A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Omega (1994-2003)

Omega Irmscher 2.5 DTI 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A Táltos!!!

Szöveges ítélet

A GM -en keresztül vettem egy nagyon megkímélt, nagyon jó állapotú Omega, cca 1 évig keresgéltem mire sikerült a munkahelyem révén találni egy Omega-t.
Pont 1 éve van nálam, igazából a tankoláson kívül szinte semmit nem kellett rákölteni. Egyedül a kupungszerkezetnél eresztette a hidraulika olajat egy hollander és ha már a váltó lekerült akkor kicseréltettem az egész hóbelebancot. A felhasznált anyagokat tekintve az autó példamutató lehetne a mai zörgő csörgő kopogó szaroknak. 5 éves lesz de akármilyen szar úton meggyek vele se csörgés se zörgés. Minden puha kellemes tapintású és nagyon kényelmes. Egyszer majdnem eladtam. Én marha! De ebben az árban cca 3 milla nem találtam volna ilyen autót. Egyébként nagyon kellemes halk diesel sok helyen azt hiszik benzines, nagyon jól megy 180 körül még simán gyorsul 200 fölé. Azt viszont el kell ismerni, hogy nem minimálbéres bérből és fizetésből élőknek való. Légtömegmérő 90e kuplung 160e gázolajszűrő 16e stb stb ergo az egyik legdrágább Opel fenntartását tekintve ha csak a kötelező szervizeket nézzük kb 60-70e Ft. 30e kilométerenként.

update 1:
Nos az autó még mindig megvan és már lenyomtunk együtt 211 000 Km komolyabb problémák nélkül. Egyedül a futóművet kellett felújítani a fos utak miatt, valamint a generátor töltése ment el ami 60 Mátyásba került. Apró elektronikai nyűgök adódtak de többnyire maguktól helyreálltak. Táltoska most 12 éves de még mindig úgy ülök bele mint amikor hozzám került. Szerintem nem is fogunk megválni egymástól mert igazán hálás jószág több mint 6 év és rengeteg megtett kilométer alatt egyszer sem hagyott ott. Amikor a generátor megadta magát akkor is hazavitt több mint 120 kilométert tett meg töltés nélkül és pont a ház előtt állt meg. Ha ezt mesélik nem hiszem el :). Sokszor néztem másik autót de emberi árban max 1 -2 milla nem találtam még csak hozzá hasonlót sem. Ezért úgy döntöttem, hogy inkább veszek még egy omegát egy MV6 -ot amit szintén gyári állapotra újítok fel.Hamarosan erről is írok ide. De előtte még Táltost kell elvinnem a 330 ezres szervizre :)

Hibalista

- Csak a szokásos revíziók, légtömegmérő, komplett kuplung szerkezet. Generátor felújítás 300 000 Km -nél

Ide hordtam szervizbe

Opel márkaszervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 211000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? corsa Következő autója? omega forever
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Omega 1994

További ítéletek (197 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)