A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1.4i XN 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök francia szerelem: Peugeot 306

Szöveges ítélet

Hosszas nézelődés után feladtam, hogy 306-os Peugeot -t vegyek. Egyszerűen nem találtam olyat, ami megmozgatta a fantáziámat. Igazából soha nem voltam francia autó párti, de ellenes sem. A franciákat tartom a mai napig a legkényelmesebb autóknak, szerető gazdával megbízható társak is maradnak hosszú éveken át! Tehát már-már ott tartottam, hogy nem lesz Peugeot-om, mégis rátaláltam egy fehér, 1.4-es 5 ajtós akkor 8 éves 306-osra. Sok kilóméter volt benne, de ez engem egyáltalán nem zavart, inkább az állapotát igyekeztem felmérni, a későbbi közös km-ek igazolták döntésem helyességét. :)
Végül is áron alul sikerült hozzájutni, tudtam, hogy lesz mit rajta csinálni, de összességében a piaci árában kijöttem a végelszámolásban és ezért a pénzért tudtam, hogy átesett a kocsi egy alapos átvizsgáláson és felújításon. A karosszéria a horganyozásnak köszönhetően teljesen rozsdamentes volt, még az elején is, ahol már nem gyári elemek voltak.
A motor: Mindig mondják, hogy a japán motorok megölhetetlenek és a világból ki lehet velük menni. Ha más modellnél nem is, de ezzel a motorral eltalálták ezt a franciák is! a kis 1.4-es 5,5-7,5 literes fogyasztással eljárt télen-nyáron, városi-vidéki használattal. Rekordom Horvátország, 2 személy, csomagok a hátsó ülések lehajtva, ablakig telepakolva, 5,2L ! Győzködni nem akarok senkit, aki nem hiszi, annak úgy kell! :) Tele tankkal mérve, "kattanástól" "kattanásig", igaz nem ugyan annál a kútnál.
A motorral abszolút semmi bajom nem volt, ahhoz képest hogy 1.4i egész jól ment, de 2-3 személyt már érezte... 110 feletti előzéseknél pedig gondolkodni kellett, mikor mehetek...
A belső teret lecseréltem, a típus legfelszereltebb példányából (XT) került át a komplett belső (ülések+kárpitok) az én gyöngyszemembe. (Plüss, kagylósított)
Komfortra nagyon elégedett voltam vele, fűtése kiváló, úttartása az átlagnál jobb, világítása is remek.
A közhiedelemmel ellentétben, ha gondos gazdája van, akkor a francia autó is hálás és megbízható. Ennek ellenkezőjét többnyire olyanok terjesztik, akiknek soha nem volt francia autójuk, de valószínűleg a sajátjukon kívül más más típusban sem ültek még...
Azt esetleg aláírom, hogy az elektronikájuk kicsit érzékenyebb, de az meg pont német bennük :)
Nekem a legnagyobb elektromos problémám az ajtóátvezető kábelekkel volt, amik kétszer megszakadtak, amíg végül a gyárit kiváltva más megoldással lettek átvezetve a kábelek.
A magyarországi tulajdonosok ráadásul a típus mellé egy remekül működő közösséget is kapnak, hiszen a Peugeot306 klub (www.306klub.hu), az országban működő egyik legnagyobb TÍPUS klubja, ahol rengeteg segítőkész 306 tulajdonossal találkozhatnak!
Remélem érdemben segítek ezzel az ítélettel azoknak, akik most gondolkodnak a típus valamelyik példányának megvásárlásán!
Remek autó, alacsony fenntartási költségekkel, vonzó külsővel, formatervezett belsővel.

Gege

Hibalista

- hátsó futómű
- lamda szonda
- ajtóátvezető kábelek (vezető- és anyósoldali)
- szellőző ventilátor (200ft-os hőbiztosíték)
- csomagtartó teleszkópok
- néhány, filléres apróság, ami elkopott, elöregedett

Ide hordtam szervizbe

Após és én.
+ egy autóvillamossági ismerős

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 200
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fabia 1.2 MPI Következő autója? Honda civic 1.6 ESi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)