A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Is (1999-2005)

Is IS200 SPORT 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A TÖKÉLETES AUTÓ!!!

Szöveges ítélet

A fogyasztással kezdeném, város és országút 50-50 % 10 liter, azt tudni kell, hogíy az autó 1400 kg, nem spóroltak az anyagokkal, a kilincs és a váltógomb nem fémhatású, hanem FÉMBŐL VAN, a padlószőnyeg 5 mm vastag, felhasznált anyagok egyszerűen csúcsminőségűek . Én egy 4 éves diesel Civicből ültem át aminek már nyikorgott az ülése, zörgött a kormányműve, zörgött a futóműve, pedig vidéki használatban volt az autó ráadásul 2. autóként 78 e. Km-rel az órájában. Megéri az a 750 Ft + 100 km-enként. Nem is érdemes összehasonlítani más márkájú ekkora autókkal sem. Egyszerűen HIHETETLEN hogy tudtak ilyen kultúrált autót építeni 10éve! Ezt mindenkinek ki kellene próbálnia egyszer! Semmi nem zörög ,nyöszörög, nyikorog, a motort csak kihúzatva hallani, akkor viszont olyan a hangja mint egy V8. Amikor eldöntöttem hogy ilyen típusú autót akarok venni, gondoltam hogy jó lesz, aztán amikor elhoztam leesett az állam...
Ha valaki ezt a típust keresi, mndenképpen a SPORT felszereltségűt válassza: sper difi, gyárilag keményített futómű, fém pedálok (gyári), hátsó sötétítés (gyári).
A 155 LE nem sok , de olyan a váltóátételezés, hogy mindenki többnek érzi. A 6 sebességes kézi váltó fokozatai nagyon rövidek és nagyon közel vannak egymáshoz, a váltóhoz nyúlni kész ÉLVEZET. A sorhat motor alapjárata 600 fordulat/perc és alapjárattól húz. Nem rezonál, nem ad ki hangot, akár hatodikban 50-ről megindul. A változó szelepvezérlés 4500-nál vált, onnan hasonló élvezetet ad mint a jó öreg Vti, csak kultúráltabban. Ha rálépek a gázpedálra, úgy gyorsít, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
Az ülések tökéletes kialakításúak, a vezetőülés 8 azaz NYOLC irányban állítható, elektromotorral. A bőrbevonat az ülések közepén perforált hasított bőr, így szellőzik is és nem csúszkál benne az utas, a széle- ahol utazás közben hozzáérhetsz- viszont fényes bőr.A varrott bőr kormány sincs szétkopva úgy tíz év után mint mondjuk egy Borában. Tökéletes!
A futőművet még nem mertem próbálgatni, mert a hátsókerék hajtás miatt máshogy kell vezetni ment egy elsőkerekest. Kanyarban úgy tart mintha nem lenne rugózás, aztán átmegyek egy úthibán és csak a gumi bakkanását hallom, semmi mást! Egyszerűen a futómú nem akarja átadnia rezgésekt a kasztninak.Nincs olyan úthiba, amit nem jótékonyan akarna elfeledtetni velem.
A szervó változó rásegítésű, a kormányzás nagyon direkt, ha 1 cm-t elmozdítom a kormányt, az autó már kanyarodik is és érdekes módon mégsem ideges, mindíg arra megy amerre én akarom. 200-nál erős oldalszélben sem mászkál az úton, tartja a tökéletes egyenest.
A belső tér négy felnőttnek még elegendő, nyugodtan el lehet indulni hosszabb útra is. A csomagtartó közepes méretű, előre nem lehet hajtani az üléseket, viszont van sízsák.
A gyári 6 db hangszóró high-end minőségű. Sokan azt mondják, drága az alkatrész, erről csak annyit, hogy nyiván én nem fogom a reálszisztémánál javítattni az autót, a német ebay-en minden kapható hozzá. pl. alsó gömbfejek 25 euro párban, Akebono fékbetétek 40 euro,de komplett motort is találni 1000 euro-ért (remélem soha nem leszrá szükség) stb...
Aki 2,5 M-ig keres benzines autót mindenképpen menjen el és próbáljon ki egyet...

Hibalista

- Reálszisztémánál vettem Budaőrsön az autót egy hónapja, velem nagyon kultúráltan viselkedtek és ezen nem a mézes-mázos, lyukat beszélek a hasadba stílust értem, pedig nem egy 10 misis autót vittem tőlük.A kezembe nyomták az állapotfelmérő lapot, minden még a legapróbb hibák is tételesen felsorolva. A gyári cd cserélős rádió eleve rossz volt benne (az összes ´99-esben gyári hibás), 3 nap után már a rádióadók sem jöttek be, így egy angol ebay-ről beszerzett beépítőkerettel (szállítással együtt 30 font) mehet bele az egy vagy akár kettő din-es rádió. Az ISO átalakító megegyezik a Toyotáéval (1500 Ft, Mediamarkt)). Egyéb hiba nincs az autón, minden működik tökéletesen. Tán a fékfolyadélot kellene kicserélni, de ez ráér.

Ide hordtam szervizbe

KUKSZI-Tolna: a srácban még sosem csalódtam ,mindent megold, mellesleg a műhelye szép tiszta, rendezett, öröm beállni.
A vezérműszíjjat meg a feszítőket szeretném kicseréltetni, az autót csak lelkiismeretes szerelő ismerőshöz merem vinni (szerencsére van ilyen), és ott is maradhatok lábatlankodni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 106000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Honda Civic 1.7 CDTi LS Következő autója? Ez marad amíg szét nem hullik...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Is 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)