A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Felicia (1994-2001)

Felicia Pick Up 1,3 LXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Törperős

Szöveges ítélet

Az autómat 9 évessen vásároltam meg 179083km-rel. Az első próba úton már jó benyomást keltett pozítív tapasztalatokat szereztem róla. Igaz az útunk vég állomása egy szervíz volt ahol az autót felhibáztattam a tulajodos jelenléttébe. Hibái: Ködfényzáró nem világitott, jobb oldali hátsó kereket nem fogta a kézifék, tolatólámpa nem világított a tolató gomba hibájábol. Azutá kértem a motor kompressziós vizsgálattát amely az első három hengerben jó eredményeket mutatott, de a nyegyedikben csak a fele volt az előirtnak. Tulajal megbeszélve a hibát kijavította egy szelepcserével és egy hengerfej tömítéssel ezek után a motor újjra erőrre kapott. Ezzután ért a meglepetés mert az adásvételkor minden általa elvégzet szerrelési munkáról számát és a felhasznált alkatrészekhez garanciát adótt az adásvételi szerződés mellé. Jól kihasználható a rakterre munkám miatt erre szükségem is van. A tornyok rozsdásra hajlamosak 2 évent festni kell, Raktér tágas és magas. teljesen fém építésű olda araktérnek csak a tető üvegszállas műanyag. Ez csak az első szériákra jellemző utána teljesen üvegszállas műanyag putyont építettek rá. Vásárláskor érdemes megnézni a gumiszigetelést ha első szériás autót kinálnak eladásra ,mert külön darabból van építve a putyon gumiszigetelése elérhetett így víz szivárghat a raktérbe. Váltókar kissé lötyögös ennek ellenére könnyen kapcsolható, bár kissé rövid az első fokozat melyet csak a motor pörgetéssénél lehet észre venni. Nagyon jó az útartása a fútoműnek. Könnyű a kormázás szervó nélkül is jól reagál minden kormány mozdulatra, bár álló helyzetből való manőverezésnél ellég nehéz a kormány tekerése, ha sikerül is eltekerni és elengedjük a kormányt vissza áll eredeti állásába. Fékek kissé gyengék ha teljesen terhelve van, hajlamosak a melegedésre. Hasznos terhelhetőssége 550kg. Karoszérián kisebb rozsda foltok jelenek meg melyek idegesítőek gittelés nem sokatér mert hamar újra megjellenek. Nagyol jól tartható 90-110Km/h sebesség vele még terhelten is fogyasztása 9-9,5l/100km vegyes használatban. Nekem a pesti dugokban hamar melegszik a hűtőfolyadékom ekkor hangos a ventilátor, ilyenkor 90-95C-ra is felmelegedik. 10000km futás teljesítmény után motorolaj és szűrők cseréje ajánlatos. A biztonsági övek hajlamosak a beragadásra, gyógymógja vissza kell engedni majd lazzán egyenletesen újra kihúzni. Kissé kicsi a kesztyűtartó és nehezen jár a kesztyűtartó fedele, de jónak tallálom az ajtók oldal csebeit. Az ülések oldaltartása jó dekértámasza is, de lehetne hoszabb a ülések ülőlapja. Hosszú távon kissé kényelmetlené válnak az ülések. A kárpitozása jók csak hamar koszolódnak. Kiválló az autó fűtése ,mely gyorsan és hatékonyan végzi a dolgát.

Motor: Négyhengeres soros benzinmotor, elöl keresztben beépítve, hengerenkéti szelepszám: 2, OHV-vezérlés (felül szelepelt, oldaltvezérélt.) Lökettérfogat 1289cm3, furat 75,5 mm, löket 72mm. Sűrítés: 9,7:1.
Maximális teljesítmény 50KW (68LE) 5000/fordulat/percnél, 100Nm 3750/min.
Bosch Monomotronic egyfúvókás, elektronikus vezérlésű szívócső-befecskendezés. Mikroprocesszor vezérlésű, érintkező nélküli gyújtás.
Generátor 14V 770W
Akkumulátor 12V 44Ah
Esőkerék-hajtás

Erőátvitel: Egytárcsás száraz tengelykapcsoló tányrrugóval, azbesztmentes súrlódóbetéttel. Ötfokozatú váltómű, áttételek: 3,31; 1,91; 1,26; 0,93; 0,72; hátramenet:2,92. Tengelyhajtás áttétele 4;16

Futómű: Független kerékfelfüggesztés. Elöl McPherson rugóstag alsó háromszög keresztlengőkarral, hátul lengőkarok és harántstabilizátor. Hidralikus, kétkörös fékrendszer tandem főfékhengerrel, depressziós rásegítéssel, statikus nyomáskorlátozóval a hátsó kerékre. Elől tárcsafék 236mm, hátul dobfék 200mm. Fogasléc kormánygép. Gumiabroncs: 165/70R13T

Méretek és tömeg: Nyomtáv elöl/hátul 1420/1380 mm, fordulókör átmérője10,5 m. Menetkésztömeg: 950kg
Megengedet össztömeg: 1510kg
Teherbírás: 550kg

Mérési adatok: Menetteljesítmények gyorsulás: 0-100 km/h 15,1 s
0-400 m-re 19,0 s
0-1000 m-re 36,5 s

Gyorsulás kapcsolás nélkül: 60-100 km/h-ra (3./4./5) 9,8 13,7 24,4s
80-100 km/h-ra(4./5.) 25,1 31,6s
Legnagyobb sebesség: 149 km/h
Fékút: 100km/h-ról (hideg fékkel) terheletlen autóval 52,3 m
terhelt autóval 60,5 m

100km/h-ról (meleg fékkel) terheletlen autóval 56,1 m

Üzemanyagfajtája: 95 oktánfajtája

Üzemanyagtartály térfogata: 42liter

Alváz és tetőszerkezet: Skoda Favorit erősített kivitele

Felszereltsége: Ködlámpa, Központizár, 4küllős kormány, egyedi fa betétek a műszerfalon, több funkciós könyöktámasz, intervalum kapcsolós ablaktörlők.

Nekem még Favorit motoros könnyűfém blokom van beépítve. Olcsó alkatrészek melyeket könnyen belehet szerezni bármelyik autósboltban.
Bátran merem ajánlani az autó típust mindenkinek jó tapasztalataim vannak velle.
Éves kötelező biztosításom 41484 Ft Allianz-Hungáriánál.

Hibalista

- Az autó meghibásodási :Az első 2000km-ren gyorsan jöttek ellő először a generátor ékszíja szakat el. Majd a félig működő képes kézifék is berohadt, majd szévédőmet is betörték . majd a hibák sora hirtelen meg állt. 185000km táján vettem észre ,hogy nehéz első sebességbe és hátramenettet kapcsolni.Műszaki vizsga előtt cseréltettem ki a job oldali küszöbött. Majd Pesten a 17 kerületben kuplung tárcsa szakadássával végződőtt. Bár én félve attól hogy esetleg megsérülhettet a kuplung szerkezet ezért ezt is ki cseréltetem.
-
- Kézi fékbowden 1998Ft
- Kuplung Szet 24000Ft
- Jobb oldali hátsó lámpa bura 12000Ft
- Légszűrő, Olajszűrő 3000Ft
- Fagyállóval való feltőltés 3000Ft
- Tolatogomba 2000Ft
- Generátor ékszíja 2550Ft
- első szélvédő 18000Ft
- jobb oldali köszöbb 6750Ft
- ezek alkatrész árak szerelési költség nélkül

Ide hordtam szervizbe

Magán szerelőhöz járok szerncsér ritkán hibásodik meg.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A szakszervízekkel vígyázni kell mert lehúzósak.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 179000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Bx 1,9TRD Következő autója? Skoda Pick Up 1,9
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Felicia 1994 (1997 - 2001)

További ítéletek (270 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)