Az Európában ismert Micra európai specialitás, a Renault gyártja, nagyrészt a Clio alkatrészeiből, másutt viszont még mindig az előző generációt kínálják, sőt, úgy néz ki, egyes piacokon érdemesnek találták a megújításra is.
A képeken látható, March nevű változatot Mexikóban kezdik forgalmazni mostanság: ahogy látható, kétszínű fényezéssel és teljesen új orrkialakítással igyekeznek a korszerűbb Nissanokhoz igazítani az idén 11 éves típust.
Az persze megkérdőjelezhető, hogy mennyire illenek a gömbölyded hátsó részhez az európai Micrát idéző, felfelé-kifelé szélesedő, rovarszárnyra emlékeztető fényszórók, és a márkára jellemző, az eddiginél szögletesebb és kisebb hűtőrács, de a felújítás mindenképp adhat még néhány év haladékot a típusnak.
A külső mellett elsősorban a fedélzeti rendszer aktualizálását említik újdonságként. Ugyanakkor úgy néz ki, a műszaki alapokhoz nem nyúlnak: marad az 1,6 literes négyhengeres szívómotor, az egyik oka annak, hogy 2,4 millió forintnak megfelelő pezóért kínálhatják a típust.
Felénk persze már emiatt sem bukkanhat fel ismét a régi Micra: egy ilyen régimódi szívómotor rendesen megdrágítana egy ilyen olcsó kisautót a szén-dioxid-kibocsátási bírság miatt.