. Nyáron a szellőzés elégséges, a klíma elmegy. Az ékszíjak (3db kell) nyáron megnyúlnak, időnként utánna kell feszíteni. Az alváz rozsdásodára hajlamos, érdemes kezeltetni. Az eldugott helyeken, a műanyag idomok alatt fordulhat elő a súrlódás miatt festéklekopás, rozsda, jó odafigyelni.
Egyébként egy masszív, jóindulatú böhöm, jó megjelenéssel, jó pakolhatósággal, és használtan kedvező árral.
* Kicseréltettem Péter mesterrel a gumikat 225/70 R16-ra 225/60 R16-ról, félterepes profillal. Ezzel pár cm-rel magasabb lett, de a dinamika is odalett, és a fogyasztás is magasabb. Végsebessége most 160km/h, eddig ment 180-at is. Viszont terepen most nagyon jó, ritkábban ér le az alja, és felmászik a templomtoronyba is. Nálunk (HUN) meg amúgy sem lehet 130-nál gyorsabban menni, úgyhogy kit érdekel?

Hibalista

- Az elsőkerékhajtás váltója visszaugrott kikapcsolt állapotba, de egy százasé´ megcsinálta Péter mester.

Ide hordtam szervizbe

Kovács Péter e.v.
RS Racing autó és gumibolt - szervíz
Abaújszántó
Jászay tér x

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 152000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift 1.3 GLS Sport Következő autója? Amcsi XL-7 vagy valami pickup, esetleg mégegy ugyanilyen.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Grand Vitara 1998 (1998 - 2000)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)