Lancia Dedra értékesítés

2002.04.29. 11:12

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt szakértők!

Külföldről származó 1991.03-as Lancia Dedra 2.0IE gépkocsim eladásán gondolkozom, és segítséget szeretnék kérni, hogy vajon milyen esélyekkel vághatnék bele. Azaz milyen (reális) áron lehetne eladni, és milyen eséllyel, azaz mennyire keresett ez a típus.
Pár szót a gépkocsiról.
Kívül-belül nagyon szép, sérülésmentes állapot, új hűtő, vízpumpa, fényszóró... Extrák:
Airbag, aut. váltó, bőrkárpit kivételével minden extra megtalálható benne, azaz pl.: aut. digitális klíma, 2x el. abl., 2x el. fűthető tükör, motoros és fűthető ülések, el. tető, ködlámpa, ABS, alufelni 15x195/50 gumival, stb. Futásteljesítmény: 131eKm.
Ha valamilyen adatra szüksegük volna még, szívesen állok rendelkezésükre.

Köszönettel:
Szász Barnabás

Kedves Barnabás!

A Lancia-nak, mint általában az olasz autóknak megvan a maga rajongótábora, így az Ön autójának vevője is valószínűleg ebből a csoportból kerül majd ki.
A gépkocsi felszereltsége (az évjárat figyelembevételével) pazarnak tekinthető, és a futásteljesítménye is arra utal, hogy a gépkocsi megfelelő műszaki és esztétikai állapotban van. Amennyiben az ára is harmonizál a fent leírtakkal, az autó eladására nem kell majd túl sok időt vesztegetnie.
Sajnos az olasz autó szerelmesein kívül nagy keresletre számítani nem érdemes, mert a legtöbb keresett modellnek a Dedra nem lesz alternatívája. A gépkocsi reális piaci ára az Ön által megadott felszereltség és állapot alapján 740.000-780.000,- Ft között mozog, az eladás időtartama pedig ennek megfelelően 3-5 hét.
Kérem vegye figyelembe, hogy a gépkocsit nem láttuk és ez befolyásolhatja a fent leírtakat.

Üdvözlettel:
Opticar

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.