Peugeot 206 (2000)

Peugeot 206 (2000) törésteszt

2001.05.11. 16:33
Az új Peugeot 206-os jól teljesített az NCAP tesztjein, négy csillagot értek az ütközési tesztben elért pontszámok.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem          
Gázolási rizikófaktor        


Teszteredmények:
Frontális 11(69%) Oldalsó 14(78%) Összesítés 25(74%)

 
   
   

Az alap biztonsági felszereltség részei a vezető-, és utasoldali légzsákok, az elülső biztonsági övfeszítők és överő-határolók, valamint az anyósülésen az ISOFIX ülés rögzítő pontjai, extraként rendelhetők meg a mellkas és fejsérülések elleni oldalsó légzsákok és az ABS. Frontális ütközésnél a karosszéria megőrzi az utasok túléléséhez szükséges belső tér méretét/formáját és az övek is rendesen végzik munkájukat, ám a beépített överő-határolók ellenére a mellkast érheti túlzott terhelés. Negatívumok a kétpontos statikus öv a hátsó ülés közepén, a kis hátsó lábtér, és a fékpedál túlzott hátrafelé mozgása. Oldalsó ütközés szempontjából kielégítő a karosszéria, de azért talán érdemes az oldalsó légzsákokat is megrendelni. A gyermekek biztonsága szempontjából a leglényegesebb elem a gomb, amivel az utasoldali légzsákot kapcsolhatjuk ki, ennek elmulasztása és a gyerekülés előre felszerelése komoly családi tragédiához vezethet, ám a gyár elmulasztotta jól láthatóan és érthetően felhívni erre a vásárlók figyelmét.