Megvehetem a Phaetont?

2016.11.24. 13:47

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Üdv!

Arcpirítóan olcsón mérik az első szériás Phaetonokat. A 4,2-es motorral szerelt verziókkal szemezek, bár a W12-es 6,0 felé is kacsingat a hedonista jobb szemem. A tiszteletteljes kérdésem, hogy a benzines Phaetonokat, mint olyan szabad-e venni?

Jelenleg egy 2002-es BMW 535i-t használok, a fogyasztástól nem tartok, viszont a fenntartás jelentene-e hiperugrást a mostani éves 500 ezer - 1 millió forintos éves költséghez képest?

Köszönöm a választ.

Üdv

János

Kedves János!

A 2002-es 535-ben rendes motor van, és örüljön neki. A VW-nek nem jött be a Phaeton, mert fölösleges volt a konszern palettájára még egy A8-as. Bele is buktak szépen. Azért olcsó, mert eladhatatlan. Időnként nálam is próbálkoznak, hogy becserélnék a Phaetonjukat, mert nem tudják eladni máshogy. Ha vesz egyet, azzal csinál egy ünnepnapot az eladónak. A 6,0 literes motor két VR6-os motorból készült, és én nem bízom az ilyen túlbonyolított dolgokban. Semmi tapasztalatom nincs vele, és nem is lesz, mert ebben az életben nem fogok ilyet venni.

DSC 0572

Olvasson utána a fórumokban. Egy biztos, horror lesz a szervize, mert ehhez nem talál utángyártott vagy bontott cuccot a neten. A 4,2-es motor vezérlését valami fütyi áttervezte, és a vezérműszíjat láncra cserélte, ami kb. 150-160 ezret bír. A cseréjéhez ki kell venni a motort a helyéről, mert a vezérlés nem elöl van, hanem hátul. Ja, ha jól tudom megvan az egész potom 650 ezer körül, és célszerszám kell hozzá meg szerelő, aki látott már ilyet közelről. Miszlikbe szaggatnám a diplomáját, és húsz év saját zsebből fenntartásra kötelezném azt, aki megtervezte és gyártásba engedte az összes ilyen szart. Senkiháziak kezében van a popszakma!

Üdv:

-Becsületesnepper-