A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Thunderbird (1989-1997)

Thunderbird Thunderbird 3,8 base 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Villámmadár, mikor szárnyalsz újra?

Szöveges ítélet

Első autómkent imádtam, nagy, (európaihoz képest iszonyatos méretű motorral), kényelmes, és a feleségem is szerette. Amikor vettem 3 szempont volt:
1, két ajtó, 5 személy
2, 3 liternél nagyobb motor
3, lehetőleg amerikai

igy azért nem nehéz autót választani :)
feleségemnek a fenti szempontokbol a firebird tettszett meg, nekem buick regal sport, aztán kieggyeztünk egy thunderbirdben.

igy utólag csak azt bántam meg, hogy nem kerestem tovább kompresszoros verziót belöle.
3,8 liter V6 140 paci, és 290 nm nyomaték 1622 kg nem a legelőnyösebb összeállítás. Ettöl függetlenül elég szépen tolta a hatsókerék az öt méteres kasztnit. Öt fővel is kényelmes utazásra volt kilátás. A váltó szinte állandoan problémat okozott, igaz ez nem a tervezés hibája, hanem az agyatlan/rutinból dolgozó szerelőkre nem voltak felkészülve a tervezők. Ma már tudom, hogy minden esetben sikerült összerakniuk a váltót de odáig már nem jutottak el, hogy a gyári specifikációk szerint beállitsák az olaj nyomást.
Igy előfordult, hogy az autó emelkedőn fel, lejtőn vissza váltott.
Egy kis net búvárkodás után megtaláltam az sccoa.com-ot ahol bármilyen 89-97 közötti thunderbirdel kapcsolatos infot be lehet szerezni!

Fogyasztása nem volt vészes, autópályán 130-as tempónal klimával egyszer sikerult 10 alá szorítani, varosban láb nehézségétöl függően 13-17 liter.
Amióta elment azóta tudom, hogy veszek egyszer egy 90-95 közötti sc-t. Hobby autónak tökéletes, mindennapinak csak ha lelkiismeretes minőségi szerelő kezében születik ujjá. Az itthon található t-bird állomány nagyrésze széthajtott, gányolt. Igy biztos eltellik egy kis idő amíg ujra egy madárban égethetem a benzint.

Hibalista

- Automata váltó (ford AOD), generátor

Ide hordtam szervizbe

aszem mar nem bántja az USA vasok tulajait

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1989
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója? toyota corolla
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Thunderbird 1989

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)