A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 2,5 V6 TDI 

Az ítélet értékelése
3,4(5 db)

Ha nincs elég bajod, akkor vegyél Audit

Szöveges ítélet

Az autó újonnan pár kilóméterrel került hozzánk, és mindenki istenítette, mondván ennél jobb autó....(?). Igen nagyon drága volt (12,3 M) mindenféle extra felszereltséggel megáldva. Ezzel nem is mondanám, hogy gond lett volna akár egyszer is. A küls? olyan amilyen ezen nem isgazán vitatkoznék, mert izlések és pofonok. A használhatóság szempontja egy ilyen autónál, amit az ember nagytávolságokon használ, pláne ha mindig id?re kell menni.
Eleinte rettenetesen meg voltam vele elégedve, ment mint a hurrikán. Kicsit sokat fogyasztott (kés?bb rá kellett jönnöm, hogy majdnem ugyanazt a teljesítményt kapom egy 1,9PDTDI-t?l csak átlag 7 literes fogyival), de kit érdekel, mikor egy ilyen rettenetes hangú csodával rohangálhat az ember. Az els? gond, miért is ne külföldön, Milánó mellett jött. Úgy otthagyott az autó, hogy azt sem mondta, hogy fogd meg...a bels? sávban természetesen...ááááááá nem lettem ideges. Majd megálltam vele...elindult...ment, de 3000 fordulat felett leoldott...és nem reagált semmilyen gázmozdulatra...majd megint ment valameddig. Átverg?dtem vele az Alpokon, mert az id? szorítása, és elvittem Nürnbergen a nagyobbik Audi szervízbe. Ott azt mondták, hogy a vacak olasz gázolaj eltömítette a gázolajsz?r?t, és a cseréjével meg is oldódott a probléma. Kiértem vele az autópájára és megint. Hazajöttünk valahogy. Két hét m?hely nyelte az id?nket. Valamiért mindig elkoptak a hátsó fékbetétek. Majd kezd?dött a váltós móka (ja nem mondtam autómata volt az istenadta). Ny gyíííí D be pakoltam és....elindultunk hátra.. na h????? nem erre akartam. Motor leállít, vár pár percet, majd megy minden. Szervíz: akkor hozza ha csinálja (?) Ember végigtolassak a városon?!?!?! A váltóval volt még pár móka, minthogy D fokozat, és.......nem történik semmi. Na mindegy szerintem egy ilyen prémium kategóriás autónak nem lenne szabad ilyeneket csinálnia, mert nem illik hozzá.
Legalább a sokat szidott Alfámmal elmegyek ahova akarok bármikor, és csodák-csodája vissza is jövök.

Hibalista

- Váltó autómatika
- Légtömegmér?
- 3 szett fékbetét
- 2 szett féktárcsa
- Motortartó bak
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 156 1,8 TS Következő autója? Alfa Romeo 156 1,8TS
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)