Totalcar-Hungaroring Pályanap: mindenkinek

2013.06.10. 17:24
Íme a végleges csoportbeosztások, a vezetéstechnikai tréning-beosztások és az egyéb tudnivalók

Ami a legfontosabb - és a kérdésekben sokszor felmerül - az a tény, hogy a látogatók számra a rendezvény ingyenes. Csak azoknak kell fizetniük bármit, akik a pályára vagy a vezetéstechnikai tréningre beneveztek. Ingyen van a szimulátor, nem kerül semmibe a játék egyik meghívott vendégünknél sem, ugrálóvar, kismotor: nulla forint.

A kapuk nyitva állnak, a parkolás megoldott, amint a paddock megtelik a résztvevőkkel és a kilátogatókkal, azonnal megnyílik a szomszédos, azsfaltozott parkoló, a kapacitás szinte végtelen.

A végleges csoportbesoztások a következőképpen alakultak, kérjük, hogy mindenki jegyezze meg, ha nem, akkor nyugalom: a létező összes helyen ki lesznek függesztve az efféle információk.

3. Totalcar – Hungaroring Pályanap (I.csoport)

(10:00 – 10:25, 12:00 – 12:25, 14:00 – 14:25, 16:00 – 16:25)

Kiss Gergely    Renault Clio Sport   
Flatsker Tamás    Renault Clio RS   
Keresztes Péter    Honda Civic VTI   
Szecsei Ádám    Civic Type-R   
Lázár Imre    Honda Civic EG6
Bajnóczki Ernő    Integra Type R   
Pap Gábor    Honda Civic VTi   
Bánfi Gergely    Honda Integra   
Kovács Martin    Honda Civic   
Gudlin Gergely    Honda CRX   
Bognár Balázs    Honda Civic   
Galbenisz Niki    Honda CRX 16V   
Keresztes Gyula    Honda Civic   
Tóth L. Krisztián    Honda Civic   
Kálóczi Ákos    Renault Twingo RS     
Orbán János    Integra Type R   
Medovarszki Norbert    Honda Civic VTi   
Felső Péter    Honda Civic VTi   
Nagy Zsolt    Civic Type R
Szijj Attila (Magócs Máté)    Mazda MX-5   
Simon Tamás    Mazda MX-5   
Kereszt Gábor    Mazda MX-5   
Kovács Lajos    Mazda MX-5   
Landgráf János    Mazda MX-5     
Csabai Dávid    Mazda MX-5   
Kapitány István    Mazda MX-5   
Toman Áron    Toyota Corolla TS   
Limbacher Vajk    Toyota Corolla GTi   
Nagy Tivadar    Mitsubishi Colt

3. Totalcar – Hungaroring Pályanap (II.csoport)

(10:30 – 10:55, 12:30 – 12:55, 14:30 – 14:55, 16:30 – 16:55)

Sára Tamás    Lada    
Shitgun    Corolla AE86    
Sivatagi patkány    Sierra    
Becsületesnepper    BMW E30    
Smartguru    Smart Roadster    
Göbölyös Zsolt    Bugsche    
Tordai Artúr    Nissan Silvia    
Mórocz József    Opel Astra F
Tóth András    Ford Escort RS Turbo        
Alexis Delkos    Alfa Romeo 156    
Riczkó Zoltán, Muja Ramóna    VW Golf III GTI    
Magyar Péter Csaba    Opel Astra    
Aknay Norbert    Skoda 120GLS    
Csóka József    Toyota Corolla    
Gázser Márk (Gázser Attila)    Mini JCW Cabrio    
Takács István (Ifj. Takács István, Takács Gábor)    Opel Tigra 2.0 16V
Balogh Tamás    BMW E30 25i cabrio    
Nagy Csaba    Seat Leon FR TDI    
Michl István    Toyota Corolla G6    
Geyer Zsolt    BMW E30    
Sógor László    BMW 325i    
Ilyés Zsolt    Opel Astra F    
Gondi Péter    Honda Civic
Orosz Zoltán    Honda Accord 2.4        
Veres Csaba    Honda Accord Type R    
Hange Dániel    Subaru Impreza (BMW E30)    
Hajagos Antal    Toyota Supra    
Császár Zsolt    BMW Z4    
Turcu Áron    BMW E90 320D    
Pljusznyin Alex    BMW E36 M3

3. Totalcar – Hungaroring Pályanap (III.csoport)

(11:00 – 11:25, 13:00 – 13:25, 15:00 – 15:25, 17:00 – 17:25)

Ujfalusi Ákos (Ujfalusi Miklós)    Opel Astra Caravan    
Balázsi László    Suzuki Swift Sport    
Ábrahám Tamás (Varga Gábor)    Suzuki Swift
Páva Dániel (Páva Attila, Páva Julianna)    Mazda 323F    
Bereczk Balázs    Citroen C4 Coupe    
Tóth Endre    VW Golf cabrio    
Bartoss Lajos    Suzuki Swift    
Dusza Máté    Seat Ibiza TDI    
Horváth Iván    Skoda Fabia TSI    
Tóth Balázs    Lancia Y    
Sólyom András    VW Touran TDI    
Lasancz Norbert    Toyota Corolla D4D    
Márton Bernát    Mitsubishi Colt 1.6    
Miczkó János    Fiat X1/9    
Horváth Csongor    Saab 9000 Aero T    
Monori István    Saab 9-5    
Elek Attila    Saab 9-5    
Bocz Máté, Bocz András, Bocz Réka    Saab 9-3 Aero    
Becze T. Csongor    BMW E60 25d    
Tóth T. Zoltán
(Nagy G. György, Korompai T. Ottó)    Mazda3 MPS    
Medovarszky Tamás    Ford Focus ST2    
Csekeő Ákos    BMW E30    
Rendás Erik    BMW E30 25i    
Ille Balázs    BMW E30    
Márton István    BMW E30 25i    
Kristó Péter    Lotus Elise S2, BMW 1M Coupé    
Kiss András    VW Passat 1.9 TDI

3. Totalcar – Hungaroring Pályanap (IV.csoport)

(11:30 – 11:55, 13:30 – 13:55, 15:30 – 15:55, 17:30 – 17:55)

Dévai Zsolt    BMW 318iS    
Strider Zoltán    BMW 325i    
Leopold Unger    BMW 325i    
Kappler Roland    BMW 325i    
Günter Leutgeb    BMW 325i    
Imre Bence    BMW E92 M3
Juhász Ádám    BMW E36 25i
Juhász Soma    BMW E46 28i    
Bornemissza Péter    BMW E36 M3    
Sebestyén Roland    BMW M3
Kovács Károly    BMW 335i
Földesi István (Balogh György)    BMW E36 28i    
Forgács Barnabás    BMW E36 28i    
Smalkó Gusztáv, Varga Csaba    BMW E46 330ti
Bordás Péter    Alfa 147GTA    
Szalai Szabolcs    Radical SR5
Kalácska Zsolt    Alfa Romeo 156    
Kárpáthy Péter    Porsche 911
Turcsányi Péter    Porsche Boxster    
Rozgonyi Balázs    Porsche Boxster    
Bordák Zoltán    Lancer EVO VIII    
Németh Szilárd    Lancer EVO IX    
Pásztor András    Opel GT    
Szendrei József    Celica GT4    
Béres Szabolcs    MB CL63AMG Black Series
Kurucz Tibor (Kurucz Tamás)    MB190 3.2
Baumstark Péter    Nissan Skyline R33    
Mészáros Tamás    Seat Leon Supercopa
Hangyász    Datssan    
Baranya Pál    BMW E36 25i

A vezetéstechnikai tréning-beosztással megkínlódott szegény Angéla (aljas módon ezt a munkát rábíztuk), mivel rengetegen jelentkeztek pályamanetre és tréningre is. Sajnos egyszerűen elkerülhetetlen volt, hogy ne közvetlenül egymás után következzen a két dolog, ráadásul az egyedi igényeket is figyelembe kellett vennie (ez csak délelőtt, amaz csak koradélután, egyedül, mással megosztva stb.) így kész csoda, hogy valahogy sikerült kisakkoznia. Öt percnyi átfutás mindenképpen marad, ez elég ahhoz, hogy a pályáról megérkezve a résztvevő odaérjen a vezetéstechnikai tréning gyülekezési pontjára, ahonnan majd az instruktorok lekísérik az egyes csoportokat a tanpályára.

 
 
 
10 óra 1 Gécs Endre
2 Póka Zsolt
3 Kaponyi János Szabolcs
4 Mézes András
5 Páva Dániel
6 Kiss András
7 Ujfalusi Ákos
8 Tóth T. Zoltán
9 Balázsi László
10 Rozgonyi Balázs
11 Nagy Tivadar
12 Márton István
13 Becze T. Csongor
14 Nagy Attila
15 Ujfalusi Miklós
16 Barják László
17 Horváth Iván
18 Csekeő Ákos
19 Juhász Soma
20 Sánta Zsolt
11 óra 21 Lang Brigitta
22 Janoch Ábel
23 Kiss József
24 Radosicky Bálint
25 Babicz Dávid
26 Négyökrű László
27 Zengő Dalma
28 Jász Zoltán
29 Zimán András
30 Szittya Levente
31 Kovács Norbert
32 Csóka József
33 Gyurkó Dániel
34 Vajda György
35 Somogyi Gyula
36 Kovács Melinda
37 Aust Krisztina
38 Káldi Sebestyén
39 Nagy Lajos
40 Lőrincz Arnold
12 óra 41 Horváth Tibor
42 Salga Gergely
43 Gulyás Gábor
44 Káldi Benedek
45 Hanczár Kristóf
46 Janoch László
47 Horváth Gergely
48 Puskás Norbert
49 Kovács Károly
50 Mazula Zoltán
51 Molnár Viktor
52 Neszvecskó Bence
53 Vancsó Viktor
54 Kovács András
55 Fábián István
56 Band László
57 Oláh Róbert
58 Tóth Csaba
59 Dr. Tóth Csaba
60 Nagy Balázs
13 óra 61 István Tamás
62 Mazula János
63 Tamás Ervin
64 Gyenge Máté
65 Hidvégi János
66 Ludvigh Károly
67 Bakonyi Gergely
68 Gerlai Katalin
69 Gerlai Pál
70 Szilágyi Edit
71 Rickó Zoltán
72 Mecsnóber Péter
73 Bihari Balázs
74 Polgár Tamás
75 Tóth Balázs
76 Szelényi Péter
77 Benkő Hajnalka
78 Maszlavér Stefán
79 Fehér Péter
80 Kiss Gergely
14 óra 81 Benkő Lajos
82 Mózes-Finta Balázs
83 Muja Ramóna
84 Kondor Lajos
85 Rónay Csaba János
86 Klenk Róbert
87 Ifj. Klenk Róbert
88 Zörgő Zsolt
89 Kardos Péter
90 Pauló Levente
91 Guti Lóránt
92 Pajor Koppány
93 Rajki Bálint
94 Bistei Péter
95 Kabai Nándor
96 Polónyi Zsolt
97 Vörös Péter
98 Gulyás Csaba
99 Schwolcz Attila
100 Kovács Dezső
15 óra 101 Strifler Etelka
102 Szitás Orsolya
103 Csabai Attila
104 Fodor András
105 Rozsnyai Róbert
106 Ember Péter Pál
107 Pusztaszeri Árpád
108 Lojkó Ádám
109 Somai Vencel
110 ifj. Krisch Róbert
111 Radvánszki József
112 Kiss Imre
113 Paragi Róbert
114 Marsai Miklós
115 Sógor László
116 Gázser Márk
117 Keresztes Gyula
118 Kissné Erdélyi Mónika
119 Barabás Árpád
120 Payrits Károly
16 óra 121 Szitás Előd
122 Horváth Csaba
123 Matyók József
124 Molnár Csaba
125 Kántor Balázs
126 Jámbor Erik
127 Berkecz Ádám
128 Bartha Szabolcs
129 Bielik Péter
130 Sass Tivadar Viktor
131 Reményi Zsuzsanna
132 Szabó Zsolt
133 Sztranyák Zoltán
134 Horváth Márton
135 Cseh-Német Helga
136 Ragány Péter Károly
137 Kovács Attila
138 Niklai Áron
139 Adamov Dávid
140 Ambrus Péter
17 óra 141 Nagy Norbert
142 Kacsó Márton
143 Szente Tibor
144 Pázsit Gábor
145 Orosz Tamás
146 Vály Piroska
147 Vécsey Zoltán
148 Holyba Ádám
149 Lukács Róbert
150 Engel Tünde
151 Hámori Botond
152 Tóth Zoltán
153 Bognár Gábor
154 Illés Dóra
155 Michl István
156 Tóth Krisztián
157 Felső Péter
158 Edelényi Timea
159 Gudlin Gergely
160 Hoffmann Róbert

Felelőségvállalási nyilatkozatot kitölteni kötelező mindenkinek, aki autóba ül és a pályára lép: sofőrnek-utasnak egyaránt. A nyilatkozat innen letölthető, célszerű, ha mindenki kitöltve magával hozza, sokat gyorsul a reggeli ügyintézés.

A reggeli érkezés után a regisztrációs pultnál (54-55-ös box, jól ki lesz táblázva, eltéveszteni lehetetlen) lehet intézni mindent: a befizetést, a box- és transzponder-bérlést. Itt kapja meg minden autó a saját matricáját, amit a szélvédő bal felső sarkába kell majd felragasztani, a sofőrök-utasok is itt kapnak karszalagot, de természetesen napközben is lesz mód itt kitölteni egy-egy nyilatkozatot és karszalaghoz jutni, ha netán valaki meggondolná magát.

Bukósisak csak a becsövezett ill. tető nélküli (plusz vászontetős) autókhoz kötelező, másoknak nem.

Hogy mi lesz még?

- A Federal Tire a regisztrált, pályanapi résztvevők között (tehát azok között, akik a Hungaroringen koptatják a gumit) pedig kisorsol egy garnitúra 215/45*17 RSR utcai használatra is homologizált verseny-abroncsot, amely - természetesen - értékegyeztetéssel más méretűre is cserélhető. A résztvevők a regisztrációs pultnál kapják meg kártyájukat, melyet kitöltve be kell dobni a Federal-stand gyűjtődobozába, melyből 12.00-kor Pista saját bal kezével fogja előhúzni a nyertes nevét. Komoly cucc, érdemes volt regisztrálni.

- Az ötvenedik születésnapját ünneplő Carrera elhozza a Hungaroring általuk épített 1:32-es méretarányú mását, melyen bárki kedvére játszhat. (És természetesen nyereményjátékkal is készülnek.)

- A SimTechsRacing két, élethű mozgó szimulátorral képviselteti magát és én mondom: remek szórakozás, pláne, hogy a másodperceket nem saját, utcai autónkkal kell kergetnünk.

- A Dension jóvoltából minden regisztrált pályanapi résztvevő jogosult egy 25 százalékos kedvezményt biztosító voucherre, amit a Dension standján vehet fel, miután felmutatta karszalagját. Ez bármelyik - Dension által beszerelt vagy forgalmazott – terméknél érvényesíthető.

- Gumis Peti is kivonul mobil szervizével, ingyen és bérmentve dobja le a karkaszra kopott gumit és rakja fel a friss, ropogósat.

- Aki bajban van, az ellátogathat a Totalcar Műszaki Elsősegély Pontra, ahol Novoth Tibi és profi diagnosztikai műszerei küzdenek meg a villogó check-engine-lámpákkal, illetve minden egyéb műszaki problémával. Tibor tanácsol, kiolvas és javít, ha kell, mindezt ingyen. Ma tudtam meg, hogy plusz diagnosztikai-műszer lavinával készül. Ha gondja-baja van, Tibort megtalálja a Totalcar-boxnál, az oszcilloszkóptól balra.

- A gyermekeknek persze ugrálóvár, kis villanyautó- és motor a paddock alatti aszfaltozott parkolóban. A Hungaroring Kart Center pedig jelentős kedvezményt ad áraiból, így egy menet 1500 forint a felnőttnek és 1200 a gyerekeknek. Nem kizárt, hogy mi is itt kötünk ki Bandistul-Karottástul, ha netán autóink feladnák a küzdelmet, amire - valljuk be - mindig van esély.

- Standdal képviselteti magát a Bitframe, az elektronikai kütyük frissen indult webshopja, ahol minden látogató (figyelem, nem csak a regisztráltak) 10 százalékos kedvezményt kapnak az amúgy sem húzós akciókamera-kínálatból. Velük karöltve pedig a magyar Time Attack bajnokságot szervezők is ott lesznek, talán érdemes megnézni, mit hoznak ki a fiúk a talán legolcsóbban űzhető autósportból.

- Bónusz, hogy a Hungaroring Off Road központja is becsatlakozik és az ő programjuk egész élvezetes, pláne, hogy bárki a kormány mögé ülhet. Az off-road taxi 3500 Ft/autó (azaz az instruktor és három utas), a 10 hektáron elterülő pálya pedig helyenként elég dermesztő tud lenni. Ha ön úgy gondolja, hogy kipróbálná magát, akkor 3900 Ft/sofőr áron megetheti, ez esetben csak ön és az instruktor ülnek az autóban (utóbbi a jobb egyben). Mindkét program időtartama egyaránt 15-20 perc.

- A Prokite Kft., a CamOne Infinity forgalmazója a helyszínen ingyenesen felszereli kameráit az érdeklődők autójára és a felvételeket - természetesen - egy pendrive-ra (vagy DVD-re) feltöltve átadja azoknak, akik igényt tartanak erre és feliratkoznak standjukon a listára. A nap folyamán mindössze 32 autót tudnak így felkamerázni, érdemes lesz sietni, feltéve, ha megnézbéd magad odahaza HD-ben. Természetesen minden regisztrált 25 százalékos kedvezményt is kap az akciókamera árából, ha netán rákíván egyre.

- A Time Attack szervezőinek jóvoltából pedig Szalai Szabolcs, a biztoskezű és villámgyors Radical SR5-tulaj mellett pár szerencsés megtapasztalhatja, mi a különbség a gyorsnak mondott és a tényleg gyors autó között.

- Ezen felül képviselteti magát a Nissan, Toyota, Honda, Mercedes, Mazda és a VW-csoport is. Ki versenyautóval, ki utcaival és lesz olyan, akinél vezetni is lehet.

- Étel-ital, étterem, büfé, természetesen biztosított. Ahogy a zenei aláfestés is.

Mindenkit sok-sok szeretettel várunk, Hangyásszal, Pontonnal, Shitgunnal és Bogárral, remek muzsikával és - remélhetőleg - verőfényes napsütéssel. Fotózni-filmezni lesz mit bőven, ebben biztosak vagyunk. Friss információval folyamatosan jelentkezünk a totalcar.hu/palyanap - oldalon. Kérdése/észrevétele van? Itt tegye fel!

Bitframe BMW Capriolo Citroën
Continental Dension Ford
Hungaroring Honda Mazda Motul
MTM Nissan OKF Tanpálya
SimTechsRacing Time Attack Shimano Toyota
Peugeot