És mindenki túlélte!

2012.10.19. 18:00

Most, hogy túl vagyunk rajta, leesett rólam a feszültség, amely már egy héttel a második Totalcar Trackday előtt folyamatosan feszített. Ilyenkor az ember agya lázasan keresi a lehetséges bajok-gondok forrásait - a rést a szervezés páncélján – és igyekszik mindenre felkészülni.

Ez a kép fejezi ki talán leginkább azt, mennyire sokrétű és nyitott a Totalcar Pályanap. Meglehetősen ritkán (talán soha) nem látnánk élőben ezt a két autót egymással versenyezni, itt igen
Ez a kép fejezi ki talán leginkább azt, mennyire sokrétű és nyitott a Totalcar Pályanap. Meglehetősen ritkán (talán soha) nem látnánk élőben ezt a két autót egymással versenyezni, itt igen

[Csikós Zsolt fotógalériája]

Nem voltam nyugodt, de ahogy a gépezet beindult és már láttuk, hogy tartani tudjuk az ütemtervet, már minden ment magától, a folyamatot csak beindítani nehéz, felügyelni már annyira nem.

Egyetlen egy tényezőt nem tudtunk befolyásolni, az pedig az időjárás. Szerencsére odafent úgy gondolták, hogy ha már ennyire lehajtottuk magunkról a menetet a siker érdekében, így megérdemeljük a napsütést és csodás kora őszi időt kaptunk egy egész napra.

A Challenge BMW-k Intrax-futóműve az egyik legjobb, ami elérhető E30-hoz. Slickeken, kanyarban büntettek is rendesen
A Challenge BMW-k Intrax-futóműve az egyik legjobb, ami elérhető E30-hoz. Slickeken, kanyarban büntettek is rendesen

[Csikós Zsolt fotógalériája]

A résztvevők-nézők pedig jöttek, előbbiek 141 autót hoztak össze, utóbbiak ki tudja, mennyit. Sokan voltunk és a tömeg látványa ilyenkor egyfajta elégtételt jelent: megérte megcsinálni. Partnereink kitettek magukért, köszönet nekik ezúttal is, az ellátással sem volt gond és bár adódott pár kellemetlen helyzet, de ezek leginkább a pályán történtek. Komolyabb baleset nem történt, ami tört, az úgy tört, ahogy azt kitalálták, senkinek baja nem lett és valahol ez a legfontosabb (egy kis rögtönzésre szükség volt ugyan a szalagkorlát javítása miatt, de remélhetőleg nem rövidítettünk meg senkit). A mentőcsapatok- és pályabírók profin dolgoztak, a büfé és az étterem folyamatosan üzemelt, ha valakiben maradt is tüske, az kommenteljen most, vagy tartsa meg örökre.

Aktív versenygép...
Aktív versenygép...

[Csikós Zsolt fotógalériája]
Természetesen zillió fotó készült, a teljesség igénye nélkül emeltük ide ki Csikós Zsolt, Tenk Laci barátunk, Szimulátor Józsi és Mikle István fotóit, de ugyanilyen köszönet jár mindenkinek, aki Facebook-oldalunkon megosztotta képeit (Sajti galériáját pedig itt találják, külön kanyardőlés-tanulmánnyal).

Nem sűrűn látni Zagato RZ-t sem
Nem sűrűn látni Zagato RZ-t sem

[Tenk László fotógalériája]

És az autók? Pfff...ha mindent fel akarnánk sorolni, az egy nagyon hosszú lista lenne. Alfa Zagato RZ-től szénné reszelt, becsövezett pálya-Alfáig, Radicaltól Kispolszkiig. És persze a csodás youngtimerek: az Alfák, BMW-k, A310... EVO és STi-hegyek, mennydörgő AMG-Mercedesek és jópár BMW 1M, Alpina és jaj, elég, nézzék meg a képeket, érdemes.

A610 és nem Airbus. Láttál már ilyet nyélgázon száguldani?
A610 és nem Airbus. Láttál már ilyet nyélgázon száguldani?

[Mikle István fotógalériája]

És persze, aki kimaradt, az lemaradt. A pálya ügyintézőinek és időmérő- valamint regisztrációt bonyolító csapatának kijár minden köszönet, Michelisz Norbinak külön sok szerencsét kívánunk a hétvégi futamhoz és ne feledjük Wéber Gábor kollégát sem, aki szintén feltűnt egy rövid időre. És a végeredmények? Tessék, innen letölthető a lista .pdf-formátumban, vagy katt!

Időeredmények
Időeredmények

Tavasszal megint beröffentjük a gépeket, készüljetek!

  
carrera ban simtechs copy SLOVAKIAring logo-vz2-CMYK--NEW