Milyen a Nankang nyári gumi?
Tisztelt Gumi doki!
Érdeklődnék van-e, tapasztalata, vagy információja a Nankang NS2 205/50 R16-os nyári gumikkal kapcsolatban?
Válaszát előre köszönöm!
Kedves Levélíró,
Ezzel a konkrét mérettel nincs tapasztalatom, de a Nankang márkával kapcsolatosan sajnos nem hallok sok jót. Sok a minőségi kifogás (vibrációk, légzárványok, deformációk stb.) és a futásteljesítmények sem túl kimagaslóak. Hogy őszinte legyek, én nem tudom jó szívvel ajánlani ezt a márkát.
Üdv, Gumidoki
A fenti tanács első megjelenésének időpontja 2011. július 11., 13:42, ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A tanácsok pontosságáért és hasznosságáért szerkesztőségünk mindent megtesz, de tartalmukért és a betartásuk következményeiért felelősséget nem vállal.




Kommentek
2011.07.11 23:00:11Tesztjelleg
Na de kérem, a kérdező csak érdeklődött a gumi után. Nem vette még meg! Biztos pont passzolna az autójára, és hivalkodóan olcsó volt, de szerencsére gyanút fogott, és inkább megkérdezte. :)
Természetesen egyetértek az előttem szólókkal: gumin, féken, olajon nem spórolunk.
2011.07.11 23:20:59AnalfaBela90
Nekem nankang gumik vannak a verdán. Egyébként teljesen jó amíg le nem esik az eső.Na akkor aztán olyan mintha bekentek volna szilikonnal mindent....... De csak 10 volt a 4 darab. Az ár-érték aránya viszont így elég jó:) Esőben meg tripla követési táv...
2011.07.12 01:12:38Kobramaister
mazda mx-5 2.0 sport...vettem gumit olyat...205.45 17 gyari meret!!!folmentem a palyara meg harmadikban is porogtek a gumik a kocsi olyan volt mintha vizen folfutasa lenne folyamatosan...15 km utan visszafordulam...levetettem es gyorsan toyo gumik kerultek fol 2x dragabb de most mar vezetheto a kocsi!! soha tobbe no name gumi!! Michelin volt fonn elotte is csak draganak talaltam! Toyo ugy nez ki jo kis kompromisszum meg mindig 150e a negy gimi szerelve ,de mit tudok csinalni...
2011.07.12 01:27:38Kobramaister
ja es a legfontosabb NE VEDD MEG!!!
2011.07.12 06:03:23anyádbogár
azért elgondolkodtató a méret is... vagy a legújabb (hiteles) alsó középkategóriás kocsira, vagy egy pár éves "prémium" verdára lesz vsz a gumi. de ha gumiból ilyenre telik, szegény gép a motorolajból sem kapja a neki járót. így születnek a nepperek által feljavított roncsok.
2011.07.12 07:02:08ZenÉsz
Az olyan jó dolog, hogy legtöbbször olyanok mondanak véleményt valamiről, akiknek nincs biztos infó -esetleg saját tapasztalat- a tudás mögött (nem gumidokira gondolok természetesen).
A saját tapasztalatom:
Az én autómon is ilyen gumik vannak (255/40R17 hátul, és 225/45R17 elől). Száraz időben nagyon tapad, euroringen is remekül teljesített pl. Úgy tudom külhonban van olyan pályaverseny, ahol ez a hivatalos gumi.
Nekem egy rossz szavam sem lehet rá. Nedves úton azt vettem észre, hogy lassításkor is rendesen megfogta az autót, nálam inkább kigyorsításkor voltak problémák. Egyébként a gumisom is húzta a száját először amikor mentem hozzá a gumikkal (próbált felkészíteni, hogy ütni fog a gumi, esetleg egyéb hiba lesz rajta). Aztán nagyítóval átnézte, feltette centírgépre természetesen, és bajtalannak bizonyult. Az igaz, hogy én "hobby" autón használom: Rx7 Mazda. Ár/érték arányban nem hiszem, hogy van jobb. Lehet, hogy kaptam volna 1 Michelint a 4 Nankang áráért, de ez sem 100%
2011.07.12 08:17:36utalok minden motorost
Virágot ültetni bele jó!!!
2011.07.12 08:43:34gnme
én nem ölnék meg más embereket .. nem olyan vagyok
2011.07.12 11:11:56SomeSeed
Hehe, mx 5 sportra, RX7-re nagyfelnivel hobbicélra arra van zsé, tisztességes gumikra meg nincs... Én meg, a lenézett csóró melós (gy.k. bérből és fizetésből élő) baromarcú a szürke (na jó, óceánkék-metál) 8 éves alsó-középkategóriás családi verdára is felrakom a normális gumikat (darabját 12 000-ért), de tudom, én vagyok a hülye és a k. anyámat, hogy van véleményem. Megszoktam.
2011.07.12 11:21:46Szandokán
Ha nem ő veszi meg, megveszi más. Míg lószar van, veréb is lesz.
2011.07.12 11:28:00Szandokán
Ja, én ennek a márkának a télijét ajánlanám, így egész évben biztonságban tudhatná magát és a családját...
2011.07.12 11:49:52atabi
a kínaiak milyen gumikkal járnak?
2011.07.12 11:49:59Schütii
Auto Bild tesztekben mindig van kínai gumi is. És rendszerint általánosságban alulmarad. Legalul.
2011.07.12 11:54:21Schütii
atabi: A gazdag vagy a szegény kínaiak?
2011.07.12 12:03:38Érdekes
"Cobra.
Egy használt márkás gumival jobban jár a kérdező, mint ezzel az "abronccsal"
Aha, vegyél egy lefékezett öreg lukas xart...a kommentek alapján, itt a brigád 90%ának fingja sincs a gumikról.De mégnagyobb szégyen, hogy a gumidoktornak se sok.
De vegyed a használtat, csak ne járj arra amerre én.
2011.07.12 12:07:43vikk007
@ZenÉsz
Tehát: ha "dubajozni" jár a verdával, akkor jó lessz....
( felénk , azé1 eső, és hó is szokott esni, gondolom, ha nem telik, rendes nyárira, még télire úgysem...)
2011.07.12 12:07:52peter.csizi
erdekes hogy hobbyautora telik abroncsra mar nem. gondolom akkor jo az olcso fek is ra.... meg jo hogy a tesco nem arul meg..
koreai kinai gumit nem szabad venni.akarmilyen olcso is.
2011.07.12 12:08:16Tibi88
ZenÉsz:
A gumisod azért nem szólt, hogy egyik méret sem passzol a gyári 225/45 R18hoz? Valószínű nincs is ilyen autód.
SomeSeed:
Nem kell hinni neki szerintem. Még a gumiméretet sem tudja, ami a kocsira való :D
2011.07.12 12:11:04Érdekes
"SomeSeed
(na jó, óceánkék-metál) 8 éves alsó-középkategóriás családi verdára is felrakom a normális gumikat (darabját 12 000-ért)"
Nem mindenki mankókerék méretű görgőkkel jár, amire csak 12k egy középkat. guma.Nekem pl. nankang van és majdnem dupla annyi mint a te vackodból 1 (prémiumból 40ezer/db lenne). Vagy itt mindenki sumaherkedik (megengedett seb. duplája) 2 tonnás vasakkal, és nem figyeli a történéseket, hogy kell a prémium kategóriás gumi?Én kb 5 éve használok ilyen gumát, és még mindig megfogott, akkor amikor kellett...nem rosszabb mint a középkategoriás gumik, és jobb árban van.Sokan használnak ilyet, de pár hülye úgy tud óbégatni ezen, mintha a halálos kimenetelű balesetek 90%-ka emiatt lenne :D:D:D:D Holott még 1 ilyen balesetet sem tudnának felhozni :D:D:D tiszta szégyen.De vegyetek ledobott,deformálódott öreg lukas lefékezett 70%os xart, az való nektek (Y) Nem mellesleg abból tuti, h több baleset van, mint ettől a gumától.
2011.07.12 12:17:11Gab X
Nankang -ot neee
inkabb Tigar vagy Wanli..pfff
2011.07.12 12:35:30Gab X
en pont a masik veglet vagyok
evi 40.000km -ert megyek varoson kivul kanyargos utakon igy megnezem hogy mit teszek fel a vasaimra
az asszony autojara is Conti SportContact3 -at tettem fel, bar az mar tenyleg tulzas
igen, nem olcso, foleg 225/40 r18 -ba
de a biztonsag mindennel fontosabb szamomra es a csaladom szamara is
Erdekes
akkor mazlis vagy hogy nem volt meg igazan necces pillanatod ahol tenyleg csak centiken mult a baj
eleg annyi hogy egy gyalogos figyelmetlenul lelep eled...vagy eppen megallsz, vagy eppen nem
2011.07.12 12:47:18Slavedriver
A kinai gumit en sem ajanlom, bar Nankang-gal meg nem volt tapasztalatom, viszont a felnivel egyutt vettem 2 db Linglong(nem rohog) markaju gumit, mar a neve is borzaszto. Marha erdekes, hogy mig a hatsokat 2x csereltem mar, addig ez a ket kinai szar nem akar kopni!! Esoben meg a BMW-m ugy viselkedik, mintha elsokerekes lenne, alulkormanyzott. Palyan 120 korul elkezni razni a kormanyt, kicentirozni sem lehet normalisan. Szoval mostanaban cserelem, a merete egyebkent 225/45 17".
Lehet anyazni! :-))
2011.07.12 12:49:03Érdekes
"Gab X"
Nem tudom Gab, rengeteg gyalogos ment már át előttem, meg ugráltak elém..inkább próbálok úgy vezetni, h egyértelmű legyen, hogy át ér, vagy sem..:D Szerintem, ahol számít a prémium gumi az a 140-150 fölött pályán (főleg aquaplaning-nél, bár nagy seb.nél a prémium se tud vele mit kezdeni) és az eső.Nem kimondott esőgumival, szerintem senki se akarjon már sumaherkedni..mert őn és közveszélyes, bár, ha kinyirja magát az engem nem érdekel, csak tőlem messze tegye.Ahol pedig már centiken múlik az eset, az 99% szerencse!Mert ott valaki qrva nagyot hibázott.Egyébként nyilván, ha lenne 200-300k-m gumira, akkor potenzát vennék.De így marad a közép alja :D meg a pici sumaherkedés :D mert ez csak ennyit bír :P Szabályosan! közlekedve, elnem tudom képzelni, h ki az aki a gumi miatt, balesetet szenved.
2011.07.12 12:57:17SomeSeed
@Érdekes: Szerintem te kamuzol... :) Legalábbis engem nem b@szol át, sok évet a gumis/szerviz szakmában nyomtam le. Úgyhogy próbálkozz másnál a rossz dumáddal, lol... :DDD
Ha meg neked a 185-ös profilszélesség mankókerék, akkor nem láttál még mankókereket. :Đ A hordógumikkal az a gond pajtás, hogy ha az nincs tisztességesen megtervezve és letesztelve, akkor lehet ott probléma lesz épp akkor, mikor úgy gondolod, hogy "megfog ez akkor, amikor kell". A kínai abroncsok azért (is) ilyen olcsók, mert koppintanak valami mintázatot, összekutyulnak valami keveréket, oszt hadd szóljon. Fejlesztés, tesztelés egy kanyi vasat nem visz el tőlük, mert nincs. Annak a hiányát nem építik be az árba, vagyis olcsó(bb). Azzal meg már ki a fasz törődik ugye - parasztnak jó lesz az -, hogy a normálisabb gyártók a keverékkel együtt fejlesztik ki a mintázatot is, mert a kettő ad ki egy egészet. De hát ezt te úgyis tudod... :DDDD
2011.07.12 13:11:04SomeSeed
Teszem hozzá az előző hozzászólásomhoz, hogy a mostanra minőségi termékeket előállító koreai, vagy indiai cégek jelentős többsége ugyanígy kezdte, 10-20-30 évvel ezelőtt. Kína most jár itt, és afelől se legyen senkinek kétsége, hogy ha így megy tovább, 10-15 év múlva a legnagyobb kínai gyártók márkái is legalább jók lesznek, mint most a nevesebb koreai, vagy indiai cégek gumijai.
2011.07.12 13:19:48SomeSeed
@Gab X: A Tigar asszem nem kínai, hanem szerb, vagy szlovén, vagy ilyesmi. Téli gumijukkal van tapasztalatom, nem mondhatnám, hogy a gördülési zaj nem lehetne kisebb, viszont a keverék jó és a mintázat is egész érdekes szitukból is kihúzza az embert. :) Illetve nem ráz és nem kell másfél kiló centírsúlyt rákalapálni, ha amúgy a felnid jó. Sokan ugyanis a gumit fikázzák, holott a felnijük van összevissza ütve. Tanácsom azoknak, akik megfogadják, hogy gumicserénél szólni kell a gumisnak, hogy a felniket üresen pörgesse le a centírpadon. Meg kell nézni a futásminőségüket, a legfinomabbakat előre, a gyengébbeket hátra, a legszarabbat meg pótkeréknek. :)
2011.07.12 13:26:02ZenÉsz
Kedves Tibi88
1989-es Rx7 turbo2 convertible az autóm. A gyári gumi mérete 205/60R15. Az általam jelenleg használt gumi méret a max, ami befér az autó alá. Ha szeretnéd, akkor szívesen elviszlek egy körre az autóval, hogy elhidd, hogy van ilyen. Esetleg képet is szeretnél róla?
Nem igazán értem miért jó a másikat szarozni. Úgy gondolom én korrekten leírtam az általam tapasztaltakat.
2011.07.12 13:46:54spapda
Aranyos, amikor a garasoskodó lúzerek megpróbálják bebizonyítani, hogy mennyire jó vétel az ótvaros gagyi, amit vettek a kocsijukra, és hogy a hiedelmekkel ellentétben milyen jól szerepelnek ezek akár versenypályán is. Ilyenkor mindig három dologra tudok gondolni:
A verzió: monitor előtt ülő tini trollok, akiknek az apja ilyet tett a családi WagonR+-ra, és mivel "Apa kocsit hajt", így biztosan tudja, mi a jó, tehát ők is terjesztik az igét.
B verzió: monitor előtt ülő felnőtt trollok, akik maguk vettek ilyen csodagumit a WagonR+-ra, és természetesen maguknak már megideologizálták, hogy miért is jó a noname vacak, illetve milyen tuti üzlet volt, mert a sok barom csak a márkanevet fizeti ki, amikor Pirelli, Continental, Good Year, Michelin, Fulda, Kléber vagy hasonló gumikat vásárol.
C verzió: nem feltétlenül trollok, de még sose volt rendes gumi a kocsijukon, így nincs rendes viszonyítási alapjuk, hiszen már a WagonR+-t is tükörradiálra koptatott Tigar vagy Wanli téligumival vették (természetesen nyáron), így fogalmuk sincs arról, milyen egy rendes féktáv, mekkora a max. kanyarsebesség esőben egy becsületes gumival. A Nankang felment a felnire, gurul rajta az autó, és valószínűleg nagyon dizájnos a mintázata (gumis mesélte, hogy mennyi ember a látvány, tehát a mintázat alapján választ gumit nála, hiába próbálja a jobb paraméterekkel bíró gumira rábeszélni őket), szóval ennél több nem is kell egy boldog WagonR+ tulajdonoshoz.
Függetlenül attól, hogy melyik verzió igaz ebben az esetben, szörnyen primitív ember az, aki a sorra megjelenő kritikus tesztadatok illetve sok gumis negatív tapasztalata ellenére pont így, kínai gumival akar spórolni. És mennyire primitív, ha ezt még a neten is hangoztatja, miközben mindenki mást hülyének titulál, aki szerint veszélyes játék a fékkel és a gumival spórolni.
2011.07.12 13:55:47Sword
Ha már olcsó, akkor inkább Wanli.
Futásteljesítménybe az is elég gyenge, de az árához mérten szerintem nem rossz, legalábbis ennél márkánál biztos, hogy jobb.
2011.07.12 13:57:07Érdekes
"SomeSeed
@Érdekes: Szerintem te kamuzol... :) Legalábbis engem nem b@szol át, sok évet a gumis/szerviz szakmában nyomtam le. Úgyhogy próbálkozz másnál a rossz dumáddal, lol... :DDD"
Jajj, hagyjad már magad, mi a tökömé kamuznék egy kínai cégnek?pff Lehet, h gumis voltál sok évig, de nem használtál ilyen gumit, szóval, nettó hülyeség, ha véleményt mondasz róla.De, lehet, hogy ha te használnál is elfogult lennél, és csak azért is lehúznád..attól függetlenül, h rengetegen
közlekednek vele normálisan/biztonságosan..köztük én is.Lehet mi vagyunk a hülyék.Meg az rx7es srácnak se hinném, h bármi baja lett volna vele..
Másrészről nem védeni akarom, csak elmondtam a tapasztalatom, ez konkrétan az Ultra NS-2 -re vonatkozik.Ha nem szakad rám a bank, akkor újra ilyet fogok venni, az árért cserében tökéletesen elégedett vok vele.Úgy, hogy nem vezetek ökör módjára, és nem 400 lovas a kocsim, de probálom nem kialakítani az életveszélyes szitukat, ahol csak a szerencse segíthet.
Ebbe a modellbe biztos, hogy tettek némi fejlesztést...nem csak úgy kiöntötték.Azt meg ne próbáld már meg bemagyarázni, hogy a prémium gyártók, nem rakják rá a név-profitot :D:D:D:D Ne élj már ilyen rózsaszín ködbe, h azért drágább mert pár mérnök megfirkálta a mintát meg letesztelte :))))) gondolom, nem általános suliba jársz már.Persze, nyilván letettek dolgokat az asztalra, és rárakhatják az extra sarcot, de több büntit raknak rá mint a tajvaniak vagy kínaiak...
2011.07.12 14:00:06Pasas
Ha nem számolom bele az olcsó gumik gyorsabb kopását, a sokszor méterekkel hosszabb fékút azért elgondolkodtató, hogy a végén melyik lesz a drágább.
2011.07.12 14:11:28Morcika
Nekem is ilyen gumim van az öreg audi cabrion, 205/50/17 meretben, igen ritka meret mas gyartonal alig talalni, ez volt az a meret amivel legjobban kenyelmesse tudtam tenni a meglevö 17-es kerekeket. Az auto többnyire csak jo idöben megyek vele, szaraz uton, eddig semmi problema nem volt vele. Ja es akik a hasznaltat javasoljak azok nezzek meg neha a DOT szamot is a gumin, mert sokan meg 2003-2004 böl szarmazo 70%os gumikat vesznek mert az markas.
2011.07.12 14:12:25((Adam))
Egy dolgot ajánlanék figyelmébe minden jóazóccsógumi felfogásúnak:
A jó gumira nem csak akkor van szükség ha "Schumacherkedsz", hanem akkor mikor pl egy figyelmetlen gyalog eléd lép, vagy vmi ökölagyú vadbarom (direkt nem írok márkát, nem attól függ)bevág eléd és fékezni kell. Tehát a jó gumi = VÉDELEM és BIZTONSÁG. 50 km/h -nál is jelentős a különbség a féktávoknál, még országút sem kell hozzá.
Az eltérések még jobban kijönnek ha nem egyenes vonalú lassítás a cél, hanem esetleg kikerülés / kanyarban fékezés. A filléres gumiknak (pl Wanli) az oldaltartása pláne szörnyű, mondhatnám nincs, tehát ilyen helyzetekben egyből úszik az autó.
Ha meg 2 tonnás nagyvasat vezet valaki akkor még fontosabb, mert ami pl egy corsával gyenge kocc, az a nagyobb tömeg miatt (persze az "elütöttnek")sokkal súlyosabb sérüléssel járhat.
2011.07.12 14:21:10SomeSeed
@Érdekes: Nincs baj azzal, hogy egy termék a te igényeidnek megfelel. A baj ott van, hogy elvitatod azt, amitől a kínai gumiabroncsok jóval olcsóbbak tudnak lenni hasonló kaliberű koreai, vagy európai guminál. Anno a szakmai továbbképzésem az Uniroyal belgiumi központjában/gyárában volt, láttam, amit kellett, megtanultam sok mindent. Láttam, hogy az akkoriban "sláger" RTT1-be és fejlesztés alatt lévő RTT2-be milyen munkát és pénzeket öltek azért, hogy a csúcskategóriában veretlenek legyenek. Jártam a Michelinnél, a Continál, a Barum/Matador-nál, a Fuldánál. Ott is komolyan veszik a fejlesztést, illetve a Barum/Matador akkor még nem, mert a Conti levetett liszenceivel dolgozott. Nyilván, mondjuk egy Michelinnél meg kell fizetni a nevet is. Felső kategóriában azonban a minőségi különbségek összeszűkülnek. Mondd csak, a Nankang abroncsodnak mi a sebesség és terhelési indexe (feltéve, hogy egyáltalán rajta van az E minősítés)? Csak mert mivel a 185-ös abroncsomat lemankókerekezted, gondolom te valami széles papucsokkal közlekedsz. Ezért érdekelnének ezek az indexek. Aztán fontos kérdés még ha nagyobb teljesítményű gumiról van szó, hogy vajon a súly-referenciapont meg van-e jelölve rajta? Mert ugye a nagyteljesítményű gumikkal (valószínűleg nagyobb teljesítményű autóra) szerelt kerekeket nem csupán centírozni illik/kell, hanem optimalizálni. Persze ha a Wagyonőrre felhefteltél 8"-os felniket és rátetted a hordó Nankang-okat, akkor neked van igazad és nem szóltam. Arra biztosan jó.
2011.07.12 14:21:49SomeSeed
Hogy pár mérnök "megfirkálta meg letesztelte a mintát"? Hát neked halvány lila fingod sincs erről a témáról, ami önmagában nem lenne baj, csak annak ellenére jártatod a szád butaságokkal... Elmesélném neked, hogy az a "pár mérnök" miket "firkál", de egyrészt igen hosszú lenne, másrészt úgysem értenéd.
Abban viszont feltétlen egyetértek, hogy az állat és felelőtlen vezetés következményeit semmilyen gumi nem képes megakadályozni.
2011.07.12 14:25:10((Adam))
Ja, még egy dolog.
7 éves c corsám van, conti premium contact van rajta, pedig nem vet fel a pénz. Volt "szerencsém" ugyanilyen autót vezetni ugyanakkora Nankangon, illetve próbára volt rajta Wanli... a continál maradok, nem csak a saját, hanem minden velem és körülöttem közlekedő érdekében.
2011.07.12 14:41:16Érdekes
"SomeSeed
csak annak ellenére jártatod a szád butaságokkal."
Csak úgy mint te :P Nagyon jól tudom, h nem olcsók a mérnökök és a tesztelési fázis.De ez pont akkora ökörség, ahogy azt mondod, h pl. egy nankang nem fejleszt, csak önti oszt csá.Főleg annak tudatában, hogy pl azt se tudod, h yoko tulajdonában van a cég és taiwani.
A te esetedben 165 körüli 14-es max 15-ös kerékre gondoltam :D mint mankó :D nekem csak 205-ös 17es van..84XL V.
A többi ázsiai márkáról nem nyilatkozok, ott lehet mégkevesebb a budget developingra, ezért is jóval olcsóbbak mint a nankang.Na azokat tuti nem venném.
2011.07.12 14:46:09Érdekes
"((Adam))
hanem minden velem és körülöttem közlekedő érdekében"
A leírtak alapján én jobban örülnék, ha inkább busszal közlekednél.Köszi.
2011.07.12 14:50:52megint
"Ha megvetted a "gumit", rögtön szaladj olajèrt a teszkóba!". Ez jó volt:). Ha már a tescoba vagy vegyél ott húst is, meg tesco colát.
Érdekes, attól még , hogy neked jó lehet egy nagy szar, valamiért a teszteken a bóvli kategóriába sorolják, pedig nem tegnap kezdték el tesztelni a különböző gumikat, meg amúgy is határhelyzetekben, szenzorokkal vizsgálják, és össze is tudják hasonlítani másik 15 fajtával. Mindegy is aki akar az spóroljon ezen.
2011.07.12 14:53:02SomeSeed
@Érdekes: A cég valóban Taivanon működik, de kínai az, nyugodj meg. :) A 2010-es ADAC teszten az Interstate, a Goodride, a Sava, a Wanli, a Nankang és a Sunny a biztonság szempontjából releváns gyengeségeik miatt a „nem ajánlott” kategóriában végeztek. Gondolom ott az ADAC-nál is mind balfaszok.
Erről ennyit, hogy ki beszél butaságokat.
2011.07.12 15:16:05((Adam))
Édekes:
Gratulálok a szellemes visszavágáshoz, csak itt sajnos semmi értelme nem volt.
Áruld el légyszi hogy az általam leírtak miatt mégis miért kéne busszal járnom? Tényeket írtam.
Semmi értelmes nem jutott eszedbe és erre futotta?
Gondolkozz még, hátha a következő jobb lesz :)
2011.07.12 15:19:25Érdekes
"SomeSeed
@Érdekes: A cég valóban Taivanon működik, de kínai az, nyugodj meg"
Te ilyen félreinformátor lehetsz :D Bmw is szereltet össze kínában, akkor a bmw is kínai.ORLY :O Erről meg ennyit..hogy ki beszél butaságokat :D ADAC_ot meg lexarom, én járok vele, nem pár teszter bohóc :D De most elgondolkoztál, h mint rugózol?Van egy közepes nankang ns2 gumi, ami sok embernek bevált..Gyanítom a legtöbb nagyobb kerékre vette a gumit 17+ és azért válaszotta ezt, mert nem aranyáron van (bár a 18as már 24k/db), de szárazon jól teljesít, vízen egy picit átlagon alul, de ennek tudatában vezet az ember.Kész ennyi..csak kicsit szánalmas pár arc az óbégatásával itt, tapasztalat minden nélkül, pár steril tesztet lebegtetve, h már pedig az nem úgy van, ahogy te tapasztalod HÁTLOLKOMOLYAN :D
2011.07.12 15:38:43SomeSeed
@Érdekes: Legalább olvass utána, mielőtt beszélsz... Jaaaaaa, hogy te leszarod. Hát miért nem ezzel kezdted, az efféle leszarós srácokkal meg sem próbálok beszélgetni, veled sem kellett volna, bár gyanús volt. Min rugózok? Hogy olyasmiben okoskodsz, amihez nem értesz. Azt kellett volna már az elején is mondanod, hogy nekem a alsó-középszar is jó, sajnálom a pénzt/nem futja jobbra (=biztonságosabbra), leszarom a teszteket, meg mindent és mindenkit. De nem, te megideologizálod. Azt nem kéne. Szép napot! :)
2011.07.12 15:51:19Érdekes
"SomeSeed
Hogy olyasmiben okoskodsz, amihez nem értesz."
Hát ez legföképp rád jellemző :) Jártál már vele?Tesztelted?Milyen kocsin volt milyen hömérsékleten, milyen időben, amikor tesztelted?Mennyire volt életszerű a teszt?Ja, hogy egyiket sem csináltad...de azért te tudod...:D Mondjuk, azért nem árt, ha néha el is olvasod amit ír a másik..Szép Napot (nyomtasd ki az adac tesztet és aludj vele :D )
2011.07.12 15:52:43((Adam))
"csak kicsit szánalmas pár arc az óbégatásával itt, tapasztalat minden nélkül, pár steril tesztet lebegtetve, h már pedig az nem úgy van, ahogy te tapasztalod..."
Fentebb olvashatod a tapasztalatokat. Arra miért nem válaszolsz? Neked mik a tapasztalataid? Kipróbáltál mást is? Esetleg több félét egymás után? Esetleg zárt pályán/lezárt úton hogy feszegethesd kicsit a határokat? Vagy csak megvetted a Nankangot, és újonnan fogott annyit (kábé) mint az előtte szolgáló többéves lekopott közepes?
2011.07.12 15:58:24Tibi88
ZenÉsz:
RX-8nak olvastam, bocsánat. Azért is furcsálltam mert használtam RX-8ast, most is mazdám van. És tudom hogy az a méret egyáltalán nem jó rá. Az hogy az RX-7re mi jó, azt nem tudom
2011.07.12 16:02:28Érdekes
"((Adam))
Édekes:
Gratulálok a szellemes visszavágáshoz, csak itt sajnos semmi értelme nem volt."
Ez viszont, az enyémmel ellentétben nem volt túl szellemes revans.Inkább kicsit erőltetett, itt-ott izzadtság szaggal füszerezve, majd engem leszólva kicst megpróbálsz felülkerekedni..de ez azért nagyon langyos, még így is.
Arra viszont hihetetlenül kíváncsi lennék, hogy azzal a kis "erőgéppel", hogy tudtak téged úgy meggyőzni, h az bizony nagyon nem jó :D absolute határértéken autózva?????(ott lenne talán észrevehető a különbség)...kicsúsztatok a susnyásba 48kmh-nál egy gyenge jobbosnál valami 6sávosról?vagy mi? :D:D 14.5 centivel hosszabb távon állt meg 40-ről?És közben bólogattál, hogy na ez igen, ez nagyon nem jó :D:D vagy mégis micsoda?A mátrába vittek fel nyáripacskerokkal karácsonykor?Mert életszerű körülmények közt, nagyon nehéz reprodukálni és érzékelni a különbséget...talán rájátszva egy kicsit lehet, de ez mind pszihóóólogia max.A körültekintő közlekedés és szabályok betartása elhiheted, h ezeket a (sokszor) nüansznyi különbségeket kiegyenlíti.Egyébként, én más olcsóbb gumit nem ajánlok..téliből Bridgestone-om van (bár nem vok vele elégedett), de aki nyárira olcsót akar, annak én ajánlom ezt a típust.De mást nem...ha meg ilyet nem akar, akkor vegyen kumho-t, vagy toyot..esetleg falkent.Ezek még nem olyan durvák árban.Ha meg nem számít az ár, akkor nem mindegy?Vegyen Pilot super sportot :) Próbáltam mást, egy puha michelin jobban tapad jó időben, kanyarban ez egyértelmű és a féktáv is kevesebb...de horribilis különbség leginkább nagy (lakotterületenveszélyes) sebességnél jött elő..Esőmenő gumit viszont elég nehéz csinálni..az uniroyal ott van, de attól meg vannak jobbak szárazon, én inkább mégjobban odafigyelek esőben és kész.Semmit nem jelent.
2011.07.12 16:08:19w a s d
@peter.csizi 2011.07.12 12:07:52
"koreai kinai gumit nem szabad venni.akarmilyen olcso is."
Miért kell összekeverni a koreait meg a kínait? Pár mostani teszt, nagyteljesítményű gumikkal:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Egy teszt van a sokból, ahol hátul végzett pl. a Hankook.
2011.07.12 16:22:43((Adam))
Látom elolvastad amit írtam.
Magyarázd el légyszíves hogy a motor ereje milyen kapcsolatban van a fékezéssel és a tapadással!
"A körültekintő közlekedés és szabályok betartása elhiheted, h ezeket a (sokszor) nüansznyi különbségeket kiegyenlíti."
Lehetsz akármilyen körültekintő, ha a körülötted levők hibáznak, veszélyhelyzet alakul ki. Tőled függetlenül. Nem tudom jobban elmagyarázni.
Ja, a tapasztalataidról még mindig nem írtál.
Látom téged sem lehet szavakkal/tapasztalatokkal meggyőzni,ezért feladom, tanulj akkor inkább a saját károdból.
2011.07.12 16:29:13peter.csizi
nincs osszekeverve csak lemaradt a vesszo. engem nem gyoz meg egy teszt. ez olyan mint a gyari fogyasztas,vagy bejon vagy nem.
en gumival fekkel es olajjal nem szoktam viccelni.
a hankook kal meg nincsennek jo tapasztalataim igazabol.
2011.07.12 16:36:34Érdekes
"((Adam))
Nem tudom jobban elmagyarázni."
A hülyeséget nehéz is lenne jobban elmagyarázni?Mit szeretnél jobban elmagyarázni?Az apokalipszist vagy mi?Egy szívrohamos kamionos elcsavar a picsába, baxhatod, ha oldalról belédmennek baxhatod.Láttál már statisztikát balesetekről, h hány esetben volt probléma a közép/alsó - közép/felső kategória különbség a guminál?Biztos, h van ilyen eset, én ezt nem is mondom!Csak kb hibahatáron belül.A TC-n pont most volt nem régen kint, hogy mennyivel javultak a halálozási arányok...(ha fiegyeled).A szabályozás és a kocsi felépítése sokkal többet számít.Másrészről mégtöbbet számítana, ha olyanoknak adnának jogsit, aki tud vezetni normálisan.Harmadrész pedig én sem ajánlom az olcsó gumikat, amint már írtam, főleg annak, aki vezetési problémákkal küzd.
2011.07.12 17:06:32isti77
Ha helikopterre kell, akkor k.rva jó.
2011.07.12 18:46:25Szabi01
Én már annyit vitatkoztam emberekkel a gumikról, hogy hihetetlen.
Az a demagóg duma, hogy a legdrágább gumit kell venni, mert az a legjobb eleve hülyeség. Nézettek meg egy gumi tesztet szárazon az egyik gumi a legjobb vizesen meg egy másik, ami akár szárazon pocsék eredményű is lehet.
Akkor most mi van, a nagyokos esőben félreáll és gumit cserél, mert a biztonság mindenek felett?
Tiszta hülyeség! És akkor az autók közti fékút különbségről még nem is beszéltünk, ami alapból sokkal nagyobb, mint a jó és a rossz gumik közötti különbség.
Sokkal nagyobb probléma szerintem, hogy az olcsó gumik között sok a hibás. Inkább az a rizikó, hogy szálszakadásos lesz nem az, hogy egy átlagsofőr élete a kiélezett helyzetben a gumin múlik.
2011.07.12 21:20:38Tibi88
Érdekes:
24 000/db már aranyár? Hát akkor engem jól megszívattak a 40 ezres goodyearrel, az gyémántár vagy mi?... Ha valakinek a kocsijára 17es kerék kell, akkor az már normálisabb autó, tehát (elméletileg) van pénze. És ilyen szarokon spórol?
Ahogy megvettem a kocsit mentem gumishoz, és vettem 4db 215/45 R17es gumit. 150ért. És tapad is legalább.
Következő kocsira meg minimum 18as kell, és nem ezeket a kamu szarokat fogom megvenni.
2011.07.12 21:36:15peter.csizi
Tibinek igaza van. akinek olyan autoja van hogy 17 es kereke van az ne csak jampizzon koltson is az autojara. kicsit szanalmas egy 255 os tappancs no name gumival nem. vagy arra mar nem volt hitel???!!
2011.07.12 21:37:20Pufibá
F1 futam után megkérdezték a pilótákat,hogy működtek a gumik.Jött válasz:szemcsésedtek,gyorsan elkoptak,nehezen érték el az üzemi hőfokot,nem volt tapadás,stb.Aztán jött KiMi válasza: Gurultak. :-))
2011.07.12 21:53:18megint
Pufibá, ezért is szerettem az öreg vodkást, ő még nem volt robot
2011.07.12 21:53:35BOSCHtechnikus
Ez olyan, mint a Wui Pai cipő. Disznóólat ganézni jó.
2011.07.12 22:04:08LucziI
Nekem sima "szuzi" felnire kel 155/70r13. A kis Ticon már ezek nem manókeréknek tűnnek :D Főleg a gyári 135/r12 helyett.:D
2011.07.12 22:08:30Szandokán
Ha egyszer gyári első szerelésű lesz valamelyik nem ázsiai autón, isten bizony venni fogok Nankangot.Addig hadd tesztelje "Érdekes és a többi elégedett kolléga.
2011.07.12 22:26:18Érdekes
"Tibi88
24 000/db már aranyár? Hát akkor engem jól megszívattak a 40 ezres goodyearrel,"
Mások hülyesége már nem az én bajom :) 30ért már van GY meg toyo.....de 40ért már potenzákat látok :D örülj, h neked van 40k-d csak úgy fölöslegesen oda adni :D
2011.07.12 22:49:13Tibi88
Érdekes:
Most vannak ezek 40ért, akkor olcsóbb volt. 37,5...
Tavaly a defektem után 42ért kaptam 2 hét keresés után. Nem volt sehol az országban...
Sőt volt 60ért michelin, csak a teszten mindenben lehúzták a goodyearhoz képest.
Akkor ez volt a legjobb ár/érték arányban, ezért vettem meg.
2011.07.12 23:51:14GSX-R
Érdekes
Te vezetsz egyáltalán, vagy csak a pofád jár?
Hogy nem vagy képes felfogni hogy a közlekedésben megannyi váratlan dolog történhet, ahol kurvára számít a tapadás?!
Egyáltalán vezetted már az autódat más gumival? Ha egyszer kipróbálnád normális gumival is, valószínűleg azt hinnéd másik autóban ülsz...
Jó érzés az amikor egy nagyobb gázadásra bekapcsol a kipörgésgátló? Vagy amikor egy nagyobb kanyarban közepes sebességgel visít a gumi?
Ugye fékeket sem cserélsz? Elvégre drága...
Remélem soha nem találkozunk az utakon. Ellenben ha belém csúszol hátulról amikor én megállok, megetetem veled a fos gumidat. Te fillérbaszó...
Remek érzés lehet a családodat beültetni egy ilyen "gumival" szerelt autóba.
2011.07.13 02:09:01Érdekes
"Tibi88
Érdekes:
Most vannak ezek 40ért, akkor olcsóbb volt. 37,5... "
AHa, hát ennyire nem látom értelmét, h a legjobbat vegyem.Nekem a toyo bőven elég lenne (30-ért van proxes), ha 100ezreim lennének gumikra.Potenza RE050-van 36ért...szerintem, az már bőven luxus.Minek kutakodsz annyit egy gumi után?
2011.07.13 02:11:02Érdekes
"GSX-R
Érdekes
ahol kurvára számít a tapadás?!"
Ühm.Már az elindulásnál is nagyon fontos dolog, hogy legyen!meg, hogy ne ess ki a világűrbe.teccikérteni.
2011.07.13 08:30:55-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!
ha én meg tudtam venni a 11 éves 1.0-s stiftre a yokohama sdrive-ot (as01), 195/45/15-ben, akkor ne mondja senki, hogy a gumin lehet és kell spórolni..
2011.07.13 09:14:38SAAB
Aki itt a kínai szart isteníti, könyörgom olvasson már el egy gumi tesztet. És nézze már meg hány méter a különbség a fékutakban. A számok önmagukért beszélnek...
(nekem Pirelli Pzero nero van 235/45r17, 40 ezer/db)
2011.07.13 10:52:46SomeSeed
@SAAB: A fillérb@szók nem méterben számolnak, hiába is kéred tőlük.
2011.07.13 11:05:18gergo
nekem ilyen meretu a nyarim, FALKEN ZE 912
2 eve amikor vettem, 25e volt/db. azota mentem vele 25-30ekm korul, esoben szepen fog, szarazon is tokeletes. peremvedos, ugyhogy ezzel sincs gond
ha jo minosegu az aszfalt, akkor csondes is. M0 betonjan nem az
2011.07.13 11:29:21Érdekes
"SomeSeed
@SAAB: A fillérb@szók nem méterben számolnak, hiába is kéred tőlük."
A hülyék meg arról okoskodnak, amit még nem is láttak.
2011.07.13 11:30:54spapda
Hagyjátok Érdekest, látszik, hogy tipikus troll, ráadásul szegénynek még van valószínűleg 5 év CHF hitel a WagonR+-on, nem csoda, hogy ennyire frusztrált, és nagy ívben tesz az ADAC, Autobild és egyéb tesztekre, ahol az ő nagy pofájával szemben képzett emberek, műszerekkel és jól kitalált teszmetodikával mérnek...
Nem is értem, miért nem tudjátok felfogni, hogy Érdekes tapasztalata többet ér egy szenzoros vizsgálatnál, illetve méterben megadott fékút teszteknél?! Évi 8000 km-t beletesz a WagonR+-ba (vagy Daewoo Tico?), ez azért elég rendes összehasonlítási alap, nem?
2011.07.13 11:44:29peter.csizi
hulyek mindig voltak es lesznek is. a hozza hasonlo okostojasokra kell vigyazni az uton. nem ertem hogy hogy lehet valaki ilyen felelotlen hogy gagyi gumit tesz az autojara de vegye meg ,csak a csaladjat ne ultetne be abba az autoba.
akinek szamit a biztonsag, a csaladja elete az ugyis megveszi a minoseget. csak a baj az hogy altalaban az ilyen marhak okoznak balesetet...
2011.07.13 11:50:29SomeSeed
@Érdekes: Öntöttél már Teszkó olajat a verdádba? De őszintén.
2011.07.13 12:38:17SAAB
@Érdekes: A hülyék meg arról okoskodnak, amit még nem is láttak.
Ez pontosan így van! Az okosak meg megnézik a különböző autós lapok és klubbok tesztjeit, akiknek van rá lehetőségük hogy azonos korülmények között vizsgáljanak különböző gumikat. Tudod az okosabbja ez alapján tud megfelelő döntést hozni.
Mert mondjuk az hogy egy átlag autós (pl te, ha egyáltalán vezetsz) beül egy kocsiba és azt mondja ez a gumi tökéletes az nekem kevés...
Amúgy a spóroláshoz annyit hozzátennék, hogy az ilyen típusú embereknek többnyire kis kocsijuk van, kis gumival. Itt még az árkülönbség is elenyésző. Mindenesetre az első apró koccanásnál elbukod amit nyertél.
Fent valaki írta hogy nem emiatt vannak balesetek. Ezzel az a probléma hogy nincs ilyen statisztika. Szóval nem lehet tudni, pedig érdekes lenne, minden balesetnél megnézni, milyen gumi?, milyen állapot?, sőt továbbmegyek megfelelő e a guminyomás? megfelelő e a méret?, stb... 100%-ig biztos vagyok benne hogy jónéhány baleset elkerülhető lenne megfelelő gumival ( a legtöbb koccanás csak 20 centin múlik...).
2011.07.13 12:41:35-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!
egyszer vettem fos kínai olcsó téligumit, egy sima kanyarban fogtam vele korlátot szemből, tekertem a kormányt a kocsi meg ment tovább egyenesen.. fél eleje cserés, megérte a spórolás. az volt az utolsó olcsó gumim.
2011.07.13 14:08:52Gab X
éppen apósommal beszélgettem a napokban
67 éves, évi 10-12e km -rt megy itt helyben, nem egy versenyző típus
szóval tudtok kategorizálni...
Ő mondta hogy még egyszer fos Dayton -t nem vesz
ha már ő érzi a márkás és nem márkás között a különbséget...akkor tényleg van különbség
2011.07.13 15:41:23Érdekes
"SAAB
@Érdekes: A hülyék meg arról okoskodnak, amit még nem is láttak.
Ez pontosan így van! Az okosak meg megnézik a különböző autós lapok és klubbok tesztjeit, "
A mégokosabbak meg letesztelik, saját maguk :P na nem úgy, h mindegyiket megveszed, de nekem is vannak ismerőseim, megnézzük kész.Számolni kell a kocsival is, nem mindegy milyen fék..súly, futómű stb.Nyilván én is megnézem a teszteket, de nagyjából csak a papírformát hozza, néha 1-1 meglepetésről írnak, h a mostani kisebb gyártók is tudnak jó gumikat csinálni, persze nem mindegyik.De általában árnak megfelelően helyezkednek el a gumik.Ezen nem kell sok mindent nézegetni, másrészt, ahol kb6 fokban tesztelik a nyárigumikat (ADAC), hadd ne mondjak már róla semmit...esetleges continental pályán, és tök véletlen a continentál a legjobb haha :D hagyjuk már a teszteket.Legjobb, ha kitudja próbálni az ember tényleg, vmi ismerősénél és kész.
De mindenesetre a szórakoztat a sok hülye, ahogy óbégat össze-vissza tapasztalat nélkül :D else olvassa mit ír az ember, ha el is olvassa, fel nem fogja :) De legalább, nálad értelem is van, és én is kíváncsi lennék egy ilyen tesztre, és igen arra mégjobban, h az a 20 centi miért is volt...de, én akkor is azt mondom, h az még mindig hibahatár, és 15 másik dolog miatt is lehet.
2011.07.13 15:44:10Érdekes
"SomeSeed
@Érdekes: Öntöttél már Teszkó olajat a verdádba? De őszintén."
Mobil 1, meg eneos..Ate/ferodo ds fékek..és?
2011.07.13 19:15:18lasnagy
VOLVO, SAAB.
Mi a közös?
Kína! :D
Azért a kínai gumikban még(!) nem bízok.
2011.07.13 21:12:46KAWAszaki
Driftre biztos jó!
2011.07.13 22:28:49gixeres
Nankang NS-2 volt az automra(A4) szerelve amikor vettem. Aranyos voltam, mert hazafele azthittem milyen allat ez a gumi. 215/45 r17. Elsonek amikor esoben mentem vele, a korforgalomban 30nal mar az esp sem is alig birta ugy sodrodtam kifele. 160felett iszonyat hangos volt, es kagylosan kopott. 10fok alatt eletveszelyesen csuszott. 1 szezont volt csak fenn hala isten. Telit pirellit vettem, most iden a nyari is az lett. 225/45 r17 pirelli pzero rosso. Na ezt maximalisan csak ajanlani tudom. Esoben, nagyobb sebessegnel, mindig stabil es csendes. Nemveletlen, motoron is supercorsat hasznalok.
NANKANG SOHA!
2011.07.13 22:29:42gixeres
Helyesirasert bocs.
2011.07.14 00:07:01GSX-R
gixeres
Nekem PZero Nero van fent, ez nem tudom mennyiben tér el az általad használt Rosso-tól, de én is maximálisan meg vagyok vele elégedve.
Szerintem a következő cserénél is ilyet veszek rá.
2011.07.14 05:30:25Lacz89
@Érdekes
te egy elég nagy baromarcú vagy használt gumiból is kapni jót nincs mindig az embernek pzerora!!! Főleg nem zsúrkocsi méretben. (245/45zr17)
2011.07.14 08:16:59In Motion
Gumin, feken, futomuvon megeri sporolni. Amin nem szabad, az a spoiler, a melynyomo, meg a dupla kipufogoveg...
2011.07.14 08:57:402.0TDDI
spapda, adam meg még 1páran. Nagyon 1et értek veletek! Sajnos ide jutottunk, erröl szól az egész ország ezért tartunk itt! Van 1 pár nyomi aki igy kapar az igazáért lsd: nankang me vanli meg rosava stb király 1.0 stift meg 168éves 2es golf full fullba a tesco cora auchan arany 3szög tuning termékeivel meg 1 vadászgép lessz aztán jobb esetbe csak ő marad az utszélén letakarva! Nekem pl normális gumik vannak fönt lehet én 1et drágábban vettem mint ők a garnitúrát én igy vok nyugodt ők meg biznak a papir kaszniban! Rá jöhetnének hogy nem itt kell ugatni meg bizonygatni, fizukor meg nem mélynyomot kéne venni meg szárnyat hanem sporolni normális fékre meg gumira! Nem attol tudok vezetni hogy börrögök a lakótelepen meg "eltépem a száját 100ig" a házak közt hogy had recsegjen akipu mert van a gépbe v 45le! Hanem attol hogy amikor váratlanul helyzet van akkor fog a fék meg tapad a gumi én meg rendesen le reagállom!
2011.07.14 09:05:16SomeSeed
@Érdekes: Teszkó olajat miért nem tettél még a gépbe?
2011.07.14 09:14:46kamikáze
Én nem értem. Örüljünk neki, ha a gumidoki időben megválaszolta a kérdést és az emberünk még él.
2011.07.14 09:31:04Tibi88
2.0TDDI:
De a gumitól nem menő, és nem hallja mindenki hogy megjött... :D
Egyszerűen nem értem, van aki írja, hogy nem számít az a pár méter mert alig van rá szükség. Ritkán van vészhelyzet. Akkor légzsák se kell a kocsiba, mert arra még ritkábban van szükség :D
Nembaj, én megveszem 40ért a gumi darabját és beülök a 8 légzsákos kocsiba. Ha egy ilyen meg szembetalál előzés közben, mert nem bír az úton maradni, én legalább túlélem ő meg mehet a temetőbe.
Azt a nagy tesztelést meg megnézném amit csinálnak. Egyiknek nankang van fent, másiknak debica 3.nak meg chengsan. Ha elírtam volna valamelyik nevét az szimplán csak azért van mert leszarom, és a gumitesztekből néztem ki a nevüket :D
2011.07.14 11:30:16GSX-R
2.0TDDI
Úgy nagyjából egyetértenék a kommenteddel leszámítva ezt a részt: "nankang me vanli meg rosava stb király 1.0 stift meg 168éves 2es golf full"
Eddig aki itt osztotta hogy milyen jó a Nankang, nagyjából azzal érvelt hogy drága a gumi 235/50 R17 vagy egyéb elvarázsolt méretben.
Na mármost se az ezres swiften, se a kettes golfon nincs ekkora kerék, szóval pont nem a csóró suzukis spórol a gumin, hanem a paraszt aki megveszi hitelből a felső-középkategóriás szart, majd gumira már nem telik...
2011.07.14 12:05:092.0TDDI
Szeva GSX-R. Igen igazad van. Amikor ezt a 2tipust emlitettem nem fikázni akartam v leszolni azokat akik bérböl fizetésböl élve(sajnos sokan nemhogy felső-középkategóriát de a használtszuzit is hitelböl veszik mert muszáj az élthez hogy legyen a mai világban) de rendeltetés szerüen használva járnak ilyen autóval! Ők össze sporólják a rendes gumira! Rendbe legyen az autó címszóval! Hanem a "bojrészerre" ők be szuszakolják a nagy felnit akkor is ha a sárvédő iv bele ér a gumiba 1 bukkanónál v kanyarban! Miattuk veszélyesek az utak!
2011.07.14 12:16:40Érdekes
"SomeSeed
@Érdekes: Teszkó olajat miért nem tettél még a gépbe?"
Minek?Te valami teszkó olaj díler vagy?Meghagyom neked.
2011.07.14 14:19:36gixeres
GSX-R
A Pzero Nero lágyabb keverék, kevesebb mintával, ezáltal egy sportosabb gumi, nagyteljesítményű sportkocsikra. A Pzero ROSSO is sportos, keményebb, nagyobb a futásteljesítménye, és jobb esőben. Ennyi a különbség. Hétköznapi autóra elég a Rosso, sose csúsztam még meg vele, és ultracsöndes. 140lovas kocsira nemkell ennél jobb. Persze használattól függ:)) Nem vagyok boyracer, nem kanyarodok kézifékkel. Autózok.
2011.07.14 14:50:41SomeSeed
@Érdekes: Nem, nem vagyok díler. De látod, a "meghagyom neked"-el (le)minősítetted a terméket, holott ki sem próbáltad soha. De azért engem b@szogatsz amiatt, hogy annak ellenére van meg a véleményem pl. a Nankang gumiról (meg a fillérb@szókról), hogy sosem volt (és 10-15 évig nem is lesz) az autómon. Vagyis bort iszol és vizet prédikálsz, következetesség nyetu. Troll vagy bazmeg, nem etetlek tovább.
A nem trolloknak mondanám, hogy egyébként nem csak Kínában csinálnak szemetet, a motoromat úgy vettem anno, hogy egy bizonyos Heidenau márkájú gumi volt rajta. Made in Germany, ráadásul a márkanév annak a városnak a neve, ahol a cég van. Na, ezt a gumit visítva dobattam le a gépről és rakattam fel helyette Pirelli GTS-t, pedig utóbbi sem a királykategória, de a Heidenau-hoz képest toronymagas előrelépés. :)
2011.07.14 15:05:58Érdekes
"@Érdekes: Nem, nem vagyok díler. De látod, a "meghagyom neked"-el (le)minősítetted a terméket, holott ki sem próbáltad soha"
Miből gondolod, h ezért mondtam?A hülyeségedet ne beszéld már rám :D ne itt képzelegj.És te miért mondtad?Látod, én nem tukmálok rád hülyeségeket :P Csak meghagyom neked és kész.ÉS igen, tapasztalat nélkül dumálsz össze-vissza (ez alapján, te is pont ugyanennyire vagy troll:D), 1 adott tipusról, holott én sem ajánlom az olcsót, és csak erről van szó.1xüen, ha valakinek nincs annyi zséje, akkor ha már olcsó, akkor inkább vegye ezt, mint a többi lomot.Téliben már nem ajánlom ezt sem.A második kapufa, akkor prédikálnék bort, ha valami potenzám lenne és a nankangot isteníteném :D vagy valami kicsavart hasonlat.
2011.07.14 15:22:56peter.csizi
semmi ertelme a civakodasnak!!! a lenyeg hogy a leveliro vagy sporolojon meg normalis gumira vagyinkabb ne vegye meg.
sajnos vannak ilyen idiotak akik jatszanak a fekkel meg a gumival. ez ellen nem tudunk mit tenni,ezert kell figyelni triplan az utakon.
jo utat mindenkinek..
2011.07.15 02:03:21GSX-R
2.0TDDI
Semmi gáz, nem sértődtem meg, csak nem teljesen értettem most miért ezt a két autót ragadtad ki. :)
gixeres
Ez érdekes. Nagy teljesítményű sportkocsikra... Swift 1.3 az annak számít? :D
Én azért vettem ezt mert szinte minimális az árkülönbség a többi prémiumgumihoz képest (pl. Continental PremiumContact. Pedig ez nem is sportgumi, tudom, használtam ilyet).
A PZero-ról meg hallani jókat, a teszteredmények is jók, így nem sajnáltam azt a párezer forint többletköltséget a PremiumContect-hoz képest.
És nem bántam meg. :)
Bár nekem már sikerült megcsúsztatnom. Igaz hogy ehhez már elég durva módon kellett kanyarodnom. :)
Bár azt azért látom hogy elég lágy. Szerintem jövőre cserés lesz.
2011.07.16 12:22:37Brascovic
Viking ProTech II 205/55 R16 nyári gumi
Erről valakinek tapasztalat? Hasonló a nakamamak...hoz? Kerülni mindenképp?
2011.07.24 23:17:17SapFlow
Nekem Nankang van a kocsin, ezzel vettem/VW Polo/. 195/45 R16 méret. Az "otthoni H Astrán Bridgestone Potenza 205/55 R16 van, a másik Polon Goodyear Dura Grip 185/60 R14. Mindhárom autót vezetem rendszeresen, esőben és 40fokban is. Azt hiszem van reális tapasztalatom a Nankang-gal kapcsolatban. Száraz úton nagyon tapad, meg merem kockáztatni a Bridgestone csak a szélessége miatt jobb. Méretéből adódóan kényelmetlen, ráz, döcög, lehet jobban is mint egy ui. méretű prémium gumi tenné. Nagy sebességnél /130km/h/ zajos. Esőben egyenes vonalú haladásnál/fékezésnél jól teljesít, hasonlóan a két másik gumihoz, de oldaltartása nagyon lecsökken, kanyarodni nagyon óvatosan kell vele, jól tart még így is, de nincs átmenet/a csúszáshatár eltűnik/, egyik pillanatban még fog, a másikban már kapkodva kell összeszedni az autót. Mellesleg szárazon nagyon szépen jelzi mikor fog elindulni, és jól kontrollálható a csúszása. Árához mérten teljesít, de mint írtam is ez leginkább vizes úton jön elő, szárazon hozza a drágább,/újabb/ gumik teljesítményét. Csodákat senki ne várjon, a minőséget meg kell fizetni. Mindig megfogadom, hogy most már lecserélem, de még így 20ezer km után sem kerültem vele egyszer sem olyan helyzetbe ami indokolta volna az azonnali cserét, pedig nem a nyugodt vezetésemről vagyok híres! Ennyit szerettem volna megosztani veletek.
2011.09.30 07:43:37hüle
Neztem egy adac gumi tesztet a continental hannoveri tesztpalyajan vegeztek termeszetes continental volt az elso meg veletlenul sem muchlein,dunlop,goodyear stb...
Vannak birka nepek meg vannak eros gazdasaggal rendelkezoek...........