Peugeot 607 (2002)

Peugeot 607 (2002) törésteszt

2002.07.10. 14:25
Kapcsolódó cikkek (1)
Megrogyasztotta a karosszériát az ütközés, elmozdult az A-oszlop, és instabillá vált az ajtó felfüggesztése.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem          
Gázolási rizikófaktor        


Teszteredmények:
Frontális 10(63%) Oldalsó 16(89%) Összesítés 26(76%)

 
   
   

Annak ellenére, hogy négy csillagot ért el a Peugeot nagykategóriás limuzinja, nem olvadtak el a tesztelők a 607-es törési tulajdonságaitól. Megrogyasztotta a karosszériát az ütközés, elmozdult az A-oszlop, és instabillá vált az ajtó felfüggesztése, kézzel már nem lehetett kinyitni.
A frontális ütközésnél megfelelő volt az elöl ülők védelme, de a vezető mellkasán jelentkező erőhatások meglepően magasak voltak egy ekkora autóhoz képest. Ezek a hatások a sípcsontját is megütötték, így ezen a testrészen további komoly sérülésekre lehetett számítani. Már az autó alapfelszereltsége is elég sok védőpárnát tartalmaz, ezek közül a mellkast és fejeket védő, oldal- és függönylégzsákok kaptak főszerepet az oldalütközés káros hatásainak enyhítésében.
A gyermekülések közepesen teljesítettek. Gombbal ki lehet őket kapcsolni, de a figyelmeztető matricák könnyen lekaparhatóak, és nem elég elrettentőek az életveszélyes sérüléseket illetően.
Sajnos csak egy ülést lehet ISOFIX pontok segítségével rögzíteni, és az újabban használatos kiegészítő fölső pánt beakasztására sincs mód. Az ülések teljesítménye éppen csak kielégítő volt, a gyermekek mellkasát jó eséllyel érheti sérülés.