1873 lóerő terepre? Viccnek jó lesz
A Pininfarina Automobili Battista az olasz márkák egyik, ha nem a legerősebb utcai autója. Április elsején viszont a legerősebb "terepjárója" is volt, ami túl nagy hülyeség, hogy igaz legyen.
Veszélyes dolog beleszeretni egy koncepcióautóba, mivel ritka, hogy a kész termék is ugyanúgy fog kinézni, már ha elkészül egyáltalán. Viszont ha egy koncepciót pont április elsején mutatnak be, akkor pláne számítani kell arra, hogy abból nem lesz semmi.
A Pininfarina pedig pont április elsején mutatta a Battista terepre szánt verzióját, a Fuoripistát, ami „a világ első tisztán elektromos hiperterepjárója” lenne.
![434748184 18234903649255961 3913816569874389562 n](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5566/55667/556673/55667303_4114911_b33bf8e00c0f529462af791268134163_wm.jpg)
„A Fuoripistát úgy tervezték, hogy bármilyen terepen lenyűgöző teljesítményt nyújtson, ezért az autót többek között emelt felfüggesztéssel és terepgumikkal szerelik fel” - írták a gyártó Instagram oldalán.
![434728604 18234903670255961 6816225752989078338 n](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5566/55667/556673/55667349_c3cf79d8ab8737895777a7fb19c88fdc_wm.jpg)
A leírtakon kívül azt láthatjuk, hogy a Battistát plusz fényszórókkal és pótkerék tartóval is felszerelték. Hogy ez mennyit rontana a 8,55 másodperces negyedmérfölden nem derül ki. De egy viccnek azért jó volt.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)