Honda CR-V (2002)

Honda CR-V (2002) törésteszt

2002.07.10. 14:02

Elég ügyesen sikerült a CR-V plasztikai műtétje, a Honda háromcsillagos gázolási mutatót szerzett.

Frontális és oldalsó ütközésvédelem          
Gázolási rizikófaktor        


Teszteredmények:
Frontális 11(69%) Oldalsó 15(83%) Összesítés 26(76%)

 
   
   

Elég ügyesen sikerült a CR-V plasztikai műtétje: az amerikanizálódás jegyében lezajlott beavatkozáson az autó orra csak kívülről lett brutálisabb, mivel a most tesztelt gárdából ismét csak a Honda ért el háromcsillagos gázolási mutatót.
A gonosz külső biztonságosabb belsőt eredményezett, az erős utascella és a légzsákok gondoskodtak az elöl ülők testi épségéről, bár a vezető mellkasát megnyomta az öv. Igazán sérülésveszélyes elemek a műszerfal alatt a lábterekben vannak, ezek súlyosabb esetekben okozhatnak komolyabb sebeket. Az oldasó tesztben is jó volt az összhang a karosszéria és az oldallégzsákok között. Problémát egyedül az jelentett, hogy az egyik hátsó ajtó zárszerkezete kicsit meglazult az ütközésben, és teljesen zárt állásból a második biztonsági állásba ugrott. A Honda már vizsgálja a probléma okát, idővel minden bizonnyal ki is javítják.
A gyermekülések installációját megkönnyítik az ISOFIX pontok, és a tetőpántot is van hova beakasztani. Sajnos a címkézés könnyen lekaparható, és nem figyelmeztet az anyósülésre helyezett gyermekülés veszélyeire. A légzsákot sem lehet kikapcsolni, így azt javasoljuk, CR-V-ben ne helyezze senki a gyermekülést előre! A tesztelt ülések jól megtartották a gyerekeket, bár a másfél éves csemete nyakát érő rántást sokkal jobban kontrollálná egy menetiránnyal szemben elhelyezett ülés.
Az orrészbe épített biztonsági elemek, mint korábban a Stream-ben és a Civic-ben, három csillagot értek a tesztelőknél. Szériafelszerelés a dupla első és az oldasó légzsákok, az överő-határolós, előfeszített biztonsági övek (hátsó ülésen középen is hárompontos), valamint az ISOFIX rögzítési pontok.