A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 121 (1987-1990)

121 1.3 Lx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy szerelem

Szöveges ítélet

Az autót egy ismerős autószerelő tanácsára vettük, korábban mentem egy hasonlóval és nagyon tetszett. Törött volt amit részben saját kezűleg javítottam, így most nyolc együtt töltött év után itt-ott rozsdafoltok mutatkoznak. Az ép példányon semmi ilyen nincs. Külön extrája, ami nagyon tetszik az egész tetőt elfoglaló "bőrtető" amit még egy légkondi sem tudott túlszárnyalni. Ez még 17 év használat és egy fejreállás után is rendesen működik és zár, nyáron igazi élmény. Fogyasztása tojáson vezetve 5.5 liter de 7 fölé még soha nem ment. Az enyém kézi szivatós ez némi előny. Kaptam hozzá egy német nyelvű gépkönyvet is innen szervizelem és intézem a karbantartást. Most, hogy a család négytagú lett kissé szűkösen férünk el benne, de voltunk már öten sátorozni is nyáron. Mindig azt mondom, hogy segít fejleszteni a kreativitásomat a pakolása. Eltolható hátsó üléssor van benne, ami néhány mai autóban extraként szerepel. Nagyon megbízható fürge autó 100-ig kevés az ellenfél, az fölött azonban elfogy a szufla. Nagyon szeretjük, ha el kell adni biztos, hogy könnyek gördülnek a szememből, olyan közel áll hozzánk. Aki olcsó (már 100.000-ért láttam) megbízható autót szeretne annak tudom ajánlani, engem még egyszer sem hagyott cserben, mindig, repkedő minuszban is indult. Hozza a Japán autótól elvárható dolgokat, pontos váltó, jó futómú, korának megfelelő technika. 100.000-nél volt vezérmőszíj csere, és 20.000-ként gyertya csere. 10.000-ként olajcsere már Valvoline Top Life 10W-40-t kap. A vízpumpa most szólalt meg benne, de a szerelő szerint amíg nem folyik addig jó. Műszaki adatai egy régi 90-es katalógus szerint: 60 Le, 100Nm 3000-es fordulaton, 160Km/h vmax.Következő is japcsi autó lesz, ha veszek.

Hibalista

- Kipufogó hátsó dob és hosszú cső(20.000Ft) , féltengely(8.000Ft), két égő.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 100L Következő autója? Mazda. Honda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 121 1987

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)