A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (1976-1983)

Accord 1,6 EX Hondamatic 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Honda, de finom

Szöveges ítélet

Első autó,kínoztam rendesen.. Ez egy 1.6os karburátoros nem túl erős,nem túl szép de nagyon megbízható,mindentbíró autó aminek érdekessége hogy félautomata váltóval is szerelték,amely Hondamatic néven futott.Végülis ez egy 3sebességes automatakinézetű váltókart jelent amiből "kilopták" a D fokozatot .Kézzel kell előre-hátra pöcögtetni a 3sebességet,persze kuplung nincs és a fokozatok is jó hosszúak (1es 80-ig 2-es 135-ig)Így sokkal kényelmesebb a városi vezetés.A fogyasztása gázzal értendő,mert bele lett rakatva költségcsökkentőnek.Külsőleg olyan autóforma..amilyet szoktak rajzolni a kisgyerekek,van eleje közepe hátulja,fej-tor-potroh:) Eseménydús éveket vészelt át velem ez az autó..Rengeteget mentem vele városban és városon kívűl is,munkára használtam,sokszor nagyon megpakolva,és bizony nem sokat törödtem vele mégis nagyon megbízható volt.Anyagminőség és egyszerűség,ez a két dolog jellemezte ,legalábbis a karosszériáján kívül az összes elemét.A motor kibírt néhány megfőzést(hütő lyukadás,túlterhelés)volt hogy beállt de lehűlés után beindult.A karosszéria a gyenge pont,az mindenhol rohadt és sajnos a honi karosszériások és fényezők csapnivaló egynyári munkára képesek csak mindezt horror árakon.Szóval amihez nyúltak abban nem volt köszönet.Az autó maga annak ellenére hogy a márka majdnem legnagyobb típusa volt,nem túl tágas és csomagtere sem óriási.Viszont igényes és tartós anyagok vannak az utastérben,fémnek nyoma sincs,minden megvilágított,szép plüsskárpit ,normális müanyagok és korához képest sok extra(4el.ablak,közp.zár,tempomat,szervó,fényszórótörlőmosó)De a jobban felszerelt változatokban el.tetőablak,klima,üllésfűtés,fedélzeti komputer is volt.A kormánya erősen túlszervózott ami nekem nagyon tetszett,igazi egyujjas fajta.Futóműve rázós mint a parasztszekér,de az is igaz enyhénszólva nem volt benne mindig minden azonnal kicserélve.A gyári alkatrészek borzasztó drágák,de a kopóalkatrészek vannak utángyártottban is és bontók is léteznek,bár azoknál is kifutott tipus.Nagyon kevés a müködő példány belölük,a rozsda végez velük és a gazdasági számítás hogy nem éri meg kilakatolni..A motorja simán elmegy 4-5százezret is,a váltója ha nem kinozzák szintén nagyon tartós.én kinoztam ezért cserére szorult.Javitattni nem érdemes,egyrészt azok sem értenek hozzá akik azt állítják,hogy de,másrészt ezek még extrém drágák is(lásd mint karosszériások)Otthon is szerelhető autó,ebben még nem teng túl a fő hibaforrást okozó elektronika.400ezer km óra szerinti futásteljesítmény mellett is csak 1-1,5liter olajat evett 12ezer km-en.Ez tényleg egy olyan autó amelyikben meg lehetett bízni hogy reggel elindul és el is visz A-ból B-be.Használati értéke messze túlmutat a piaci értékén ami a nullához közelít már a kora miatt is.

Hibalista

- Kopó alkatrészek:fék,lengéscsillapítók,gömbfejek,féltengelycsuklók.Hütő lyukadás-javítgatás aztán csere,vízcsőlyukadás,kipufogócsere,vízpumpa,hengerfejtömítéscsere,termosztát,generátorfelújítás,váltó(sajáthiba,kínozva lett).Karosszéria vasoxiddá válása.Ez soknak tűnik,de sok km termése és igazán egyik sem okozta a kocsi teljes leállását,valahogy mindig továbbment:)

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem.Lassú ,kevés szerszám ,nagy bátorság,gyakori siker

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Kácsa bt.Bp 20ker Dessewfy u.Aránylag olcsón és gyorsan dolgoznak és értenek hozzá,megjavítják és nem jobban elszúrják,mint sokan mások..kedvelik a japán autókat sok szervízzel ellentétben.Nem mindig jön össze a vállalt határidő.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (6) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 260000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Opel Vectra
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 1976

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)