Barkács SLK Citroënből

2009.01.07. 14:47
137 hozzászólás


...és akkor az alkotó sebes tenyerére támaszkodva, fájós derekához kapva kihúzta magát, izzadságtól gyöngyöző homlokán utoljára végigsimított csatakos törölközőjével, majd büszkén végignézett a játékos ívek és formák találkozásán. Szinte vakította a sátáni csillag acélos villanása.

Tán egy mikroszekundumra az egész rohanó világ meghőkölt, mikor a garázsból először kigurult vele, és ő tudta, kimondta: KÉSZ.

Citroën Xsara meets Mercedes-Benz SLK. És ez minden bizonnyal sok pénzébe került valakinek. És ha már ennyi munka volt vele, akkor merüljünk el a részletekben mi is egy kicsit.


Kezdjük talán a csirkehálót nélkülöző kamu beömlőkkel. Az ezeken keresztül beáramló levegőnek orbitális fékeket kéne hűtenie, ezzel szemben itt bizony nem a hatdugattyús Brembo-nyereg vöröse sejlik fel, hanem a...ööö...semmi.



Sátáni humort sugároz a fejtetőre állított csillag, egy pillanatra tán megtéveszti az előtte haladót, éppen csak annyi ideig, hogy szűkölve meneküljön a külső sáv felé.

 

Az SLK integrált indexes visszapillantó-tükreinek jelentős légellenállási együtthatója rontott a menetteljesítményeken, ezért helyét a finom M3-like darabok vették át, melyek minden bizonnyal óriási felületükkel minimalizálják a holtteret. Safety first.

Végül, de nem utolsósorban a felemás ablaktörlőlapátok, persze, hogy a "jobbik" a pilótának dukál.

A képet blaze olvasónk küldte, köszönjük.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.