A brutális lojális
Szöveges ítélet
Kicsit talán visszásnak t?nhet, hogy a megbízhatóságát 10-sel díjaztam, ugyanakkor elég hosszú a hibalista. Ez nem véletlen. Az autó át van alakítva, versenyzem vele. Ehhez képest igen kevés baj van vele, az önindító és generátor hibája 1-1,5 méteres vízben mászkálás után nem felróható. A kerékagycsapágyak s?r? cseréjét a 33x12,5x15-ös abroncsok okozzák, meg a 10"-os nem gyári ET számú felni.
Ritka a jó szerel?, és nem mindenki szeret egy 130 kg-os váltót vagy egy 305 kg-os motort emelgetni.
Rossz megoldás a hátsó f?tengelyszimmering, ami igazából burmann, és rohadt nehéz jól megcsinálni.
A hajtáslánca akár egy tanké, a féltengelyátmér? 40-45 mm körül van.
Valóban fapados a lelkem, nincs benne semmilyen extra :)) , de így símán kimosom slaggal a belsejét is.
Az alkatrész újként nem olcsó, de bontva rengeteg minden van, és a bontott alkatrész is nagyon tartós.
Hibalista
- Laprugók törése
- Els? kerékcsapágyak
- Szervopumpa
- Generátor
- Önindító
- Els? diffi
- Karosszéria
Ide hordtam szervizbe
Király István
06209442617
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | only Patrol |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
